Spring naar bijdragen

maandag 14-2


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 139
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goh Tien wat een rotverhaal maar misschien sterkt het jou wel om door te blijven vechten.
Soms, en zeker als iemand drinkt, nemen ze de risico's van het drinken niet zo serieus. Jammer is dat. Ik ben blij dat onze forummers dat wel doen.

Moghu Blondie. Wat heerlijk te horen dat er meer rust komt in jouw koppie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor alle goede raad,

Heb wel eens aan die Refusal gedacht maar kan me niet voorstellen dat ik het niet zonder spul red.
En dan moet ik naar de dokter, moet ik bijna eerst zoeken waar die woont, zolang ben ik daar al niet meer geweest.
Ook wel geschrokken toen ik bij Martens was, die zie je trouwens ook niet meer hier, hij was een van de zeer zeldzame mensen die allergisch is voor Refusal en wat hij vertelde daar wordt je niet vrolijk van.

Voorlopig pak ik vandaag geen alcohol en morgen ook niet, zeker weten.
Ga nu maar eens een giga boeket kopen voor W, voor Valentijn (en een beetje voor mijn zuippartij gisteren :$
Loop ik gelijk over de markt voor een Vietnamees loempiatje, lekkerrrrr..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Niwi, maar ergens houd het op natuurlijk:D

Teveel had Martens niet toevallig gedronken bij de Refusal want dan wordt je inderdaad zeer allergisch maar dan voor alcohol, en dat is ook de bedoeling:huh:
Koop maar iets moois voor W. ze heeft het wel verdiend!
Zo vroeg al loempiaatjes? Gelijk heb je. Ze zijn zooooo lekker


:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Teveel

Moet zo gaan werken en had graag geweten hoe het nu met Igor is.


Nou ja, als het rustig is kan ik hier nog wel even spieken...




Morgen vroeg naar bed en dan weekend tot donderdag...




Zit wel een beetje in dubio, op zo n vrije zondagmiddag gaan we vaak naar een tentje waar we een hoop bekenden tegen komen.


Dat zou ik morgen ook wel willen, maar het blijft daar niet bij 1 biertje, nee dat is tempo.


Aan de andere kant wil ik niet een biertje ook niet eentje.


Kan me niet voorstellen dat ik het leuk ga vinden met een Spa of van mijn part een Crodino.




Ben nu zelf benieuwd wat het morgenavond geworden is, niet alleen die Romeinen waren rare jongens
:huh::)




Ik moest even zoeken om dit berichtje van je terug te vinden Harry. Maar vindt je bij het teruglezen niet dat je jezelf toen al ruimte gaf om te gaan drinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...