Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 dat zeg je mooi , ik dacht ''vroeger'' altijd dat ik zo'n vrijgevochten meid was, roken/zuipen haha maar....ik was een slaaf, en ik zag het niet, echte vrijheid is als je nergens meer afhankelijk van bent, dat heb je al goed door, dan is de belangrijkste stap eigenlijk al gezet, wat let je, probeer vanavond eens een avond niet te roken, morgen mag je weer, durf je de uitdaging aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ben lekker volleyenfijne avond:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 We have a deal:present: De laatste peuk van vanavond druk ik nu UIT. Dank je Gaby:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 45 dagen niet gerookt nu...wat een weelde.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 8.415 dagen niet gedronken....nog een weelde trouwens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Jaap ben je sinds kort dan begonnen met nieuwe medicatie? Misschien heb je daardoor die rode vlekken. anders toch ff in de gate houden joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 heb ik nu ineens iedereen weggejaagd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik kom even tussendoor zeggen dat de weekend draad is ingegaanHou het carnavalspact in de gaten zou ik zeggen.....Ik ben er weer vandoor laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Josje van harte met je 2 maanden::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Aicha ik ben ZOOOOOOOOOOOO TROTS op JOU!!!!!!!!!!!het wordt (misschien) een rotavond, maar was ie beter geweest met, en wat zou het, morgen mag je weer!Deal!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 @ Niwiover 39 dagen heb ik ook 45 dagen niet gerookt, ik begin het me ineens voor te stellen, ben steeds blijer met dit forum, weet iemand trouwens hoe het met Sara is?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 dag per dag, Gaby....niet overhaasten..niks forceren....en van Sara weet ik niks eigenlijk....van deze week toch niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 je hebt gelijk niwi, maar voorheen werd ik al misselijk/angstig bij het idee van 45 dagen niet roken, nu begint het me steeds meer als muziek in de oren te klinken maar ik doe het per 24 uur, dus vanavond rook ik niet, beloofd!zo naar de film met (ex)vriendje, nodigde me zowaar uit, een heuse date, leuk hoor, en helemaal volgens de AAVandaag zeur ik eens niet!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 als we het per dag bekijken, Gaby....is diegene het langst niet gedronken of gerookt heeft, diegenedie vanmorgen het vroegst is opgestaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ga lekker bankhangen mensen. Kom misschien vanavond nog ff trusten zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Aicha Succes vanavond!!!! Hoop je morgen nog even te horen, benieuwd hoe het je is vergaan! Wil je eigenlijk een pb sturen, maar ben alweer vergeten hoe dat ook alweer moest als je niet in mijn lijst staan, dus hoop dat je dit nog leest!En alle anderen inclusief ik, Fijne avond!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Snoep!!! Hoe is het nu??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 zit tijden te kijken en te gelijk een spelletje te spelen bubble of zoiets die gekleurde balletjes weg schietennet thee op en zwart wit ballenen al zou ik willen heb toch niks in huis,,ga zo aan de crodinoen welke film ga je naar toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Wat lees ik, Josje twee maanden.Goed werk Josje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hoi Rosan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 bah ballen schieten deed ik altijd uren met heel veel drank enzo....gaan geloof ik naar black swan? mannetje komt nu binnen, dus ga ff koffie vr hem maken en ervandoor,je doet het goed Snoep, het gaat je lukken!Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hoi Soothe,Ben er weer 's even een keer, lees nog steeds regelmatig mee, maar laatste tijd niet op forum geweest,groetjes,Rosan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik dacht al, dat moet DE Rosan zijn.Doe maar waar je je prettig bij voelt.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Goedeavond iedereen, en heel erg bedankt voor de felicitaties, word ik erg blij van:D:DHeeft me trouwens een behoorlijke tijd gekost om even bij te lezen vandaag;)Ja Sara, waar ben je? Maak me een beetje zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden