Spring naar bijdragen

donderdag 24-2-11


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik maak vanavond ook chili, Max.
Ikhoop voor je dat je er uit komt met je vriendin. Er zijn hier al veel adviezen geschreven. Het is inderdaad belangrijk dat je jezelf waardering geeft en dat niet van je vriendin af laat hangen. Van de andere kant hoef je je ook niet als een dweil te laten behandelen. ALs iemand mij het gevoel zou geven dat ik totaal niet word gewaardeerd zou ik me ook afvragen wat ik nog met die persoon doe. Geef elkaar wat ruimte en ook eerlijk blijven praten :present:

Snoepje, 46 dagen alweer, wat ga je goed :musicnote: Ik hoop dat je slaappatroon weer gauw wat beter wordt.

Soothe, geef Woef een knuffel van mij. Ach gos zo'n manneke en dan droef.

Ja nu ga ik toch echt eens aan de gang met mijn huiswerk. Pff. Oh ik heb wel heel lekker lang weekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Proficiat Dhen!!!!!


Super knap!!!!!!!!!!!!
Ik was voor je begonnen, maar heb de 2 jaar nuchter niet gehaald.
Toch de afgelopen maanden een paar keer flink gestruikeld.
Maar ik pak me elke keer weer beet en ga ik met behulp van lieve mensen (thuis en die ik op het forum heb kleren kennen) weer alcohol vrij verder!

Toch ook best knap :D

Liefs en nogmaals heel knap!

Liefs Tine:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Max72

Dank je Kate,


vanmorgen even nog een kort gesprek gehad en


ziet de situatie nu ook in.


Ze belde vandaag nog even, klonk heel opgewekt


en stuurde een smsje met een kus.


We gaan er weer voor, belangrijk isdat ook zij nu weet


hoe ik de relatie zie en zelf toegeeft er ook weinig aan gedaan te


hebben de laatste tijd.


Komt goed denk ik, ga ik tenminse maar vanuit



maar Max weet je nu wel wat er eigenlijk aan de hand is? Ik heb nu het gevoel dat jullie er wel weer tegenaan gaan maar dat je het eigenlijke probleem, het uit elkaar groeien, niet aan pakt. Dat je niet weet waarom dat gevoel er is maar, waarom je partner toch wat afstandelijk is, maar ik kan het helemaal verkeerd hebben hoor.
Soms zie je wel eens dat mensen die moeilijkheden met elkaar hebben en dan zoiets krijgen van we praten nergens meer over we gaan gewoon opnieuw beginnen. maar dan heb je kans dat het zich toch weer herhaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen mensen ik moet ff wat vertellen. Ik heb voor het eerst alpro soya gedronken. Wat is dat lekker zeg. Het smaakt wat naar vanilemelk. Nou daar gaat de Bol nog heel veel van drinken hoor. Heb het wel vaker zien staan maar dacht, das spul is duur, zeker omdat ik s'zomers helemaal geen moeite heb om zo'n 3 ltr. melk weg te werken, maar nu denk ik, als ik had door blijven zuipen was ik meer kwijt geweest dus nu word ik een echte soyabol.:P
Geen vet maar wel B 12.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...