Spring naar bijdragen

donderdag 17 maart 2011

snoepje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha Kate, laat ik nu net de dagdraad aan het lezen zijn! Toeval bestaat niet.

Dank voor de info, ik hoop ook op een heldere avond, dan ga ik 's avonds met de hond door het bos met volle maan, dat kan alleen rond volle maan omdat het anders zo ontzettend donker is. Heb even op de maankalender gekeken bij mij, daar staat niets over een supergrote heldere maan. Zal even op die site kijken, leuk! En bijna lente en bijna de tijd verzetten, wat verheug ik me erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey wat grappig Josje dat je dit net leest.
De maan staat dan het dichtst mogelijk bij de aarde. Schijnt eens in de 18 jaar zo te zijn.
Ja leuke site he, ik kijk er ook regelmatig op. Ik geloof niet altijd alles, maar toch vaak info en theorieen die me aan het denken zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shahire, wil je nog even succes wensen met je sollicitatiegesprek morgen enne ik zou nog niet noemen dat je ervaringsdeskundige bent. Dat kan altijd nog als je er eenmaal zit en mensen in vertrouwen wil nemen. Ondanks dat het verslavingszorg is, kan het toch tegen je werken.. Mijn mening hoor, je moet natuurlijk doen wat je zelf goed lijkt en waar je je goed bij voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over 2012 heb ik ook het een en ander gelezen Josje. Op 21 december 2012 komen de planeten in een bijzondere stand te staan ten opzichte van elkaar. Dan stopt de mayakalender, oftewel begint er een nieuwe periode. Ik weet het niet, soms ga ik er helemaal in op en dan ben ik weer heel nuchter. Wel typisch al die aardbevingen nu, maar ja zijn er altijd al geweest. En toch. Dat van die planetenstand kunnen ze nu haarfijn berekenen. We zullen het meemaken. Maar de boodschap van de maya's is ook: wees niet bang. Er komen alleen maar betere tijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow Josje jij ook al????? Ik had een appart draadje gemaakt voor deze onderwerpen. wat zou ik het leuk vinden als er daar wat meer op geschreven zou worden. Heb gisteren nog een uitzending gezien over Nostradamus, de Mayakalender enz. dingen die ook mij heel erg interesseren.:)

Lieve Kate, goeie middag.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha bol, ik ken het draadje, zal er ook zeker weer op schrijven!

Zo, nu even vogelnestkastje ophangen, beetje laat, had eigenlijk al in februari gemoeten, maar ja, het is een mooi kastje, dus ik denk dat er vast nog wel een vogelpaartje in wil wonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag luitjes!
Heb de dag even doorgelezen.
@Bako: Van harte hoop ik dat je een gezond kleinkind gaat krijgen!!! Ik hoop dat je je er op kunt verheugen!!
Voor mij is dit het moment om even binnen te wippen.
Het gaat al aardig beter, de MM'n (moeilijke momenten). Op dit moment heb ik zelfs helemaal geen trek.
Wel kamp ik steeds met een (lichte) hoofdpijn en koude voeten. Beide nieuw voor mij. Herkent iemand dit??
Ik moet vanavond weg, hoop dat de hoofdpijn dan voorbij is.
Blijf nog lekker even bij jullie.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Shahire en @ Desi: hoe gaat het met jullie niet-roken?
Desi als je niet lekker bent lijkt het me extra moeilijk. Vind het maar wat knap van jullie!
@Tobbertje: goed dat je al met mediciatie begonnen bent joh! Spannend hoor. Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Kate en Primula:present:

Bedankt voor de steun, en ik ben blij dat ik toch vandaag begonnen ben met de Campral.
Ik hoop zó dat het werkt! Maar ik ben vol vertrouwen. Heb er ook echt zin in, lekker droog door het leven zonder die vreselijke tweestrijd in je hoofd en dat zovaak die alcohol wint... zooooo frustrerend, en dan zit je later weer met dat loodzware schuldgevoel t.o.v. jezelf en je partner...
Steeds die teleurstelling...

En wat voelde ik me heerlijk die hele 3 maanden zonder alcohol! Hoe meer ik eraan terug denk hoe aanlokkelijker het is om niet te drinken. De katers ( lichamelijk en emotioneel) kan ik missen als kiespijn... En nu moét ik!! Geweldig, die stok achter de deur.

Eindelijk onder ogen gezien dat ik het niet helemaal alleen kan... dat was slecht te verkroppen voor mij maar nu heb ik er vrede mee. Ik moet van de huisarts minstens een jaar Campral gebruiken, dus dan zitten we in 2012... het gevreesde rampjaar als je de Maya-kalender moet geloven.

Als je nu ziet wat voor rampen zich in korte tijd over de hele wereld voltrekken ben je toch geneigd om erin te gaan geloven maar ik probeer me er niet in mee te laten slepen.
Ik moet nu mijn eigen strijd strijden en dan in 2012... we zullen zien. Maar dan kan ik alles wél nuchter beoordelen en actie ondernemen indien nodig... toch?:D Moed houden gewoon en maar hopen dat het niet klopt.

Ik hou jullie op de hoogte van het verloop van de medicatie.

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ervan uit dat je P bedoelt, gezien de strekking van het verhaal.
veel sms contact, soms héél pittig, maar ja dat leg ik naast me neer, wat niet altijd lukt hoor, maar ik doe mn best.
tenslotte was ik ook niet te genieten met 4 schroeven in mn kop, en daar hebben ook mensen met liefde doorheen geprikt.
je land zal maar in oorlog zijn, en je familie woont daar....
echt verschrikkelijk....
dus hij kan wel wat liefde gebruiken. maar het blijft lastig de juiste woorden te kiezen. Soms zeg ik iets heel doms, maar ik denk dat hij me dat wel vergeeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...