Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 maart 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 150
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben er weer lieve mensen.
Het bezoek was weer geweldig fijn. Het is iemand die hier gewoond heeft omdat ze door haar ex op straat was gezet. Een heel bang en angstig iemand toen ik haar leerde kennen, maar nu, goh wat een sterke vrouw, en een hele goeie vriendin geworden die erg goed kan luisteren en ook praten over haar gevoelens.
Dus een heel geslaagde middag.

Willbillie nou moet je me eens uitleggen 'hé? Hoe leg jij een schip vast. Ik zie dan iedere keer iemand voor me die met een lang touw het schip om zo paal met zo'n bol erop, vast legt, nadat je diverse malen een flinke ruk aan dat touw gegeven hebt. Vroeger vaak gezien in scheveningen bij de binnenvaart. Maar ik zal het wel helemaal verkeerd hebben.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@@#$$%^^ Blondie, wat is dat nu voor 'n flauwe kul zeg, die gasten moeten er toch gewoon uit??????
En wat als de politie dat moet doen? moeten zij dan ook zorgen voor onderdak?
Hé bah wat een ellende zeg. Daar had je je nu zo op verheugd. Stond je aan de deur dan of hoe kwam je er achter dat die mensen er nog in zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur wat ontzettend goed meid. Ik hoop zo voor je dat je het vol blijft houden. :heart: Ik denk altijd maar zo, hoe langer het gevecht, hoe sterker je wordt.

Mensen ik ga weer naar bed want morgen staan ze weer vroeg voor de deur van de d.a.
Trusten allemaal slaap lekker.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...