Spring naar bijdragen

vrijdag 18-02-2011


Max72

Aanbevolen berichten

Getverderrie wat een lang overleg op mijn werk op de vrijdag.

Maar ik zie dat Niwi 23 jaar vrij van alcohol is.
Den Niwise. Wat een kanjer.
:present::heart::moon::):sun::present::heart::moon::):sun::present::heart::moon::):sun:

Soothe, doe de groeten aan Anna en fijn weekend samen!

Snoepje :present::present::present:
Je doet het hartstikke goed. Zo.
Het boek Finale Kwijting is wel humor, zwarte humor.
En In 1000 stukjes vond ik erg indrukwekkend. Leuke tandartsscene zit er ook in :o
Verder verklap ik niks.

Max een mooi begin!

Bronnen, vandaag weer lekker aan de fris.

groetjes Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

niwi: ontzettend knap van je. hoop het ooit ook een keer te kunnen zeggen.
Sara volhouden nu hé, ga jezelf niet zielig vinden (niet meer roken, niet meer drinken:ik mag niks meer. ik ken het smoesje.) de ergste periode ben je al door. goed hoor. voel je je nu ook wat beterder dan gistren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb ex zelf af laten bellen naar de jongste
hij had de smoes dat die moest werken
ging wel gelijk alles beloven voor morgen,bowlen enzo
hoe koop je een kind om..leve me liefe papa
maarja als die later groter is zal die het zelf wel in gaan zien
wat ik er zelf mee aan moet ..daar ben ik nog niet uit
maar ga wel meer afstand nemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, kan nog net! Niwi, gefeliciteerd, goed man, ongelooflijk. Ik moet zeggen ik ben nu sinds 4 januari gestopt en het ging best goed, ik kom nu in een periode dat ik het moeilijker ga vinden, krijg juist meer trek. Maar ik ben ook heel bang, en dat houdt me tegen, dat ik zo weer ben waar ik was, als ik iets zou drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik g even boodschappen doen, zit dit weekend weer met losse afspraken die waarschijnlijk weer afgezegd gaan worden. Elk weekend hetzelfde liedje, met als resultaat dat ik het hele weekend weer alleen zit.
Maak geen prioriteit van iemand voor wie jij slechts een optie bent.
Beetje concreetheid oefenen mijnerzijds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

igor

ik had gisteren een vervelend gesprek met hem
dat die zo weinig naar hem om kijk en dat al het andere altijd belangrijker is
en hij verschuil zich achter werk..hij heeft het altijd druk druk druk
maar zulke dingen mag ik nooit zeggen
maarja op een gegeven moment heb ik gezegd je bel hem zelf maar
maar dat is juist het rare ,,hij weet het toch zo te brengen dat papa toch de held blijf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jopie

ja hoe jij het omschrijf is het ook,,en ben ook niet de enigste
en moet er ook maar niet meer tegen vechten..maar dat zit in me aard altijd maar vechten tegen gerechtigheid
ik moet het loslaten
maar heb gewoon ook altijd gevochten om een leuk gezin te zijn
en voel het nu zo ...ik heb gefaald
maar als het goed is krijg ik binnenkort hulp en hoop ik dat ik het een beetje op een rijtje krijg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi forummers. Ik heb werkelijk de afgelopen weken niets gelezen, dat komt ook omdat er hier bijna niemand nog is die ik ken.
Ik heb alleen wat meegemaakt vandaag waar ik een tip over wil geven.
Vermeld aan een officiele instantie nooit, never nooit dat je ooit moeilijkheden met alcohol hebt gehad.
Als je dat eens doet in je eerlijkheid, blijft dat je jarenlang achtervolgen.
Ik ben nu bijna drie jaar zonder alcohol en vandaag nog loop ik tegen een gevolg aan, dat ik ooit eens eerlijk heb verteld dat ik teveel alcohol dronk.
Zeker als je er net goed bovenop bent, heb je dat nou net niet nodig dat je er aan herinnerd wordt.

En verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond kanjers.

Eerst even een grote :sun: voor onze enige echte supperkanjer Niwi. Goh wat ontzettend knap kerel 23 jaar droog. Je bent een voorbeeld voor iedereen die van de alcohol af wil komen en blijven.
Heel fijn dat we zo iemand in ons midden hebben.

Snoepie ik vind dat Jop het zo goed beschrijft van hoe zwaar de taak van een eenouder is. Als je het gevoel hebt voor alles alleen te staan en je helemaal geen steun ervaart van je ex.
Meestal hoor je dat als kinderen zelf kinderen krijgen ze pas beseffen hoe moeilijk die taak is. Ik hoop dat dat voor jouw zoon ook geld.

Ik heb, ondanks dat er veel onvrede onderling en veel ruzie is, prima gewerkt. Nog gesproken met de stagiaire waar men het ook moeilijk mee heeft. Ze heeft een groot gedeelte van haar moeilijkheden verteld en ook de rede waarom ze zo is zoals ze nu is. Ik heb heel goed geluisterd maar toch duidelijk gemaakt dat dat geen rede is voor haar gedrag, en dat zij daar ondankt alle moeilijkheden, zelf verantwoordelijk voor is.
Het is vandaag dus goed gegaan. Verder ga ik niet één maar twee dagen in de keuken werken, het is anders veel te druk voor diegene die het nu doen. Dadelijk zijn we met z'n 3tjes en wordt het wat rustiger. Ik ga het tussen het begeleiden van de stagiaires doen, kijken of dat gaat lukken.
Zo nu eerst even een monatoetje naar binnen werken.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18-02-2011 16:38 Nieuwe Berichten


Max; wat ben je goed bezig joh! Zou toc h leuk zijn bij een dierenasiel hè?
Maar ik heb niet begrepen wat je hobby was en weer moet worden, wat is dat?


Direct handelen op de beurs sara
nu voornamelijk in turbo's short/long AEX (kan het vergelijken met optiehandel)
is speculeren op een dalende of stijgende AEX
is vaak centenwerk en je moet er bovenop zitten
doordat je er veel koopt is een winst van soms 200 a 300 € per dag
(soms wel eens in een uur) te behalen.

Is snelle handel en vooral jezelf aan een bepaalde strategie
houden en vooral niet te inhalig zijn

Heb nu alleen 3000 aandelen in een goud gerelateerd Canadees bedrijf in bezit,
is meer voor de lange termijn, maar ging de afgelopen twee dagen
wel met 30% omhoog, toch lekker.
Ben hier al jaren mee bezig maar had er de laatste tijd
gewoon weinig zin meer in.
Is soms ook wel stress, maar gezonde zeg maar:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

o ja nog vergeten te vertellen. Ik heb vandaag een iniminipoesje verkocht. Een chihuahua onder de katten. Het schijnt een ras te zijn, mooi joh en lief. Heerlijk dat ze nu een tehuis heeft maar iedereen vond het toch jammer dat ze weg ging terwijl we zo'n 90 katten en een stuk of 25 kittens hebben zitten. Zij was het lievelingetje van iedereen.
Verder hebben we een geelbandparkiet gevonden. Het is zo'n leuk beesie en fluit echt als er iemand langs komt. Weet je wel je hoort dat deuntje ook wel eens als er een mooie meid langs een stel kerels loopt. Heerlijk toch al die dieren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig, van die beurshandel zou ik nou de stress krijgen.

Bolletje wat ben je lekker bezig :heart: Bouw je wel je rustmomenten in?

Onder het eten hadden we het er net nog over hoe fijn het is om niet meer te drinken. Soms vind ik het nog steeds wonderlijk hoor, om dat te horen uit de mond van die man die zo'n poeha maakte van zijn Belgische biertjes. Altijd het juiste glas erbij, dat hij dan bewonderend omhoog hield. En nu is hij zo blij dat hij weet hoe het is om helder te zijn. Ik herinner me nog hoe veel diarreepillen ik slikte. En nu heb ik ze al in geen eeuwen aangeraakt.

Vie, ik heb ook wel eens gehoord dat iemand ontslagen werd toen ze vertelde dat ze haar alcoholprobleem zo goed had aangepakt. Ja, zeiden ze, je geeft nu toch zelf toe dat je een probleem hebt. Het blijft riskant om het te melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Bol ik zit eigenlijk weer in een dip haha.
Kan niet tegen die kou, het is weer een stuk kouder. Zere neus, alsof ie gekneusd is, gevoelig hoofd, de dag maar weer met ibuprofen doorgekomen.

Maar nu is het lekker weekend, straks met een kop thee en een filmpje lekker op de bank en morgen uitslapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd jopie,
deed dat in het verleden met Hagemyer
Kocht 10.000 stuks op en dipje in de koers en soms 3 uur later verkopen voor 0,06 cent
€600,00, in een paar uur.

Begon toen de koers rond de 2,50 stond en doorgeggaan tot rond de 4,80.
Zijn nu helaas van de beurs af.
Was een prachtig en betaalbaar fonds om me te traden!!

Maar is inderdaad erg verslavend:)

Heb ooit tijdens en vakantie in Mexico een vakantie erbij verdiend.
Corus wed toen overgenomen en daar waren twee partijen voor in de race.
Maakte elke dag een trade.
Kocht en zette er meteen een verkooporder in.
Lag ik op strand kreeg ik een paar uur later een sms van ABN dat mijn aandelen weer verkocht waren.
Was een gratis service omdat ik aan direct beleggen doe.
Echt heel grappig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...