ekstertje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Wie weet Blondie!Wel fijn dat je dat zometeen ook achter je kunt laten...Ik ben er weer vandoor, kids naar school brengen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Zou best kunnen Blondie. Er komt steeds meer rust in je koppie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Goh Tien wat een rotverhaal maar misschien sterkt het jou wel om door te blijven vechten.Soms, en zeker als iemand drinkt, nemen ze de risico's van het drinken niet zo serieus. Jammer is dat. Ik ben blij dat onze forummers dat wel doen.Moghu Blondie. Wat heerlijk te horen dat er meer rust komt in jouw koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 en weer wegspinninglesfijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 goedemorgen allen!in het kader van "nuchter het leven door" vandaag maar eens afbouwen met diazepam,ik lijk wel een zombie,met dat spul! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Weer een stapje verder naar nuchterheid Sailor. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 den frummers se...morgen Champix, Desi....het gaat er van komen he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 He Harrie, ik zie je, zelf net terug uit 7,5 nachten, absolute dryness won't work for true livin' souls, maar hou de plaat ietwat recht, ouwe!De nachtdienststruikelaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Ja Niwi, morgen om 9.00 uur zit ik netjes bij de HA en zal hem eens lief aankijken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 en wel zo lief dat hij je de Champix niet kan weigeren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Dank voor alle goede raad,Heb wel eens aan die Refusal gedacht maar kan me niet voorstellen dat ik het niet zonder spul red.En dan moet ik naar de dokter, moet ik bijna eerst zoeken waar die woont, zolang ben ik daar al niet meer geweest.Ook wel geschrokken toen ik bij Martens was, die zie je trouwens ook niet meer hier, hij was een van de zeer zeldzame mensen die allergisch is voor Refusal en wat hij vertelde daar wordt je niet vrolijk van.Voorlopig pak ik vandaag geen alcohol en morgen ook niet, zeker weten.Ga nu maar eens een giga boeket kopen voor W, voor Valentijn (en een beetje voor mijn zuippartij gisteren :$Loop ik gelijk over de markt voor een Vietnamees loempiatje, lekkerrrrr.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Harry,probeer je uitvluchten te verzinnen om het maar niet te doen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Precies Niwi, maar ergens houd het op natuurlijk:DTeveel had Martens niet toevallig gedronken bij de Refusal want dan wordt je inderdaad zeer allergisch maar dan voor alcohol, en dat is ook de bedoeling:huh:Koop maar iets moois voor W. ze heeft het wel verdiend!Zo vroeg al loempiaatjes? Gelijk heb je. Ze zijn zooooo lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 quote: Originally posted by: TeveelGa nu maar eens een giga boeket kopen voor W, voor Valentijn (en een beetje voor mijn zuippartij gisteren.. Kijk jezelf nu s GOED in de ogen! De belerende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 He hallo Hadock,Fijn je weer eens te zien man.Je hebt gelijk maar moet nu plaat eerst maar weer in balans brengen.Fijn weekend, geniet er van,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Potverdorie, stoot ik mijn koffie om:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Ja, zo zou je het ook kunnen noemen Niwi...Wil ik net mijn jas aan doen is het aan het regenen.Nou ja, dan maar met een plu, hou ik het ook droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 herkenbaar, Desi...we hebben eigenlijk nooit fatsoenlijk kunnen drinken he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 hahahahah, kan ook gewoon lompigheid zijn:DZeker een teken dat ik maar gauw wat moet gaan doen, dusssss..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Je hebt gelijk Desi, 'k haal ook zo 'n Swarovski figuurtje, die spaart ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 dergelijke dingen deed ik ook, Harry.....maar er kwam toch een tijd dat ik mijn drankgedrag niet meer kon afkopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 quote: Originally posted by: TeveelMoet zo gaan werken en had graag geweten hoe het nu met Igor is. Nou ja, als het rustig is kan ik hier nog wel even spieken... Morgen vroeg naar bed en dan weekend tot donderdag... Zit wel een beetje in dubio, op zo n vrije zondagmiddag gaan we vaak naar een tentje waar we een hoop bekenden tegen komen. Dat zou ik morgen ook wel willen, maar het blijft daar niet bij 1 biertje, nee dat is tempo. Aan de andere kant wil ik niet een biertje ook niet eentje. Kan me niet voorstellen dat ik het leuk ga vinden met een Spa of van mijn part een Crodino. Ben nu zelf benieuwd wat het morgenavond geworden is, niet alleen die Romeinen waren rare jongens Ik moest even zoeken om dit berichtje van je terug te vinden Harry. Maar vindt je bij het teruglezen niet dat je jezelf toen al ruimte gaf om te gaan drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Zo is t, ouwe, balans is alles.En zo'n week gaat lukken!Deafentoetochwelwatdoender Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 't Is allemaal waar...Was lekker, net buiten, regen maar geen wind en niet echt koud.Zit hier met een zwaar hoofd maar licht gemoed, ga er toch een fijne dag van maken.Strak plan voor iedereen misschien? Yes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden