Spring naar bijdragen

woensdag 16-2-11


igor

Aanbevolen berichten

igor

nee dat gaat niet
zou niet weten waar ik dat ding neer moet zetten
en zoiets mag echt niet in me woonkamer hoor...daar kan ik niet tegen
en meestal doe je dat een paar keer en dan is het weer over en zit je weer met zo apparaat
het is gewoon een stoornis door de drank,,,maar had verwacht als ik niet meer zou drinken dat het gelijk over zou gaan..maar weet dat het ook maanden kan duren...jammer genoeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 195
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

snoepje geduld dus en niet wanhopen.
saar ik zal de molen klaarzetten :D
ekster ook goede morgen.
hebben jullie al wel door dat het steeds vroeger licht wordt, en de vogeltjes zo lekker hun ochtendlied laten horen? :) ik heb de deur op een kiertje staan al :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was zeer zwaar om cold turkey te stoppen.
Ben erg ziek geweest. Kon nauwelijks op de benen staan, nachtmerries, zweten en dan weer ijskoud, beven en noem maar op.
Gelukkig is dat allemaal over en hoop het nooit meer mee te maken(extra motivatie om het vol te houden)
Moet zeggen dat ik tot nu toe ook totaal nog geen trek heb gehad.(moet er zelfs niet aan denken.
Maar de triggers liggen altijd op de loer dus moet op blijven passen

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken het 12 stappen-plan maar in onze groep wordt niet strikt naar het stappenplan gewerkt. Er worden veelal, ervaringen, gebeurtenissen en oplossingen besproken. Ieder kan zijn ei kwijt en er wordt ook veel gelachen. Voor diegenen die problemen hebben met de avond is het tegelijk een avondvulling. Je kan tenminste niet drinken! Ik wil het gewoon niet meer missen. de dinsdag avond is voor de AA. Komt niemand aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sara, 3e dag hier, gister niet gewerkt, morgen mag ik weer, ochtenddienst.
Straks wel even naar het werk voor OR overleg.

Aicha, zouden wij in de verte familie zijn, wat drinkgedrag en manier van aanpakken lijkt het er wel op.

Desi, dalijk komen ze mijn I-Mac brengen, Yes, Jypie :) :) :) :) :)

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Teveel, wat leuk. Je zult er nog veel plezier mee beleven als je er goed mee om kan gaan. het is uiteindelijk allemaal zo eenvoudiger als PC. Ik heb een hekel gekregen aan PC als ik er op moet werken ergens anders. Gelukkig zijn op veel plaatsten de PC s al vervangen door I-Mac. Het is zo'n gemak. Zul je wel nog heel wat installatie werk hebben maar dat is ook een goede afleiding he:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen, wat naar dat jullie zo slecht slapen, begrijp dat jullie al van alles hebben geprobeerd, dus alleen loslaten zit er nog in (en das net het moeilijkste)

Aicha RESPECT ,wat knap van je dat je niet meer drinkt, ben je ook bij de AA?

Fijne dag allemaal, ga zo werken, dit wordt m'n 37e dag, ongelooflijk maar heerlijk......... (l)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Bol en Susana!

Harry da's mooi man, dus jij hebt nu 'weekend'? Fijn dat je I-Mac komt!! Veel plezier en succes met installeren.

Lieve Bol werkze en veel plezier met de beestjes!

Susana; tja......IK vind ze NOOIT leuk, kan aan mij liggen ;)

Nu moet ik opschieten.
Straks kleine vergadering van de kerk, dan boodschappen.
Als ik minder buikpijn heb vanmiddag trainen, dusssss
bye bye allemaal,
good goan!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...