Kate Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Dank je Witte, dat is lief van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Klaar op de beurs, voorlopig...chili gemaakt en de hond uitgelaten.Zo maar ff boodschappen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Ik maak vanavond ook chili, Max. Ikhoop voor je dat je er uit komt met je vriendin. Er zijn hier al veel adviezen geschreven. Het is inderdaad belangrijk dat je jezelf waardering geeft en dat niet van je vriendin af laat hangen. Van de andere kant hoef je je ook niet als een dweil te laten behandelen. ALs iemand mij het gevoel zou geven dat ik totaal niet word gewaardeerd zou ik me ook afvragen wat ik nog met die persoon doe. Geef elkaar wat ruimte en ook eerlijk blijven praten Snoepje, 46 dagen alweer, wat ga je goed Ik hoop dat je slaappatroon weer gauw wat beter wordt.Soothe, geef Woef een knuffel van mij. Ach gos zo'n manneke en dan droef. Ja nu ga ik toch echt eens aan de gang met mijn huiswerk. Pff. Oh ik heb wel heel lekker lang weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Glen wat knap joh, en nu volhouden hé? kom je weer wat vaker hier?Dhen. ook voor jou heel veel Heel knap hoor. Een voorbeeld voor velen van ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Bolletje, nog even voor jou Omdat je altijd voor iedereen aandacht hebt en zo gegroeid bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Air Strikes...........Nog even en mn vriendin komt terug, ergens begin maart geloof ik. 1 zorg minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 b Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Bah, wat een baaldag vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Hoi allen.Wow!! Zowaar nog iets goeds uit Griekenland.Dhen, je bent een toppertje. Netjes gedaan.Een mijlpaal fantastisch.Groet.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Kate Lukt het niet om vandaag wat te schilderen Blondie?Hey die Soothe beste kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Hey die Soothe beste kerel. Hey die Bolletje beste meid. Zit een beet Al Jazeera te kijken.Af en toe gluur ik even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Proficiat Dhen!!!!!Super knap!!!!!!!!!!!!Ik was voor je begonnen, maar heb de 2 jaar nuchter niet gehaald. Toch de afgelopen maanden een paar keer flink gestruikeld. Maar ik pak me elke keer weer beet en ga ik met behulp van lieve mensen (thuis en die ik op het forum heb kleren kennen) weer alcohol vrij verder!Toch ook best knap Liefs en nogmaals heel knap!Liefs Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Maandagavond komt ze thuis, mn vriendin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 quote: Originally posted by: Max72Dank je Kate, vanmorgen even nog een kort gesprek gehad en ziet de situatie nu ook in. Ze belde vandaag nog even, klonk heel opgewekt en stuurde een smsje met een kus. We gaan er weer voor, belangrijk isdat ook zij nu weet hoe ik de relatie zie en zelf toegeeft er ook weinig aan gedaan te hebben de laatste tijd. Komt goed denk ik, ga ik tenminse maar vanuit maar Max weet je nu wel wat er eigenlijk aan de hand is? Ik heb nu het gevoel dat jullie er wel weer tegenaan gaan maar dat je het eigenlijke probleem, het uit elkaar groeien, niet aan pakt. Dat je niet weet waarom dat gevoel er is maar, waarom je partner toch wat afstandelijk is, maar ik kan het helemaal verkeerd hebben hoor.Soms zie je wel eens dat mensen die moeilijkheden met elkaar hebben en dan zoiets krijgen van we praten nergens meer over we gaan gewoon opnieuw beginnen. maar dan heb je kans dat het zich toch weer herhaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 N Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Oké Max. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Bah, hier over de scheef gegaan met roken...Morgen weer een dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Dhen van harte met je mijlpaal.Ik probeer je na te doen!Max waar een wil is is een weg.Blondie: Morgen dan weer opnieuw he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Yep, ik geef niet op Dees;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Dank je lieve Bor, en voor jou een hele dikke knuf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Bor, neem jij het dan maar eens van ons aan... :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Ben nog niks veranderd Bor, wen er maar aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Mensen mensen ik moet ff wat vertellen. Ik heb voor het eerst alpro soya gedronken. Wat is dat lekker zeg. Het smaakt wat naar vanilemelk. Nou daar gaat de Bol nog heel veel van drinken hoor. Heb het wel vaker zien staan maar dacht, das spul is duur, zeker omdat ik s'zomers helemaal geen moeite heb om zo'n 3 ltr. melk weg te werken, maar nu denk ik, als ik had door blijven zuipen was ik meer kwijt geweest dus nu word ik een echte soyabol.Geen vet maar wel B 12. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 good evening allen. heb niet meer teruggelezen.heb ik wat gemist (behalve mupke) ik geloof dat ik een griepje onder m'n jasje heb zitten. dus ik kruip bij K&B op de bank met een extra dekbedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden