keffie22 Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hee allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Welkom keffie, join the club. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Je hebt het gevonden! Welkom hier;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hoi Keffie, welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keffie22 Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 tnx tis allemaal nog ff uitvogelen ,, maar al wat hulp gehad Top !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Je hebt het gevonden Keffie.........dacht dat nog wel even zou gaan duren haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Vogel nog maar even Keffie.Luitjes, ik ga slapen. Proberen althans. Ben nog helemaal niet moe maar morgen toch de wekker alweer vroeg. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Harry, jij moest Vuurvast nog lezen toch? nr 5, 2009ik heb Nachtboot gereserveerd, die is er steeds niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 We hebben hier ene Henk op het forumals je vragen hebt..............hij kan je vast wel rondleiden..........weet alleen niet waneer je dan weer hier bent :D:D:D:D:D:D:D:D@Benk...sorry, kon het niet laten, je roept het ook over je af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Mupke weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Welkom hier Keffiein deze wondere wereld waar zoveel ervaringsdeskundigen zitten inéén virtuele huiskamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keffie22 Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ja ik ben heel erg benieuwd tis allemaal nieuw he ...ben blij dat ik dit gevonden heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Goeienavond allemaalff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ja zegggg, komt Witte nog binnen als ik net wil afsluiten. Hoi Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ha die witte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Heeee Muppie,Ja ik las net dat je ging afsluiten, dus dacht ik dat hetniet meer hoefde om hai tegen je te zeggen.Maar gelukkig las je me nog:)Ben je weer beter??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ha heintjestriootje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ja, ik ben weer helemaal opgeknapt.Ik ga je niks meer vragen hoor want dan moet ik ook weer op het antwoord wachten. Ga er maar vanuit dat het goed met je gaat. Echt weg nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Gaaaaaaaaaaaaaap welkom Keffie. Ik hoop dat je nog ff wakker kunt blijven want nu is het lekker druk, en gezellig.Deze dame gaat zo weer plat, samen met haar trouwe viervoeter.Morgen weer werken. Dus trusten voor dadelijk of straks en laat ik niet merken dat er om 2 uur nog mensen zitten te kletsen. Jullie moeten optijd naar bed, denk er aan.Trusten kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Jane!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 hallo allemaal helpwas in slaap gevallen...niet best voor mijn ritme, jane...is me dat nou een gidsligt om de haverklap te maffen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 kom even snel welterusten tegen iedereen zeggen, had vandaag makkelijke dag, geen trek in roken en/of drank. heerlijk... ben alleen heel moe nu, dus ik duik lekker op m'n fakir matje, kan ik morgen weer fris op, morgen woensdag, Henk vergeet je onze afspraak niet Doeiiiiiiiiiiii.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Jaaaaaaaa hoor ben je er nogen wilde ik net antwoorden hoe het met mij was:DNee hoor grapje gelukkig ben je weer beterweltrusten Muppie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Keffie, ik weet niet of je al een poosje meelas,het is nogal chaotisch hier somsen een stel kennen elkaar virtueel al langernatuurlijk,dus voel je niet buitengeslotenje kunt je bij wie is wie eventueel voorstellen als je wilten verder gewoon lekker meeschrijvendan zit je er het snelste helemaal in(en heb je er een nieuwe verslaving bij;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden