Spring naar bijdragen

woensdag 23 februari

snoepje

Aanbevolen berichten

Hihi Igor die van mij krabt het ijs open om bij het water eronder te kunnen :D
Maarrre.......ik ga nu met de honden weg, ja hoor, maak me maar ff bang voor de kou leukerd ;)
Ga lekker toch trainen vanmiddag (namiddag), sneeuw of niet :P

Ja Jaap, dat is denk ik die eeuwige discrepantie tussen verstand en gevoel.......
om van de lichamelijke "vraag" nog maar te zwijgen.

Wijfie: heel veel succes vanmiddag, ik hoop dat het gaat lukken, duim voor je!!!

Mensen ik kom niet achter mn pc weg, loop al achter met van alles dus ga er NU vandoor.
Tot later! Good goan
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal
Het is toch elke maand weer raak voor een knaak
Echt een paar dagen goed ziek van de menstruatie.
Nou ja, veel slapen dus. is ook goed want het zijn wel weer woelige tijden.

Met p gaat het natuurlijk niet goed, hij is alleen, machteloos enz... ik blijf maar gewoon smsjes sturen, bellen wil hij niet. Soms krijg ik wat terug en soms niet.
Ik moet steeds denken aan de overbuurvrouw die elke avond kwam toen ik vloekend door het huis liep met 4 schroeven in mn schedel. Ze bleef komen, hoe rot ik ook deed.
Maar soms weet ik gewoon niet wat ik moet schrijven meer. Lieve hemel. Dat valt nog niet mee. Hoe gaat het hoef ik niet te vragen, en ik denk aan je heb ik al 100 x gezegd. Nou ja diep spitten in mn hart dan......
Probeer echt 2x per dag iets te sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik heb er weer een sms uitgeperst, wat moet je nog schrijven als alles al gezegd is ?
Nu een mooie franse tekst gevonden.

Ja Wijfie, nog een dagje en dan ben ik er weer een paar weken vanaf.
Kijk we een beetje uit naar de overgang, hoop echt dat het daarna allemaal wat stabieler wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

euh
Zou jij een pil slikken die je lichaam laat denken dat ze altijd zwanger is ?? kan niet echt gezond zijn, ofwat......
En van de pil wordt je humeur er ook niet beter van...

No affence ;)

Ingewikkelde franse tekst terug gekregen, eerst maar even google translate raadplegen x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, dat klinkt heel mooi Kore, maar daar heeft P weinig aan op dit moment.
Zn familie is in gevaar en zn land staat op exploderen.
Beter laten merken dat ik aan hem denk en dan maar iets onzinnigs zeggen, dan het af laten weten omdat ik geen woorden meer kan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag!

Nou Jaap wat je zegt over die pil is zo gek niet hoor. Ik doe het ook op die manier en heb nergens last van. Bespaart me een hoop gedoe. Maar vrouwen moeten natuurlijk zelf weten of ze hormonen (in hele piepkleine hoeveelheden) willen slikken. Ik voel me eigenlijk natuurlijker zonder krampen en weet ik wat.
Ik slik geen pammetjes of iets, dus met de pillen in mijn lijf valt het wel mee denk ik dan maar.

Hoe is het met Woef Soothe?

O ja schoonouders komen zo.

Eet smakelijk voor wie nog gaat eten!

groetjes Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...