Spring naar bijdragen

Vrijdag 25 februari


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben er nog Sara maar weet niet voor hoelang. De computer kan me er zo uitgooien is gisteren gebleken.Ach in hoge nood (om op het forum te zijn) kan ik de laptop van mijn dochter wel pakken.(Als ze er zelf niet op zit)
Ik ga ook maar in de rij voor de douche. Moet wel opschieten want ik ga dadelijk met mijn broer verzorgingstehuizen ed bezoeken voor mijn moeder. daar moet nu echt werk van gemaakt worden.

Lekker ontbijtje Max.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga nu echt wat doen, stofzuigen, douchen, boodschappen, apotheek
en om 12:00 naar de arts voor (opnieuw) onderzoekje,
bloeddruk, lever (uiteraard) en medicatie bespreken
Vriendin werkt tot 12:00 dus daarna meteen met de hond een uurtje wandelen
Ochtend is al aardig ingevuld zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezellig hier:) Het is maar goed dat ik al gedouched heb:D

Kinderen zitten weer op school en de boodschappen zijn binnen...Gisteren lekker uit eten geweest en totaal geen zin in wijn. Voelde dat even goed! Anderen dronken wel en ik zat relaxed aan mijn kopje thee. Dat was vroeger wel anders.
Vandaag vanaf 11.45 uur een drukke dag, laat ik dus nu nog maar even genieten van de rust...

Susana:
Fijne stagedag!

Max:
Succes bij de huisarts! Hebben ze je leverwaarden al eens eerder geprikt?

Jopie:
Fijn om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt op je nieuwe baan! Mooi hoe zulke dingen toch "gewoon" op je pad komen. Een collega van mij zei vroeger altijd. Iemands levenspad ligt bezaait met kansen, je moet alleen durven bukken om ze op te rapen...

Desi:
Beterschap voor je computer:o

Bolletje:
Werk ze:present:

Emmaroos en Fotograaf, heb jullie al lang niet meer gezien hier. Hoop dat het goed met jullie gaat en mochten jullie toch nog meelezen:
:present::present::present:GEFELICITEERD:present::present::present:

Igor:
Gisteren had je daar ook al zo'n last van hè? balen! Is het spierpijn of zo? Beterschap!

Snoepje:
Ondanks de slechte nachtrust...still going strong!

Niwi:
Niet stiekem over de douchewantjes gluren hè?;)

Sara:
Rommel ze dan maar:D Fijne dag!

Hoop dat ik nu niemand over het hoofd heb gezien? En anders voor jou ook hier een:present::D Omdat jij het bent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha! gezelli 't stroomt vol hier.

Die lieve Eks, voor iedereen een woord, dankje :present:
en jij: mooi!!!! 3 -3 -3

Max: de dokter geeft je vast een pluim, ongeacht de uitslagen want je hebt in korte tijd al heel veel bereikt!! :present::musicnote:
Enneuhhh...kun je ook nog overwegen natuurlijk: een Hondenuitlaatservice beginnen :)
valt best wat mee te verdienen maja ook in de winter hè :huh:

Mogge Myriam en Bambam :rose:

Desi: dan wens ik jullie veel sterkte en KMW bij het zoeken daarvan meid. Is de Indicatiecommissie al in beeld? En hoe redt je moeder het nu thuis? Is toch een hele zorg hoor :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk dat heb je nou met die kerels................houen ze de badkamer bezet
en maar klagen dat wij zo lang aantutten :D;)
Max en Niwi schiet es op daar!

Jopie: werkze! Nee, onregelmatigheid is 10x niks voor mij, heb heel erg behoefte juist aan ritme en regelmaat. Heerlijk trouwens dat jij er zo goed bij gedijt :heart:

Zo lang genoeg gekletst weer, ga aan de slag.
Iedereen fijne dag en good goan!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara. De hulp thuis is al uitgebreid. de rest moeten wij(mijn zus,broer en ik) proberen op te vangen. Ze kan wel veel alleen maar het alleen zijn op zich voor het geval van herhaling van de cva dat kunnen ze beter opvangen in een verzorgingstehuis of iets dergelijke. Alleen is er overal een wachtlijst.Wij gaan vanmorgen erachter aan. Incicatie heeft ze zeker.

Zal maar gauw gaan want ik heb om 10 uur afgesproken met mijn broer.

Tot laterz....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...