Spring naar bijdragen

Zaterdag 26 februari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedenmorgen,

Hier is het ook niet best kwa lichamelijke fitheid. kruip er nog maar eens in. Tis geen kater, maar het heeft er veel van weg. Of stoppen ze in malt bier een stofje zodat je er een kater van krijgt om het nog meer op echt bier te laten lijken. Ik zie er voor aan.

Vanmiddag moet ik in ieder geval weer beter zijn, ga koken en daarna naar theater. Dat moet wel te doen zijn zonder alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou dat klinkt goed Jaap, zorg maar dat je dan wat fitter bent joh! :present:

Thanxx Bol :heart:
Heb me het woord herinnerd voor hoe ik mij voel: melancholiek...........
Ziek? Ik? hm zelfs ziek zorg ik nog voor de beesten hoor, al vaker gedaan.
Rot trouwens dat ze die ene hond in moesten laten slapen, bah, toch altijd ellendig lijkt me.

Soothe.....is er (nog) niet;
ohhh Soothe, je hebt zoooooooo gelijk
maar het is zooooooooo moeilijk.

Snoepje :heart:
Het lijkt wel in de lucht te hangen
hoorde afgelopen week van een man van 48, kanker: weg,
kennis van mn dochter, 44 hartstilstand: weg, iemand uit de buurt ook eind 40, zelfmoord: weg.

En daar krijg ik rare gedachten van.
Heb gisteren mijn zegeningen geteld en had ze, heus, en meer dan 3
lijkt niet te helpen.
Nah ik zal jullie dag niet verpesten met mijn somberheid, die is er al genoeg.

Dagdag. Good goan

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ahja, Sara....dan heb ik dat van Blondie gemist waarschijnlijk...maar het is toch altijd zonde
als er een schaapje van de kudde afdwaalt....
vandaag zo somber, Sara ?....je drinkt niet, dat is best verheugend....bekijk het positief....
roken komt ook wel goed....althans het niet-roken dan...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Beterschap voord de zieken, steken jullie mij niet aan ;-)

Sara wat vervelend voor je, zo'n dag , ik ken ze helaas , heb je wel wat te doen/gepland vandaag voor de nodige afleiding? Hee en je hebt nog steeds niet gedronken dus voor mij ben je een KANJER!!!

Vandaag voor mij dag 4 van het (opnieuw) stoppen met roken, wordt eitje vandaag, want moet de hele dag werken en vanavond een verjaardag (een echte, niet zo'n onvervalste zuippartij, die had ik eigenlijk ook, zo'n we drinken tot we niets meer weten "feestje'' maar gister afgezegd, durf dat (nog) niet aan,
en ja he Myriam, de ochtenden zijn zo fijn, dat helder wakker worden heerlijk...

vond ik altijd al, bij vroegere stoppogingen waren het ook altijd de avonden die ik moeilijk vond, niet de ochtenden ;-)

en is er al een weekendpact? schrijf mij er maar bij dan!

iedereen veel succes met deze grauwe dag, dat jullie er toch nog iets positiefs uit kunnen halen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en ja hoor, de eerste smsjes zijn al binnen, je komt toch wel vanavond op het ''feestje'' he, pfff... moeilijk, ik ga niet hoor, maar je gedachten kunnen inene zo op hol slaan he, net de begintijd, ik mag niet.....

nou ophouden gaby, je wilt dit zelf niet meer, ga ff douchen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik kom maar weer eens even hier om de hoek kijken.

Snoepje nog te bed??...........hmmm.................snoepje, allebei dag 49??
Ben de stand een beetje kwijt maar gelukkig hou jij die bij :D

Er valt nog genoeg te lezen van afgelopen tijd dus dat zal ik dit weekend ook maar eens gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Het is inderdaad geen stralend weer maar niet verkeerd vind ik.
Nauwelijks wind en niet koud, best wel lekker.

Sara een onbestemd gevoel kan omslaan in een goed gevoel, toch, en ik heb zo 'n gevoel dat dat gaat gebeuren, zit het in elk geval te wensen voor je.
Voor iedereen trouwens...

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen,ik haal een virusscanner weg gisteren,en nu heb ik griep! nee zonder dollen,voel mij
waardeloos! ga ook geen bouillon meer halen,want er komt een regenfront aan!

sara melancholiek? dat is een heerlijk ouderwets woord voor depressief,maar het dekt de lading wel!

ik schrijf tegenwoordig drie positieve dingen op van de afgelopen dag,helpt mij wel aardig!

zo en nu gaan we eens wat doen,stofzuigen,kattebak etc. dat verzet de zinnen ook wel aardig.

latersss.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FF voor alle zieken
gebruik eens supradyn
Het is een voedingssupplement en goed om de weerstand te verhogen
helpt zeker op de langere terijn
ik slik het al jaren en helt goed ben nooit ziek
en, baat het niet dan schaadt het niet
Beterschap allemaal!!
Ga zo koffie drinken bij schoonouders, met daarna de bekende borrel, wijntje, hapjes
hou het bij het laatste, met een malt biertje of een cola light.

Zal er vandaag wel van komen te vertellen dat ik helemaal niet meer drink
(althans druk bezig de poging te laten lukken)
smoesjes van "het is nog te vroeg voor me, last van mijn maag"
die aan er ook niet meer in.
Zal een hoop wenkbrauwen doen fronsen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de laatste versie van Java nu geinstalleerd. Nu werkt alles weer zoals het hoort.

Teveel: dochter heeft nog heel veel spulletjes waar ze nooit meer wat mee zal doen. Als je me je e-mail adres geeft dan zorg ik dat jouw kleinzoon al die spulletjes krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Max: ik heb afgelopen week voor het eerst openlijk verteld dat ik momenteel geen druppel meer drink en dit ook zo wil houden.

Dit was dan wel tegen 2 collega's maar ik stond er zelf van te kijken dat ik dit daadwerkelijk zo openbaar vertelde. Ik ben er meteen heel eerlijk in geweest door te zeggen dat ik geen maat kan houden en dat bij mij de fles(sen) leeg moet....................met alle gevolgen van dien..............

En weet je: ze vonden het onwijs goed van me!!
Ook dat ik dit van mezelf durfde te vertellen..........tja zei een collega, eigenlijk drink ik ook veel teveel...

Het heeft me zeker weten gesterkt dat ik het heb verteld maar dat ik ook een compliment kreeg!
En ja...........ik durf er nu eerlijk voor uit te komen dat ik niet moet drinken en....dat ik hiermee aan de slag ben gegaan. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepje, heel veel sterkte de komende tijd!!
Spijt me heel erg dat ik niet reageerde.
drie weken terug vriend overleden (51 hardstilstand, een week geleden gehoord dat een vriendin opgegeven was (52) en nog 3 weken te leven had, is 2 dagen terug overleden)
Ben bang niet echt een grote steun voor je te kunnen zijn...
leef wel heel erg met je mee :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel knap gedaan Shahire. Vaak vullen we zelf van alles in waardoor we niet openlijk voor onze verslaving uit durven komen. Ikzelf heb er nooit geen probleem van gemaakt en het altijd heel eerlijk gezegd.
Maar kan nu ook trots zeggen tegen diezelfde mensen, ik ben al meer dan een jaar droog.:)
Ook hoor ik dan vaak, die en die drinkt ook teveel, en ik kan dan toch een beetje vertellen hoe ik gestopt ben en er medecijnen voor gebruik. Soms hebben mensen daar wat aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...