Soothe Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Welkom paardenkop.Echter een paard heeft een hoofd, toch!Zo'n edel dier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 pppfffffttt ik heb twee weken zonder hulpmiddel op de weg gelopen nu vindt ik het genoeg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 yaja en ekstertje ik heb een bosje witte tulpen voor jullie gekocht. vang je ze zo even?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Kom vanavond nog wel effe online. Voorlopig weigeren de huurders de woning te verlaten... Hebben uitstel gekregen tot vanavond 19 uur, dan schakel ik de politie in en wordt de woning ontruimt Massa hysterie hier dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Jee Blondie, waar komt dat ineens vandaan? Het was toch allemaal geregeld? Wat vervelend zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 jeetje blondie wat is dat nu voor flauwekul???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Lekker dan!Hoeveel tijd had je ze gegeven, om het pand te verlaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Jemig Blondie, hopelijk heeft je verhuurbedrijfalles goed zwart op wit staan. Wat een nare ontwikkeling, sterkte ermee!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Ik ben er weer lieve mensen.Het bezoek was weer geweldig fijn. Het is iemand die hier gewoond heeft omdat ze door haar ex op straat was gezet. Een heel bang en angstig iemand toen ik haar leerde kennen, maar nu, goh wat een sterke vrouw, en een hele goeie vriendin geworden die erg goed kan luisteren en ook praten over haar gevoelens.Dus een heel geslaagde middag.Willbillie nou moet je me eens uitleggen 'hé? Hoe leg jij een schip vast. Ik zie dan iedere keer iemand voor me die met een lang touw het schip om zo paal met zo'n bol erop, vast legt, nadat je diverse malen een flinke ruk aan dat touw gegeven hebt. Vroeger vaak gezien in scheveningen bij de binnenvaart. Maar ik zal het wel helemaal verkeerd hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 @@#$$%^^ Blondie, wat is dat nu voor 'n flauwe kul zeg, die gasten moeten er toch gewoon uit??????En wat als de politie dat moet doen? moeten zij dan ook zorgen voor onderdak?Hé bah wat een ellende zeg. Daar had je je nu zo op verheugd. Stond je aan de deur dan of hoe kwam je er achter dat die mensen er nog in zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 ik ga lekker bankhangen met K&B latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Mn ligbad staat binnen !Schoonmaken en op de juiste plek zetten. Afwerken komt dan later wel, maar jeeeeeee, nog even en ik kan in bad ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Heerlijk woman! Rustig hier verder, ben benieuwd hoe het met Blondie en de huurders af is gelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Blondie...wat vervelend...!!Hier heel moe na een dag vol van administratie..belasting aangiften gedaan....verslagen geschreven...ben op..maar ben ik ook vanaf en minder zorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 How die how..maatje niet hier? ff kijken....nops. Dag 2 dus..zelfs een miljoen begint met 1 cent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 ben ik weer... even laten weten hoe het is gegaanHuurders zijn er na dreigementen van mij wat betreft politie en ontruiming er om 21 uur uitgegaan... Nu probeer ik weer tot rust te komen, ben nu hyper en boos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Fleur wat ontzettend goed meid. Ik hoop zo voor je dat je het vol blijft houden. Ik denk altijd maar zo, hoe langer het gevecht, hoe sterker je wordt.Mensen ik ga weer naar bed want morgen staan ze weer vroeg voor de deur van de d.a.Trusten allemaal slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Dat is héél lief van je bollekewol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Welterusten BolHai Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Hey meid met de koude voeten Oe is die daor? Welk pad bewandel je juist? Nog steeds benieuwd hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Volgens mij heb ik een dikke kont want ik zie Teveel er niet naar piepen . Zou hij geschrokken zijn van de omvang?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Jaaa, dat pad .. ik denk na over een ander onderschrift. Maar vandaag niet meer hoor. Laatst had ik een goeie bedacht maar die ben ik alweer vergeten Teveel mag niet naar andervrouws bips kijken van mevrouw Teveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 Dat is de leeftijd Mups...zoiets doet wat met je geheugen Oeff, bijna een complex bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 kun je er wel langsheen kijken dan fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2011 of schudt het zo hard dat harry in de sloot ligt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden