Spring naar bijdragen

donderdag 24-2-11


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sara ;
Al woon ik niet meer in dezelfde provincie, met de auto (als ie eenmaal gemaakt is) ben ik mobiel genoeg om een keertje te komen buurten hoor...
Vandaag dag 4 rookvrij ja, al had ik het gisteren wel effe moeilijk...
Ben met zoveel tegenlijkertijd bezig...
Drankvrij, rookvrij, dieet, stress van verhuizing...
Gisteren flink gezondigd op dieet, beter dan aan de drank en aan de peuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor:
Hoe zo doet alles pijn? Heb je iets raars gedaan dan?

Snoepje:
46 dagen alweer, je gaat goed hè:present:

Sara:
Vervelend hè, van die klussen:o Hier ook dit jaar de schilders weer....Weet nu al dat ik me dan niet prettig voel in mijn eigen huis...
Bedankt voor je zonnetje, zal hem ff snel aan de hemel hangen!;)

Desi:
Veel werkplezier op je stage en fijn dat je moeder weer thuis is!

Blondie:
Doe je het een beetje rustig meis...Je pakt alles aan, super maar lijkt me wel erg veel. Bij teveel dingen in je handen laat je geheid wat vallen:o Misschien maar goed dat je je dieet gisteren even liet schieten. Nu even je neus richting verhuizing en je drank en nicotineverslaving pik je ook nog even mee en de rest komt later wel, toch?

Sowat, ook goedemorgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben trouwens weg ermee...
Effe de stad in voor schilderspul zodat ik weer kan gaan kliederen.
Eind van de dag naar mn ouders zodat ik financieen in Vlaardingen kan gaan regelen op vrijdag...
Bah, kijk op tegen de tijd dat ik bij mijn ouders moet gaan bivakkeren, maar goed, het is voor een goed doel...
Laters:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Eksie:heart:

Blondie kun je niet beter starten met dieeeeeten, als je helemaal klaar bent met de verhuiziing? Je hebt nu toch alle krachten nodig voor het zware sjouwwerk meid? Kijk je wel uit?

Hahaha Saar, ja maar als je weet wat wij allemaal niet binnen krijgen, dan maakt een wormpje meer of minder niet uit.:o Gatverdegatver, wat ben ik toch smerig op de vroege morgen. Wie had het over lijnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je veranderd Max door het verminderen en stoppen van de alcohol. Dat maakt haar onzeker..Moet voor haar moeilijk zijn om het gevoel te hebben dat je elk moment kunt vertrekken. Of dit gevoel nu reeel is of niet, zij voelt het zo. Goed dat jullie het bespreekbaar hebben gemaakt. Pas als een gevoel of probleem op tafel ligt kun je er wat mee.
Moeilijk hè. Stoppen met drinken is 1, maar daarna komen er nog veel meer dingen op je pad die door de alcohol verdrongen/verdronken zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Jane :)

Vieze Bol :D lijnen? Okee doe mij dan maar 1 lintworm aub ;)

Max; je bent je gevoel voor humor ook nog niet verloren zie ik:)
Het zal inderdaad voor jullie allebei moeilijk zijn. Wanneer ieder op z'n eigen eilandje gaat/blijft zitten zal het er niet beter op worden dus goed dat jullie nu toch weer praten! Blijf dat doen!!! Hoe moeilijk ook, maar echt, wanneer er niet meer gepraat wordt/kan worden gaat het niet goed.
Misschien kunnen jullie samen dingen gaan doen? Elkaar helpen? Je schreef laatst dat jij het moeilijk vond om te koken ( ivm drinken) terwijl je dat eerder graag deed; kunnen jullie niet gezellig samen iets gaan doen in de keuken? Ik deed veel met mn man in de keuken en daar heb ik heel fijne herinneringen aan. Zo helpt ze jou door dat moeilijke moment heen, je kunt het haar ook uitleggen immers dat je haar steun nodig hebt? Wellicht komt zij ook met dingen die ze graag met jou samen zou willen doen?
Sterkte hoor.

Sailor: heb je wel internet-verbinding dan? Ik herken het probleem wel, ik word er ook afgegooid dan wanneer ik van pagina wissel of van draadje. Maar ik heb dan ontvangst-problemen, ligt aan het netwerk hier, niet aan de pc.

Blondie; ja meis ff doorbijten dan maar hè. Zijn je kids nu vrij? Heb je voor je zoontje nu iets goeds kunnen regelen w.b. school? Als t te privé is hoef je uiteraard niet te antwoorden hoor.
Wat roken betreft: helaas, gisteren heb ik champix weer geprobeerd, weer beroerd van dus moet iets anders verzinnen en nu nog niet rook-vrij......:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Sara
Morgen Jane :)



Vieze Bol :D lijnen? Okee doe mij dan maar 1 lintworm aub ;)

In stukkies gesneden of in z'n geheel? :P

Stukjes groeien weer aan en dan heb je er veel meer plezier van. Getver wat ben jij een vies mens zeg, jouw schuld dat ik zo moet reageren hoor.;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...