Max72 Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Een bakje yoghurt, stukjes appel en een schijfje ananas en koffie erbij natuurlijk als je wilt.Ga vanaf vandaag voor beetje gezond ontbijten sara:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Nee hoor Max, ik ga ook nogga jij nou eerst maar stofzuigen Ik ga ff rommelen............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 afijn afijn....vrouwen en drank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Ohw... da's een beetje een tegenvaller Max, had op iets lekkers gehoopt en als je lang moet wachten.............kun je mijn honden vast ff uitlaten? Laterssssssssss.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Ik begin te blozen geloof ik jopie...Eeehhh ik wacht anders wel even... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Kom net thuis met de mijne saramaar ach, als je geen tijd hebt geen probleem hoor:)is trouwens ook nog magere yoghurt en suikervrij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Ben er nog Sara maar weet niet voor hoelang. De computer kan me er zo uitgooien is gisteren gebleken.Ach in hoge nood (om op het forum te zijn) kan ik de laptop van mijn dochter wel pakken.(Als ze er zelf niet op zit)Ik ga ook maar in de rij voor de douche. Moet wel opschieten want ik ga dadelijk met mijn broer verzorgingstehuizen ed bezoeken voor mijn moeder. daar moet nu echt werk van gemaakt worden.Lekker ontbijtje Max. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Ga nu echt wat doen, stofzuigen, douchen, boodschappen, apotheeken om 12:00 naar de arts voor (opnieuw) onderzoekje,bloeddruk, lever (uiteraard) en medicatie bespreken Vriendin werkt tot 12:00 dus daarna meteen met de hond een uurtje wandelenOchtend is al aardig ingevuld zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Ook een idee sowhat:) kom maar langs brengen zou ik zeggendie mist komt mss goed uit, ik heb ff haast, dus, niet schrikken ik spring nu onder de douche!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Goede morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Gezellig hier:) Het is maar goed dat ik al gedouched heb:DKinderen zitten weer op school en de boodschappen zijn binnen...Gisteren lekker uit eten geweest en totaal geen zin in wijn. Voelde dat even goed! Anderen dronken wel en ik zat relaxed aan mijn kopje thee. Dat was vroeger wel anders.Vandaag vanaf 11.45 uur een drukke dag, laat ik dus nu nog maar even genieten van de rust...Susana:Fijne stagedag!Max:Succes bij de huisarts! Hebben ze je leverwaarden al eens eerder geprikt? Jopie:Fijn om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt op je nieuwe baan! Mooi hoe zulke dingen toch "gewoon" op je pad komen. Een collega van mij zei vroeger altijd. Iemands levenspad ligt bezaait met kansen, je moet alleen durven bukken om ze op te rapen...Desi:Beterschap voor je computer:oBolletje:Werk ze:present:Emmaroos en Fotograaf, heb jullie al lang niet meer gezien hier. Hoop dat het goed met jullie gaat en mochten jullie toch nog meelezen::present::present:GEFELICITEERD:present::present:Igor:Gisteren had je daar ook al zo'n last van hè? balen! Is het spierpijn of zo? Beterschap!Snoepje:Ondanks de slechte nachtrust...still going strong!Niwi:Niet stiekem over de douchewantjes gluren hè?Sara:Rommel ze dan maar:D Fijne dag!Hoop dat ik nu niemand over het hoofd heb gezien? En anders voor jou ook hier een:present: Omdat jij het bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Ha die Myriam, ook goedemorgen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Hi hi, zie net dat ik 3 maanden, 3 weken en 3 dagen gestopt ben nu. Leuk getalletje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Ik ben gek op zulke getallen Eks. Gefeliciteerd!Goedemorgen al te zaam. Heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 goede morgen Ekstertje, heel goed van je en een mooi getal ja. Ik volg je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Ha! gezelli 't stroomt vol hier.Die lieve Eks, voor iedereen een woord, dankje en jij: mooi!!!! 3 -3 -3Max: de dokter geeft je vast een pluim, ongeacht de uitslagen want je hebt in korte tijd al heel veel bereikt!! Enneuhhh...kun je ook nog overwegen natuurlijk: een Hondenuitlaatservice beginnen valt best wat mee te verdienen maja ook in de winter hè Mogge Myriam en Bambam Desi: dan wens ik jullie veel sterkte en KMW bij het zoeken daarvan meid. Is de Indicatiecommissie al in beeld? En hoe redt je moeder het nu thuis? Is toch een hele zorg hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Ja BamBam, ik heb ook iets met getallen. Ik kan me nog steeds verbazen dat wanneer ik s'avonds op mijn wekker kijk het vaak zo'n mooi getal is als 23:45 of 22:22 uur.Misschien moet ik eens op zoek naar een boek over numerologie, past wel bij mij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Kijk dat heb je nou met die kerels................houen ze de badkamer bezet en maar klagen dat wij zo lang aantutten ;)Max en Niwi schiet es op daar!Jopie: werkze! Nee, onregelmatigheid is 10x niks voor mij, heb heel erg behoefte juist aan ritme en regelmaat. Heerlijk trouwens dat jij er zo goed bij gedijt Zo lang genoeg gekletst weer, ga aan de slag.Iedereen fijne dag en good goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Sara. De hulp thuis is al uitgebreid. de rest moeten wij(mijn zus,broer en ik) proberen op te vangen. Ze kan wel veel alleen maar het alleen zijn op zich voor het geval van herhaling van de cva dat kunnen ze beter opvangen in een verzorgingstehuis of iets dergelijke. Alleen is er overal een wachtlijst.Wij gaan vanmorgen erachter aan. Incicatie heeft ze zeker.Zal maar gauw gaan want ik heb om 10 uur afgesproken met mijn broer.Tot laterz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 25-02-2011 09:12Alleen gevoeld eks"het viel hem niet tegen, was niet nodig om bloed af te nemen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Ik ben er ook vandoor nu..Misschien tot later:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Goeie droge morgen hieroenne de 3 E's gefeliciteerd: Emmaroos, Elsa en Eks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 @ Emmaroos, fotograaf , van harte gefeliciteerd.:present:Wedden dat jullie kijken.@ Ekstertje, voor je getallensymboliek!Vandaag drie jaar en drie maanden.Getalletje hè.Allen een groet, en...houd het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 den Soothe se....gefeliciteerd kerel....met je 3 jaar en 3 maanden....eks ook...met 3-3-3nu we het over getallen hebben, Soothe....vandaag 38 dagen niet gerookt....volgens de teller 1140 peuken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Niwi hoi. Vlaanderen ook grauw en grijs?Om een punthoofd te krijgen.Maandag houdt de regen op en wordt het kouder.Waar moet dat naar toe.Niwi, een groet. 38 is mooi.Ben me nog aan het voorbereiden.Als ik het doe, wil ik het goed doen, dat begrijp je wel.doeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden