snoepje Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 igornee dat gaat nietzou niet weten waar ik dat ding neer moet zettenen zoiets mag echt niet in me woonkamer hoor...daar kan ik niet tegenen meestal doe je dat een paar keer en dan is het weer over en zit je weer met zo apparaathet is gewoon een stoornis door de drank,,,maar had verwacht als ik niet meer zou drinken dat het gelijk over zou gaan..maar weet dat het ook maanden kan duren...jammer genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Goedesmorregens allen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Gisteravond naar AA meeting geweest. Zoals altijd heel leerzaam. De laatste keren zijn er verschillende nieuwe leden aangeschoven. Van iedereen steek je weer wat anders op en het geeft een goed gevoel als je anderen weer kunt helpen. Echt een aanrader voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Ha die Eks Ff bijgelezen, sorry Harry je was er wel Anders: het is dus gelukt!Ga ff rommelen............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 snoepje geduld dus en niet wanhopen.saar ik zal de molen klaarzetten ekster ook goede morgen. hebben jullie al wel door dat het steeds vroeger licht wordt, en de vogeltjes zo lekker hun ochtendlied laten horen? ik heb de deur op een kiertje staan al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Het was zeer zwaar om cold turkey te stoppen.Ben erg ziek geweest. Kon nauwelijks op de benen staan, nachtmerries, zweten en dan weer ijskoud, beven en noem maar op.Gelukkig is dat allemaal over en hoop het nooit meer mee te maken(extra motivatie om het vol te houden)Moet zeggen dat ik tot nu toe ook totaal nog geen trek heb gehad.(moet er zelfs niet aan denken.Maar de triggers liggen altijd op de loer dus moet op blijven passen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Hoi desi en sara,gaat redelijk de laatste tijdvandaag naar de arts van de hulpverleninggaan we een plan van aanpak makenzal denk ik met medicatie zijn en mss gesprekken met een psycholoog.Komt wel erg dichtbij nu maar het Moet gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Laatste paar dagen wat minder in mijn vel. Wat perikelen met vriendlief (niks ernstigs hoor) en dat maakt me onzeker en sneller geirriteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Heel goed Max, lees Aicha (en anderen) maar. Jij komt er ook, op jouw manier met jouw plan van aanpak. Succes!!! Igor :DMaarre....alle slapeloze dames: hebben we niet ook gewoon last van de overgang? Ik wel in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Desi, heb jij het 12-stappen plan soms gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Succes vandaag max, spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Ik ken het 12 stappen-plan maar in onze groep wordt niet strikt naar het stappenplan gewerkt. Er worden veelal, ervaringen, gebeurtenissen en oplossingen besproken. Ieder kan zijn ei kwijt en er wordt ook veel gelachen. Voor diegenen die problemen hebben met de avond is het tegelijk een avondvulling. Je kan tenminste niet drinken! Ik wil het gewoon niet meer missen. de dinsdag avond is voor de AA. Komt niemand aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 saar , ik zit nog in de bloei van m'n leven ik ben weer weg latersss allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Max, ga ervoor en het zal goedkomen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Snoepej, Igor,Sommige zorgverzekeringen vergoeden de huur van zo 'n fitnes apparaat, moet je polis maar eens goed doorkijken.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Hoi Sara, 3e dag hier, gister niet gewerkt, morgen mag ik weer, ochtenddienst.Straks wel even naar het werk voor OR overleg.Aicha, zouden wij in de verte familie zijn, wat drinkgedrag en manier van aanpakken lijkt het er wel op.Desi, dalijk komen ze mijn I-Mac brengen, Yes, Jypie :) :) Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Ik ben er weer vandoor!:present:Fijne dag iedereen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 He Teveel, wat leuk. Je zult er nog veel plezier mee beleven als je er goed mee om kan gaan. het is uiteindelijk allemaal zo eenvoudiger als PC. Ik heb een hekel gekregen aan PC als ik er op moet werken ergens anders. Gelukkig zijn op veel plaatsten de PC s al vervangen door I-Mac. Het is zo'n gemak. Zul je wel nog heel wat installatie werk hebben maar dat is ook een goede afleiding he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Goedemorgen allen, wat naar dat jullie zo slecht slapen, begrijp dat jullie al van alles hebben geprobeerd, dus alleen loslaten zit er nog in (en das net het moeilijkste)Aicha RESPECT ,wat knap van je dat je niet meer drinkt, ben je ook bij de AA?Fijne dag allemaal, ga zo werken, dit wordt m'n 37e dag, ongelooflijk maar heerlijk......... (l) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Zo nu gauw douchen en naar Fysio. Tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Goeie morgen lieve kanjers.Comp. doet vreemd het duurt eeuwen voor ik op het frum kan komen. Moet zo gaan werken, maar zal kijken of ik in ieder geval het draadje van vanochtend kan lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Snoepie bij mij heeft het echt jaaaaren geduurd voor ik een beetje goed kon slapen dus maak je borst maar nat.Nee hoor dat zal wel goed komen met je maar je hele gestel moet leren om te slapen zonder de alcohol. Je moet gaan leren om je hoofd uit te schakelen en dat kost tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Hoi lieve mensen leuk om te lezen dat iedereen goed bezig is...jullie moeten trots op jullie zijn....Hier lekker gesport..ga aangifting van belasting doen...wil zien of leuk kunnen ze niet maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Mogge Bol en Susana!Harry da's mooi man, dus jij hebt nu 'weekend'? Fijn dat je I-Mac komt!! Veel plezier en succes met installeren.Lieve Bol werkze en veel plezier met de beestjes!Susana; tja......IK vind ze NOOIT leuk, kan aan mij liggen Nu moet ik opschieten.Straks kleine vergadering van de kerk, dan boodschappen.Als ik minder buikpijn heb vanmiddag trainen, dusssssbye bye allemaal,good goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Doeg doeg mensen tot vanavond weer.Saar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden