bako Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Sta nog steeds droogHet zou ik mezelf niet kunnen vergeven om wel te drinkenVandaar dat ik net mijn glas in de gootsteen heb geleegdMedicatie,wil ik nietBen erg verslavings gevoeligDan zet ik de deur voor een nieuwe afhankelijkheid openWeet dat ik ook door deze periode heen moetThuis blijven is de beste optie,mijn lief heeft een rustig thuisfront nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ha Borretje, onze statements komen redelijk overeen als het gaat over bewustwording.Het verschil zit 'm in het verleden en de toekomst.En misschien heb ik er wel voor gekozen omdat ik als eerste geboren ben in de dierenriem,Ik heb het ook niet zelf verzonnen; gewoon een 'tegel'wijsheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Goedzo Bako, ik zit 2 meter van een kast waarin allemaal mooie wijnen staan.En dacht net..neem ik 1 wodkaatje om mijn kater te verzachten?NEEE, ga ik niet doen, dat eerste glaasje nemen...jij ook volhouden he? niet doen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Kijk dat vind ik dan zo zooooooooooo ontzettend knap hé Bako. een glas voor je neus hebben en dan toch zo sterk zijn om hem leeg te gooien. Goh wat ontzettend goed van je meid. en eerlijk gezegd ben ik heel blij, ik schrik toch altijd ff. Je mag, hoe moeilijk het nu ook is, toch trots zijn op jezelf.Is er nu helemaal niets waardoor je je een heel klein beetje prettiger gaat voelen? Ja misschien denk je wel Stomme Bol stel niet zo'n stomme vraag, maar soms kun je je, als je jezelf een beetje dwingt, toch iets leuks gaan doen.En kun je helemaal niets kwijt over je zorgen? Heb je helemaal niemand waar je mee kunt praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Laat het engeltje op je schouder winnen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Goeiemiddag!nog niet bijgelezen,maar Bako kanjer!!knap hoor, glas leeg gegooiden in het hier en nu blijven meiswe drinken niet nu:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Zo lotHeb jij ook zo een fijne kast met verleidersHier heb ik een kamer volMeer dan 600 flessen en maar knipogenZolang ik de deur dicht hou,doet het weinig onrust oproepenEr is dus genoeg om verkeerd te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 ja, dat is zeker knap. Ik probeer me voor te stellen dat ik een glas heb ingeschonken en het vervolgens de gootsteen inkieper.Voor mij: it's not going to work! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Gelukkig dat je dat glas leeg gegooid hebt.Een moedig besluit. Net als Bol al zegt is er niemandwaar je je verhaal kwijt kunt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Lot meteen als ik jou reactie lees,begint het bij mij te kriebelenPB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ja Bako, maar ik wil de tastbaarheid ook niet wegwuiven van alcohol. Mijn man vult de kast regelmatig bij met 'echte' mooie wijnen.Ik moet leren dat het tussen mijn oren zit en wil dan ook niet dat er geen alcohol te vinden is in ons huis.We krijgen regelmatig mensen over de vloer, prive en zakelijk. Moeten we hen dan vertellen dat er geen alcohol thuis is omdat ik...?Nee, ik ga luisteren naar dat engeltje op mijn rechterschouder ook al heeft de influistering van het duiveltje op de andere schouder een gouden tong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 enne welke reactie Bako? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 lot lees je pbfijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Lot, Bako heeft je een prive bericht gestuurd. Linksboven op het slotje drukken en hij komt tevoorschijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Heb ik nou eens ooit gehoord dat er medicatie bestaat dat die gelijk, wanneer je gaat drinken, de alcohol afbreekt zodat het helemaal geen effect heeft al drink je nog zoveel, of heb ik dat gedroomd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Rudy hoi.Alles wel? Ook de gezondheid.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Bako, u deed me schrikken.Gelukkig bleef je standvastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Bol lijkt me sterk, meestal werkt het andersom. Dat alcohol langzamer afbreekt door medicijnen. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ik denk gedroomd Bol.Het enige wat helpt is denk ik 5litervers bloed in je lijf pompen als je te veel op hebt.Maar ja dat is zo gauw niet voor handen dan.Ik denk dat de lever nog steeds een grote rolspeelt in het afbraak proces.en daarvoor staat een bepaalde tijd.Overigens een goedemiddag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Rudy ik ben Jaap Hallo,En zelfs dan. In het overige lichaamsvocht zit ook alcohol dacht ik. Dat gaat zo weer in het nieuwe bloed zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Hoi Soothe daarvoor ben ik even op het forum.Om te melden dat het goed gaat met mijn gezondheid.Het is inmiddels twee jaar geleden dat de missere is begonnen.Niet iedereen zal zich dat nog herinneren.Er is veel verloop heb ik gelezen.Maar de uitslagen na het laatste onderzoek zijn goed.Erg goed zelfs, waardoor ik over 5jaar pas weer terug hoef te komen.Alleen als er zich tussen door geen problemen voor doen.De periodieke controles blijven voorlopig, maar dat is de minste zorg.In mijn geval de vinger aan de pols houden is best belangrijk.Verraderlijk spul die vervelende cellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Hallo Jaap een jaar geleden was ik op dit forum een trouw bezoeker en schrijver.Nu niet meer.Wat stappen terug doen qua gezondheid en andere bezigheden buiten de deur zijn ervoor in de plaats gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Rudy, dat is heel goed om te horen.Kan ik stellen dat je geluk hebt gehad?Leek me niet zo best allemaal.In ieder geval ben je nog onder ons en...zolang er leven is, is er hoop.Rudy, het beste.Hoop weer eens van je te horen.Oh ja, sta je nog droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Ik kom hier nog niet zo lang bijna 2 maanden. Ben nog aan het worstelen zeg maar, maar ga de goeie kant op.Dat je hier minder komt kun je toch als een goed teken opvatten?Je ziekte klinkt ernstig. Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt. Goed te horen dan dat je over 5 jaar pas terug hoeft te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Bako ik wens je sterkte.Ik heb evenals jij respect voor medicijnen.Maar ik heb de strijd op gegeven.Nu en dan ga ik toch overstag en neembij hevige pijn een pil.Ik heb vaak last van de bijwerkingen,maar neem die op de koop toe.Beter dan mijn nuchterheid in gevaar brengen.Over het algemeen is de periode dat ik medicijnen gebruik maar van korte duur.Ik ben content met deze oplossing.Nogmaals sterkte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden