Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hihi, klinkt leuk Ekster.En die pruik gaat misschien ook nog wel schuiven Snoep, het is je de afgelopen tijd gelukt.... dus ook de komende twee drie dagen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 heel erg bedankt, yvonneik heb het inderdaad gevond,dank je wel ook dat je me welkom heet!en nu weet ik nog niet eens waar dit antwoord terecht komt,alleen bij jou of gewoon achter aan de lijst?ik druk maar eens op antwoorden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Goede morgen allen Welkom henk Weekend....moet ik nu blij of onblij zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Lieve Fleurtje..je ben de enige die kan beslissen jouw gemoedtoestand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Susana:Vind ik ook! Zelf heb ik niet zoveel met Carnaval, mijn familie komt van boven de rivieren. Maar voor de kinderen vind ik het erg leuk. Ze leven zich dan ook helemaal uit. Mijn dochter vertrok met mascara en oogschaduw op haar ogen en was helemaal blij met zichzelf:) Zo lief! Waarschijnlijk gaan we wel naar de optocht kijken op zondag, maar meer doen wij er niet aan. Hoef dus ook niet mee te doen met de zuippartijen die de volwassenen ervan maken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 hoe antwoord ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Dat is waar...en het is nog verlof ook...Weet je wat ik momenteel heel vervelend vind? Als ik drink ben ik niet in de war...nu gooi ik de vorken in de vuilbak, vergeet ik of ik al gerookt heb, leg de tabak in de koelkast en noem maar op. Vreemd bijverschijnsel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Je antwoord toch al Henkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Dat is waar susana...ik ga voor...voorzichtig blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 heel erg bedankt yvonne,heb het gevonden,dank ook dat je me welkom heeten waar komt dit antwoord nu terecht?ik probeer het maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Misschien ben je in je hoofd nu veel met het niet drinken bezig Fleurtje? Daardoor ben je met je gedachten niet bij alle andere dingen die je doet.Ik was in het begin van het stoppen ook veel in mijn hoofd met alcohol bezig.Henk:Op "antwoord" klikken onder aan het berichtje. Dan opend zich een nieuw schermpje waarin je je bericht kunt tikken. En dan op "discussie antwoorden" klikken. Klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hier:P:DOfwel bij de "Ditjes en datjes" Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Henk, als je iets leest in een bepaald draadje en je klinkt vervolgens op 'antwoorden' dan komt jouw stukje onderdaan te staan.... Tis gewoon hartstikke simpel zoals je al hebt gemerkt denk ik....Fleur... gewoon lekker blij zijn met het weekend ... En de dagen die je daarna vrij hebt. Lijstje maken met dingen die je wilt gaan doen... elke dag IETS wat MOET van jezelf, en wat ook te behappen is natuurlijk. En dat je je shag in de koelkast legt? hm, dat noemen ze toch 'cool roken' ??? Maar begrijp je wel hoor. Ben je er al uit wat je komende week gaat doen met die vriendin?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 de eerst 3 weken waren het moeilijkst,,,echt ergmaar had wel meer energie ondanks het slaap gebrektoen begonnen de emotionele wekennu is het best wel rustig van binnenmaar vreselijk moe en die gedachtens van wel of nietaan de ene kant wil ik wel maar dan beperktmaar aan de andere kant weet ik dat ik weer terug naar af gaja en dan zeggen jullie doe het dan niet...maar dat is juist het moeilijkste het nooit meergaby...je vond het toch niet vies op dat moment...het was het moment ernaik denk als ik me eerste glas wijn zou drinken helemaal zou genieten maar moet nu even weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 goodmorning, lang geleden dat ik hier nog ben geweesthey vonneke hoe gaat ieFleur how is everything going in your life? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Misschien zou je wel genieten Snoep, maar als je er aan begint is het einde zoek meis. Misschien niet de eerste avond, maar wel daarna. En dan kun je weer helemaal overnieuw beginnen. Met alle spijt en vervelende gevoelens die daarbij horen. Hoe moe denk je dat je wordt als je dat hele proces WEER door zou moeten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Morgu bol , knuffel voor puckie. Heee Zon, das een poos geleden... alles goed hier. En hoe is het met jou daar in de 'verre' ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Even m'n ogen uitwrijven hoor ik denk dat ik het niet goed zie. ZONNNNNNEEEETTTJJJEEEE:heart: Wat leuk meis dat je er weer bent. Hoe is het met je??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 ben voor paar weekjes in't land Vonverjaardag zoon + mijnn eigen huwelijk plannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Snoepje:Natuurlijk smaakte me het eerste glas lekker. Maar ik was ook in mijn hoofd al met het 2de glas bezig en was al aan het bedenken wat ik de dag erna zou gaan "scoren". Ik werd er dus ook weer meteen onrustig van. Maar desondanks moest die fles leeg en kon ik pas de volgende dag weer normaal denken. Het heeft me echt minstens een week gekost voor ik die rust van eerder weer een beetje terug had in mijn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ha Zonnetje, dat is lang geleden!Huwelijksplannen? Cool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 hey Bol das idd effe geledenhectisch zoals altijd bij mij maar voor de rest alles ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Goedemorgen allemaal, welkom Henk,Vandaag 2 maanden geen alcohol gedronken!Zo, nu snel douchen en hup weg:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden