igor Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 snoepje sterkte meid sara, maar hopen dat de bijverschijnselen gauw voorbij zijn ik ben vreselijk moe en ga zo bankhangen, als ik maar niet weer in slaap val dan dan ben ik vanacht zo vaak wakker.fijne avond allen
Otje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 Op CNN zag ik zojuist dat in Palestina nu ook mensen de straat op zijn gegaan....Ik hou mn hart vast, mn vriendin zit daar en dan p die klaar staat om voor zn land te vechten.....
Lelie Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 He hoe gaat het met jullie?Met mij erg goed.
Teveel Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 Igor,Als je zo moe bent maar niet in slaap wil vallen is bankhangen niet bepaald een briljant idee.Was vergeten uit te loggen geloof ik, sorry...Lekker gewerkt vandaag.W is zwemmen met haar vriendin zoals elke donderdag.Ik ben een Ikea ladenkastje in elkaar aan het zetten en moet nog wat simpels verzinnen om te happen.Liepen daarstraks in de stad en ik had wel zijn in zo 'n overdekt terrasje.Maar W had daar niet zo 'n zin in, dan ga je drinken zei ze :$ kon ze wel eens gelijk in hebben.Zit hier nu dus nuchter te zijn met mijn Zweedse bouwdoos...
niwi Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 toch een gebrek aan vertrouwen blijkbaar, Harry
bolletje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 God lieve Woman toch. al die zorgen meid. Ik denk wel eens wanneer houd het bij jou nou eens op en kun je eens echt een tijd genieten van het leven. Dat zou een hoop energie geven.
Otje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 Tsja, Bolletje, wat dat betreft ben ik net als jij....we steken niet onze kop in het zand he, en gelukkig ook niet meer in een emmer alcohol....in tijden van oorlog en ernstige ziektes gelden regels van een andere orde.
Otje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 Overigens, kijk ik niet de hele dag tevee hoor, 2 momenten per dag, ik moet ook om mn rust denken en mn eigen leventje regelen. Anders kan ik ook nix voor een ander betekenen.
lady jane Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 In het groene hartvragen de dieren ambulances hulp Max.
bolletje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 Heb je gisteren nog geoefend met die dekseltjes aan je vingers? Ik heb dat wel eens gezien, mooi maar het lijkt me erg moeilijk.Had trouwens gisteren nog een berichtje naar je geschreven op de d.d. Ook had ik gevraagd of je misschien weer eens een filmpje van jezelf op het forum kan plaatsen. We hebben nu weer veel nieuwe mensen. die mogen best wel zien wat jij allemaal doet met dat dansen en de kleding maken, en even tussen ons sssttt ik ben best wel trots op je hoor.Goeie avond Slokje, Har en onze aller allerliefste Jane. Hoe is het nu met je mond?
Josje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 Vannacht weer volle maan mensen! Wil ik even met jullie delen, want ze ziet er erg mooi uit.
niwi Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 als je nu bang bent dat het terecht is, Harry...waarom dan nog verder sukkelen ??
dhen Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 Hoi Snoepje, hoe groter je verwachting van iets of iemand is hoe groter vaak de teleurstelling. Probeer zo min mogelijk te verwachten, alles wat je dan krijgt is meegenomen en zie je ook meer als een kadootje dan als iets wat niet goed genoeg is omdat je meer verwachtte.Je stopt met drank voor jezelf, om te leren dat je gelukkig kan zijn zonder een verslaving, dat is soms een lange weg maar wel mogelijk, de weg is heuvelachtig met toppen en dalen maar het is een mooie weg, vind ik. En als alles tegenzit dan grijns je een keer om jezelf, je denkt tjee wat een puinhoop, maar je weet ook dat je ermee bezig bent, dat je puin aan het ruimen bent en daar mag je blij mee zijn, dat je het kan, dat je het durft om wat aan je situatie te doen en dus niet meer machteloos bent over jezelf.
Otje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 ja ik had het gelezen Bolletje, ik heb nog geen nieuwe filmpjes of foto's, maar zo gauw ik eentje heb laat ik het snel weten !x
snoepje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 dhenmooie woorden .en je heb helemaal gelijkmaar wil dat hij zijn verantwoording ook neem hij ziet niet elke keer die teleurstelling op dat gezichtjeen al die beloftes die hij steeds doehij wilde na de scheiding mijn op zijn blote knieen terugblabla en wat is er veranderd helemaal niks ,,ja nog meer ellende erbij
Soothe Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 Hoi Jaap, op een meeting hebben de forumgenoten een gezellig samenzijn.Zoiets zou b.v in de lente weer kunnen, dan kan je ook lekker buiten zitten.Als Tactive een deel van de organisatie op zich neemt,zoals eerder gebeurd is, dan is zo'n meeting wel leuk.Dan zie je de kopppies achter de icoontjes.Zelf heb ik twee meetings met Tactive bijgewoond.Wel leuk, echter geen garantie voor een derde keer.Maar hoe een koe een haas vangt, weet men nooit.
Jaap Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 soothe bedankt, wie weet zien we elkaar ooit.Ik ga verder wel lekker eigenlijk. Voel me nu best zeker zonder alc. Dit weekend een dagje klussen met wat vrienden. Dat zal overdag goed gaan, maar daarna, natuurlijk klusbier. Even goed over nadenken hoe ik dat ga aanpakken. in ieder geval geen bier.
Soothe Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 Het mooie is, dat het forum af en toe stijf stond van gekibbel.Ach, het was alles virtueel. We zijn elkaar niet naar de strot gevlogen.Er heerste opperste harmonie.Drinkenbroeders/zusters onder elkaar.P.S je hebt nog even de tijd om na de denken over het "klusbier".Overdenk het maar goed.Succes.
Teveel Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 Welterusten lieve forumgenoten,Kastje zit in elkaar, pizza gegeten en net koffie op.Ga nu helemaal nuchter slapen, morgen weer vroeg dag.4 dagen of 96 uur of 5760 minuten of 345600 seconden, lijkt het tenminste wat Harry
Soothe Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 Jaap, wat ook een aardig boek is, dat is "DE VERSLAVING VOORBIJ".Van ene Geurtz.
Soothe Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 Niet verkeerd om, in elkaar geschroefd.trusten.
Jaap Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 Staat genoteerd. Eerst nog even hans dorrestijn uitlezen. Het is een dikke, maar je gaat er rap doorheen. Dan weer een ander thema en daarna misschien. Ik ga niet alleen boeken lezen met het thema alc.
Soothe Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 Hans de cynicus.Zijn teksten zijn sterk.
Jaap Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Geplaatst 17 februari 2011 Welterusten Harry,Ik ga nog even P en W kijken. Tot later.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden