Spring naar bijdragen

4-3-11 vrijdag


igor

Aanbevolen berichten

goede morgen allemaal. ik zal even koffie, thee en cola :D klaar zetten. een eitje bakken en wat koken. bakje met joghurt en meusli staat ook klaar. broodjes zijn bijna klaar.

Carolien ik weet zeker dat je meeleest. een hele fijne verjaardag, maak er een schitterende dag van
:musicnote::heart::sun::moon::present::rose::heart::sun::moon::present::rose::musicnote::heart::sun::moon::present::rose::sun::moon::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 350
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen!!!

Even snel vanmorgen want ik ga zo weg.
Voor degene die moeten werken: werkse
Voor degene die weekend hebben: fijn weekend...................................I'm off.....@ work...............hele weekend.

Henk, links in de kolom bij 'wie is wie' kun je je voorstellen. WELKOM!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeienmorgen allemaal


het is weer vrijdag en dan wordt het weer moeilijker
tenminste voor mijn wel..vind het de laatste tijd toch moeilijker worden
beetje saai ...me gedachten gaan toch elke keer van..mag toch zeker af en toe wel een wijntje
aan de andere kant ben ik bang dat het me trek weer helemaal opwek


shahire sterkte met je zoon:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henk, veel mensen stellen zich voor op het draadje 'wie is wie' ... vertellen daar het een en ander over zichzelf.
Je kunt natuurlijk ook gewoon hier meepraten, dit is als het ware de huiskamer, en ook hier kun je natuurlijk wat over jezelf vertellen.
Welkom hier dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi lieve mensen...hier begint carnaval...best een heel leuke feest..jammer van zoveel drank...ik vind schiterend te zien de kinderen allemaal verkleed...mijn zoon is een ninja en mijn dochter een jonke vrouw... vieren maar nuchter blijven..dan kan je pas genieten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit even 'bij ' te lezen en zie dat Henk zijn weg naar de wie is wie al heeft gevonden.
En dus ook naar de huiskamer.
Henk , gewoon welkom dan hoor.
Lekker binnenkomen als je daar behoefte aan hebt.
Zoals ik al zei: het is hier net een gewone huiskamer.... soms gewoon gezellige praat over van alles en nog wat, maar ook ruimte om te komen praten als je niet lekker in je vel zit om wat voor reden dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Susan carnaval zonder alcohol is misschien nog wel veel leuker, je hoeft je achteraf niet af te vragen wat voor gekke dingen je nu weer hebt gedaan en je zult geen last hebben van een kater. je kinderen hoeven zich niet te schamen voor je. ook nuchter kun je 'gek' doen. veel plezier
snoepje natuurlijk mag je wel drinken, maar je weet dat je het niet in de hand kunt houden. en je weet wat de gevolgen zijn. heb je dat er voor over???
yvonne goede morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, moet zo krabben zag ik al, waar is de zon nu :-(

Snoepje, ik ben vorig weekend de fout ingegaan, en het voelde bij mij NIET goed, dat kan ik je wel vertellen, ''gelukkig'' voel je het aankomen, wellicht kun je er nu nog iets aan doen? Heel veel sterkte i.i.g , ik weet hoe het voelt hoor lieve Snoep!

Henk WELKOM hier, het is ff puzzellen maar dan kom je er wel :-)

ik moet rennen, werken. ben hier vanmiddag nog even, kan ik ook ff bijlezen ;)

trouwens heb vanavond een date, ja met dezelfde partner die ik vorige week dronken de ''les leerde'', we gaan iets ''leuks'' doen? Ben benieuwd!

doei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:)

Henk, welkom hier:present:

Wat was het koud vanmorgen:o Vanmorgen met 3 verklede kinderen op de fiets naar school. Toch een grappig feest dat Carnaval. Heb zoveel verklede mensen zien fietsen, leuk! Zelf vooral in een deuk gelegen over mijn jongste die is verkleed als Elvis. Je zou zijn pruik moeten zien, het is nu meer haar dan ventje;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...