Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Als het maar geen senseo is. Een perculator geeft heel aardige koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Goeie morgen lieve Fleurie, al weer druk aan het werk meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 sterkte henk,spinnen om 9.30 uuren de lekkerste koffie vind ikgewoon opgieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 fleur goeiemorgen waarom blijf je niet nog even!ikke nog tien minuten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 spinnen jane? wat moet ik me daar bij voorstellen?nou van alls hoor, maar jij bet al weg waarschijnlijk...helemaal eens jaap, geen senseo, vieze troep vinnik dat!handmatig opgieten gaat inderdaad wel best,maar hoe houdt je de pot warm, een theelicht?thermoskan kan ook... enfin...een perculator... leg eens uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 bol! toch hou ik hem in overweging...je weet het nooit met mij...en een plakker ben ik inderdaad gebleven... maar zoveel beter zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 ok tien minuten voorbij, al lang en breed weer denk ik...ga effe een uurtje iets anders doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 percolatorpercolatorZie de links. Onderin gaat water. In het midden koffie. Op het gas zetten en even later zit bovenin koffie.Geen filters of zooi. En het koffiedik kan je gewoon door de gootsteen spoelen. Schijnt goed te zijn tegen verstoppingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Dat ken ik Henk, ik ben ook altijd veel op het forum. Dat haalt de eenzaamheid een stuk weg, maar wat bedoel je met stoppen met leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Goedemorgen lieve mensen.Het ziet er buiten goed uit.Ijs op de auto zonnetje schijnt en windstil.Over een uur of twee is het ideaal fietsweer.Dus eerst maar eens de race fiets uit het vet halen.Afgelopen jaar ook gedaan maar niet verder gekomen dan dat.Geen meter gefietst.Als ik om me heen kijk ligt er nog veel werk te wachten.De twijfel slaat toe.Een kwestie van keuze maken dus.Het is nu de moment.Maak er wat moois van vandaag laat vooral de eerste staanen misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Rudy, lekker gaan fietsen. Dan je werk je daarna twee keer zo snel. Je brengt me op een goed idee. Ig er dus vandoor. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Kom ff goedemorgen zeggen:) En weer weg.....Heb het druk met vanalles!Fijne dag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Een mooie lente dag gewenst voor iedereen.Soothe, lang geleden hoe is ie?Groetjes,Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Goedemorgen,Hier ook buitengewoon prachtige, allemachtig schitterend mooie dag.Temperatuur nog wat laag, net 4 graden, maar toch heerlijk...Fleurtje, lekker hè, het weekend overleeft, we gaan voor week 4De Fleurtje in mijn gedachten stapt nu trots en zelfbewust rond, en terecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 hihi jullie halen mij toch al weer vlot uit mijn andere o zo belangrijkewerkzaamheden...nou bol, die eenzaamheid valt gelukkig ontzettend mee bij mij... natuurlijkwel eens even, inde stilte op mijn flat... momenten...maar ik kan goed alleen zijn, en zeker met drank... dan wilde ik niets anders...daarbij altijd og wel ee beetje aan het schrijven gebleven... gewoon puur voormezelf, heb ik altijd gedaan...na dat stoppen met drinken ineens zoveel positiever veel dingen! maar soms zoveeldat je er zenuwachtig van wordt! als je meer wil weten, ik had een heel leukgesprek met gaby daarover gisterenavond laat op het forum... wij herkenden veelin elkaar...maar het is nu zaak alles vorm te geven... en dat kan op zoveel manieren! voel me veel socialer, maar ook veel creatiever... en ik wil teveel tegelijk misschien...en toen kwam dit forum er nog doorheen fietsen natuurlijk, meteen helemaal verknochtaan jullie...volgens mij hartstikke goed hoor! maar het neemt ook veel tijd... enfin, moet ik een beetjebalans in zien te vinden allemaal.... daarom zei ik ook van dat overwegen zojuist...vind het ook wel grappig, hulp van het forum, om weg te blijven! hihimaar op de goeie manier, da's duidelijk... en het valt mee hoor, ht gaat al steeds beter,kan mijn aandacht behoorlijk verleggen... oeps, wat een tekst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 BOL ! mij nu niet meer te lang aan de klets houden he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Calimero????En... een mooie dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Ik was even bezig.Calimero, ik lees nu je bericht 10.06 uur.Het gaat Calimero.Goed te zien, dat je nog op dit ondermaanse bent.You never can tell.Spreek je wel weer, nu actie.Groet allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Calimero, je mag een PB'tje sturen.Ik vind het wel leuk, zo af en toe een beetje post.Het mag, maar hoeft niet.Nu moet ik echt wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 quote: Originally posted by: SootheCalimero, je mag een PB'tje sturen. Ik vind het wel leuk, zo af en toe een beetje post. Het mag, maar hoeft niet. Nu moet ik echt wat doen. Dat is aardig, veel plezier met wat je gaat doen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Voor liefhebbers van Bach even een tip:Het is vandaag Bach-dag op ClassicFM,je kunt die zender via internet ontvangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Zo af en toe staat Classic FM aan.Ik word snel moe van die mix aan stijlen.Maar Bach staat nu aan. Altijd lekker in de ochtend.IK wist het niet. Nu wel.Ze hadden laatst ook een Mozart dag!! Op 14 Juli (quatorze juillet)hebben ze de hele dag Franse Muziek.Ook lichte muziek en filmmuziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Henk je had het over die o zo drukke werkzaamheden...Wat doe jij eigenlijk voor de kost?Als dit een buitengewoon impertinente vraag is beschouw je hem maar als niet geschreven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Poe poe, iedereen is er stil van...Kan het natuurlijk weghalen maar het leed is denk ik al geschiedt :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Denk gewoon dat iedereen zijn 'ding' aan het doen is.....Moet ik ook maar ik wacht nog even...durf me even niet in een supermarkt te wagen op het moment.Straks misschien wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden