Spring naar bijdragen

Maandag 21 februari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo ben terug van boodschappen doen. Heb net gebeld naar ziekenhuis maar moet dadelijk terugbellen want ze waren net visite aan het doen. Zeg net nog tegen P. die belde. Geen nieuws goed nieuws.Ze bellen nl als er iets in de negatieve zin zou veranderen en ik ben contactpersoon.Dus nog ff wachten.

Bol Fluimicil heeft bij mij heel goed gewerkt toen ik het zo op mijn longen had een tijdje geleden. Moet wel zeggen dat ik bij de bruistabletten meer effect had als bij de hoestdrank.

Eenzaamheid zit inderdaad vaak in jezelf. Ik merk ook dat ik me heel vaak heel eenzaam voel als ik onder anderen ben. Alleen thuis heb ik heerlijke warmte om me heen en voel ik me nooit eenzaam. Buiten de deur is dat wat anders.In gezelschap voel ik me vaak helemaal niet thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees heb je vannacht wel een beetje kunnen slapen meis? Hopelijk is het tel. dadelijk positief.
Nee ik heb ook niet iets gehoord van Druppie. Heb een tijdje geleden ook al die vraag gesteld. Hoop dat alles nog goed gaat met haar.
Ik vind het nooit prettig als we een tijdje niets van iemand horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi,
Nou, spannend met je moeder joh,
Hoop voor je op goede berichten.
En ja, eenzaam in gezelschap kan ik me soms ook voelen.
Vooral bij de fam. van LATex.
Net of je net aan geaccepteerd wordt, maar meer ook niet.

Goed, wandel even naar dochter.
Even de kleinkinderen knuffelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net gebeld. Ze was best goed op het moment. Ze sprak redelijk en op het moment zijn ze met een vaat onderzoek bezig. Ze heeft nl halsslagader verkalking. Vanmiddag ga ik er naar toe. We hopen gewoon het beste.
Vannacht heb ik wel geslapen gelukkig maar rot gedroomd. Voor de rest gaat het goed met mij.
Ik ga nu ff bijpraten met mijn oudste dochter die dadelijk met me mee gaat.

Ik hoop echt dat het met Druppie goed gaat. Ik mis haar humor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker moe vandaag. Blij dat het door iets leuks komt.
Dat is een andere moeheid.
Straks word ik gebeld voor mn wekelijkse therapie kwartiertje. Het is toch om je kwaad over te maken. Kan me wel voorstellen dat mensen daar de ruiten gaan ingooien enzo .... als je hulp nodig hebt en je krijgt het niet en je wordt aan een lijntje gehouden....

Maar goed
Eenzaamheid.
Heeft wel een beetje te maken met hoe fit je bent. Als je fit bent dan stap je eerder de deur uit. Denk ik.
Ik heb altijd beetje moeite nog in het weekend en tijdens vakanties (deze week dus) want dan is er geen dansen. En natuurlijk tijdens de rottige feestdagen.
Het wordt ook wel beetje aangepraat vind ik. Vriendjes die nog familie hebben kunnen er wat van. Vriendjes die geen familie hebben trouwens ook. Hele preek van p kreeg ik dat ik moest leren alleen te zijn. Excuse me ? Volgens mij vergis je je in weke dame je voor je hebt.....

Het helpt wel als je klein beetje je dag plant. Niet overdrijven. Elke dag 1 dingetje voor de houvast. Anders duurt de dag wel heel lang. Dat kan van alles zijn. Boodschappen, hondje naar het park, een verjaardag, op de fiets naar de bank, in je eentje naar de film (erg leuk!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve knokkers / kanjers / lotgenoten:present:

Ik ben geveld door de griep maar er zit een voordeel aan, ik heb helemaal geen behoefte aan alcohol.
Nee, paracetamol en liters ice-tea... Weinig eetlust maar dat is niet erg.
Ik heb een goed gesprek met mijn partner gehad en ik ga het nu weer serieus proberen, ik sta toch weer op en ga door. Eerst goed uitzieken en dan heb ik eigenlijk de moeilijkste dagen alweer gehad dus daar wil ik dan op doorgaan...

Zo, dat wilde ik even kwijt en nu sluit ik weer af, liggen en wat proberen te slapen.
Mijn hoofd lijkt wel 100 kilo te wegen...

Liefs, tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Woman en Igor.

Nou ik heb fluimucil gekocht en net de eerste naar binnen gewerkt. Een bruistablet. Je zou het alleen al doen voor de lekkerigheid mmmmmmm.

Druppie een sms. je gestuurd Igor? Ik hoop echt dat ze nu reageert want ik krijg dan altijd een heel raar gevoel dat het verkeerd is gegaan.
Maar hoe eerder men dan terug komt des te eerder het helpt. Hoop dat ik het helemaal verkeerd heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Tijgers,

Ik zeg altijd dat ik 2 keer dood moet gaan. De ene keer gewoon en de 2 keer moeten ze me omduwen want ik weiger hahaha.
Erg lief jullie persoonlijke reacties naar mij toe dat ik er ff niet was. Heeft me zeer geraakt op een hartverwarmende manier.
Heb telkens gereageerd maar nu worden het er erg veel en krijg ik het gevoel dat ik miss wel eens iemand oversla en dat wil ik niet.

Denk dat ik een dipje heb om het maar een naam te geven.

Forum is kee hoor maar kan het soms niet meer bijhouden. Voel me bijna verplicht elke dag er te zijn anders mis ik wat zodat ik het gevoel krijg niet mee te leven en dat is zeker wel zo.
Deze week word ik net zo oud als mijn overleden man en dat is heel raar voor mij want was altijd 6 jaar jonger maar dan niet meer dus.
Een paar dagen later is het zijn sterfdag die ik nog steeds niet kan vatten omdat hij zo jong dood naast me lag.
Durrup vind ik nog steeds tig keer niks en zit al te loeren hoe hier weg te komen.

Kortom ben een beetje warrig en is me wat teveel. Gekke is dat ik heel goed weet wat er aan de hand is en het zelf goed begrijp maar het is zo veel.
Ik probeer ff te overleven door goed te eten en te zorgen dat de fles uit mijn ogen blijft want die kijkt me wel aan met zijn blije oogjes van ik help je wel.

Naja het zonnetje gaat heus wel schijnen al vind ik het verhipte koud hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Drup. Wat fijn te zien dat je er weer bent meis. Maar erg sneu dat je nu in een dip zit. en als je helemaal niet gedronken hebt dan is dat nog knapper. Blij dat ik me toch voor niets zorgen gemaakt heb.
Is er nu niets waardoor je je wat beter gaat voelen, daar waar je nu woont? Het zou toch ontzettend beroerd zijn als je daar helemaal niet zou kunnen wennen zeg.
Kom je nu weer wat meer in de huiskamer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Drupp, fijn weer van je te horen!!:present:
Drupp wil het durrup uit, klinkt wel grappig vond ik:$ Maar jammer dat het niet zo lekker met je gaat. Snap best dat het juist nu moeilijke dagen voor je zijn...Sterkte!

Tobbertje:
Beterschap dan maar en hou je taai hè...Straks ga je je beter voelen en komt ook de trek weer. Heb je al een plan hoe je daar dan mee omgaat?

Bolletje:
Hi hi..het zijn geen snoepjes:P En de naam alleen al doet me huiveren: FLUIMicil:o Iek! Maar ik hoop dat het je gaat helpen Bol. Verkouden zijn is ook niet alles, dat gehoest steeds...Jij dus ook beterschap!

Wijffie:
Is het je al gelukt om hulp te vinden in deze situatie? Je had je toch ergens gemeld staat me bij?

Met mij alles goed. Ben blij dat de zon schijnt want van die grijze dagen wordt ik sjacherijnig. Mijn hoofdpijn is nu ook zo goed als weg, dus het gaat de goede kant op. Heb een aantal leuke activiteiten in de pijplijn en dat helpt ook. Net nog een ijsvogeltje gezien. Hij zat op een rietstengel te loeren naar een visje. Wat een bijzonder mooie beestjes zijn dat toch! Zo de kinderen weer van school halen en daarna weer terug naar school voor de rapportgesprekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, eindelijk bijgelezen, laat voor mijn doen.

Wijfie, hij kan altijd anti-kraak
voor ongeveer €150,=. Ga maar eens googlen,
hij moet dan wel bereid zijn vaker te verhuizen, maar het zijn vaak riante
leegstaande gebouwen/huisen kantoren enz en als je een deel van je bezittingen
thuis laat of op laat slaan, dan valt het wel mee. En soms zit je er nog erg lang ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jane4

Zo, eindelijk bijgelezen, laat voor mijn doen.




Wijfie, hij kan altijd anti-kraak


voor ongeveer €150,=. Ga maar eens googlen,


hij moet dan wel bereid zijn vaker te verhuizen, maar het zijn vaak riante


leegstaande gebouwen/huisen kantoren enz en als je een deel van je bezittingen


thuis laat of op laat slaan, dan valt het wel mee. En soms zit je er nog erg lang ook.



Heeft Jopie dat ook niet gedaan? ja toch? Misschien zou je het haar eens kunnen vragen Wijfie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...