Sara Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Hihi Igor die van mij krabt het ijs open om bij het water eronder te kunnen Maarrre.......ik ga nu met de honden weg, ja hoor, maak me maar ff bang voor de kou leukerd Ga lekker toch trainen vanmiddag (namiddag), sneeuw of niet Ja Jaap, dat is denk ik die eeuwige discrepantie tussen verstand en gevoel.......om van de lichamelijke "vraag" nog maar te zwijgen.Wijfie: heel veel succes vanmiddag, ik hoop dat het gaat lukken, duim voor je!!!Mensen ik kom niet achter mn pc weg, loop al achter met van alles dus ga er NU vandoor.Tot later! Good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Sara pak je extra in hoor BBBBrrrrrrrrik ben ook weg latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Wat een rust hier...Ga de stad maar eens in.Kijken en niks kopen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Hallo allemaalHet is toch elke maand weer raak voor een knaakEcht een paar dagen goed ziek van de menstruatie.Nou ja, veel slapen dus. is ook goed want het zijn wel weer woelige tijden.Met p gaat het natuurlijk niet goed, hij is alleen, machteloos enz... ik blijf maar gewoon smsjes sturen, bellen wil hij niet. Soms krijg ik wat terug en soms niet. Ik moet steeds denken aan de overbuurvrouw die elke avond kwam toen ik vloekend door het huis liep met 4 schroeven in mn schedel. Ze bleef komen, hoe rot ik ook deed. Maar soms weet ik gewoon niet wat ik moet schrijven meer. Lieve hemel. Dat valt nog niet mee. Hoe gaat het hoef ik niet te vragen, en ik denk aan je heb ik al 100 x gezegd. Nou ja diep spitten in mn hart dan......Probeer echt 2x per dag iets te sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Heb nu Dalai Lama op Twitter, dat is wel bijzonder. Hij zet dagelijks iets neer, vandaag:If we want to help humanity in a practical way, we must begin by setting an example of mutual respect, harmony and cooperation Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Zo, ik heb er weer een sms uitgeperst, wat moet je nog schrijven als alles al gezegd is ? Nu een mooie franse tekst gevonden. Ja Wijfie, nog een dagje en dan ben ik er weer een paar weken vanaf. Kijk we een beetje uit naar de overgang, hoop echt dat het daarna allemaal wat stabieler wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Ik moet me hier eigenlijk niet mee bemoeien, maar waarom slikken jullie niet gewoon de pil, dan hoef je maar 3 of 4 x per jaar te stoppen. Ken wel wat vrouwen die dat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 euhZou jij een pil slikken die je lichaam laat denken dat ze altijd zwanger is ?? kan niet echt gezond zijn, ofwat......En van de pil wordt je humeur er ook niet beter van...No affence Ingewikkelde franse tekst terug gekregen, eerst maar even google translate raadplegen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Zwanger zijn is toch eigenlijk de natuurlijke toestand van een vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Biologisch gezien dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Woman,Als alles al gezegd is, is het wijs om te zwijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Zal er over ophouden, is mijn zaak ook niet. Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Op een natuurlijke manier bevrucht wel ja, maar ik ben liever niet zwanger van een pilletje, Jaap..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Tsja, dat klinkt heel mooi Kore, maar daar heeft P weinig aan op dit moment. Zn familie is in gevaar en zn land staat op exploderen. Beter laten merken dat ik aan hem denk en dan maar iets onzinnigs zeggen, dan het af laten weten omdat ik geen woorden meer kan vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 De gek!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goedemiddag allemaal!!Het SNEEUWT hier! pppfffff!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 nee hoge hakken natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 zoietsmeer gekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Een wereld vol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 eigenlijk mankeert ons niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Nou, ik heb zat. Maar niet echt de weg kwijt, voorals nog.Wat een zootje randdebielen in die regio.Nu de hond.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goeiedag!Nou Jaap wat je zegt over die pil is zo gek niet hoor. Ik doe het ook op die manier en heb nergens last van. Bespaart me een hoop gedoe. Maar vrouwen moeten natuurlijk zelf weten of ze hormonen (in hele piepkleine hoeveelheden) willen slikken. Ik voel me eigenlijk natuurlijker zonder krampen en weet ik wat.Ik slik geen pammetjes of iets, dus met de pillen in mijn lijf valt het wel mee denk ik dan maar.Hoe is het met Woef Soothe?O ja schoonouders komen zo.Eet smakelijk voor wie nog gaat eten!groetjes Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goeie avond kanjers.Zo heerlijk gewerkt, nu eten en dadelijk bezoek. Je kan maar bezig blijven hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goede avond,Vandaag 14 dagen zonder gif in te nemen :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 twee weken dus ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden