Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Wat...Fleur ook al ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFEN................................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ohhohohoh, Fleur, dat krijg je met ouderen he? Die zien niet alles meer even goed....Maar meis, hou je haaks hoor, niet laten waaien de boel nu. En inderdaad, vergeten zonder vergeven kan niet. Maar wel vergeven zonder vergeten.... probeer dat... Ik denk aan je. dikke knuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik ga hier trouwens maar eens aan de slag.. heb een hele waslijst van dingen die ik wil doen liggen. Varierend van hartstikke leuk tot verschrikkelijk vervelend... begin maar met de eerste... Luitjes, fijne dag allemaal , Eks beterschap. en een wolkje moed voor iedereen die het moeilijk heeft. Ennu Henk..... waag het niet om weg te blijven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 bako ik ben goed in camoefleren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 en nu moet ik weg. latersss allemaal en geniet van het zonnetje, ze is er vandaag speciaal voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Eks beterschap vandaag en rust lekker uit.Fleur, veel sterkte vandaagvergeven kan vergeten niet maar moet je wel aan toe zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Igor, ik weet nog niet wat ik aan zal trekken. Mijn zwembroek laat ik maar even thuis denk ik. Die voelt soms toch een beetje ongemakkelijk. Maar jullie vrouwen moeten ook niet te veel afvallen hoor. Daar hou ik niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ben er weer vandoor.laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Later Max, doe je rustigaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Goeiemorgen allemaal:DLekker weertje om de tuin in te duiken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Goedemorgen! Dat is het zeker Blondie, heb je een grote tuin? Mijn dag ligt ook helemaal open, geen afspraken, dus ik ga lekker veel buiten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Klein tuintje van 6 bij 8 maar groot genoeg om er wat leuks van te maken...En lekker in het zonnetje vanaf vanmiddag rond een uur of 1 tot laat in de avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Heerlijk, dus je hebt ook de ondergaande zon, dat vind ik zo prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Goedes smorgens Josje en Blondie.al helemaal klaar met het overhuizen Blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Goedemorgen bolletje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Stil he, en ik ga er ook even vandoor. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Veel te mooi om hier te blijven, ga ook lekker naar buiten......have a nice day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Doe het (te) rustig aan bolletje.Zit nu 11 dgn aan de AD en voel me alleen maar slechter.Heb nergens zin meer in, sport niet meer, kan me er gewoon niettoe zetten.Moe, en heel depri. Kan wel janken om niets.Voordat ik hiermee begon voelde ik me veel beter en had veel meer energie.Ik weet dat dit bijwerkingen kunnen zijn maar heeft iemandhier ervaring mee of weet iemand hoe lang dit kan durenvoordat je je echt beter gaat voelen.Wilde gisteren de pillen een gooi geven en ermee kappen,toch maar niet gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Goeiemorgen mensen,Max, het schijnt erbij te horen,maar ik heb er geen ervaring mee.Is er niet een tel. spreekuur of zoiets waar je raad kunt vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Morgen weer naar de arts, kijken of medicatie moet wordenaangepast.Zal ook wel weer een herhaalrecept krijgen voor de ad.Hij gaat er vanuit dat het minimaal een half jaar gaat durendat ik hieraan "vast" zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ja AD is kwestie van een lange adem,maar als het zijn werk doet, dan is het het waardhoop ik toch voor je.sterkte ermee!ik ga aan de slag,zit midden in een vastenkuur (Igor, Jaap??)en de bandjes worden al kleiner, 4 kg eraf,maar het is niet makkelijk. Dus maar aan de grote schoonmaakbegonnen, opgeruimd huis, lijf en geest, zumme dan maar hopen.zzzzzzzzzoooooooooooeeeeeeeeeeeeeeefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Goeie morgen op deze zonnige morgen Jane.Max heb je de bijsluiter niet gelezen? Misschien staat het daar in dat het de symtomen in het begin verergeren en dat het na een bepaalde tijd past echt gaat werken. Je moet toch eerst een spiegel opbouwen en het lichaam moet wennen aan de nieuwe medicatie. Bovendien ben je ook nog bezig met de alc. Daar afscheid van nemen gaat ook niet in je kouwe kleren zitten.Misschien kun je lekker in het zonnetje gaan zitten ook al heb je daar geen zin in maar dat doet echt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Staat ook allemaal in de bijsluiterzal een kwestie van geduld zijn jane.Ga het zonnetje in straks bol, goed idee:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Goedemorgen allen!Denk iedereen in de zon en/of grote schoonmaak? Wat een prachtig weer hebben we toch @Max ik slik ook ad en er is een ''aanlooptijd'' van zo'n 3 weken tot een maand, heel vervelend, dus hou daar rekening mee, mocht je ooit willen stoppen, sommige mensen vallen dan zwaar terug. Dat emotionele wat je hebt, kan dat niet door de drank komen? Helaas zijn het geen wonderpillen, je moet nog steeds heel veel zelf doen, bij mij werkten de eersten ook niet, heb wat moeten experimenteren, was vreselijk, maar nu heb ik voor mij de goede gevonden, en dat helpt toch wel, maar ik weet nog goed hoe vervelend dat allemaal was, je gaat toch een soortemet zitten ''wachten'' , maar ook met die pillen moet ik het nog zelf doen, dus heel goed van je dat je nu het zonnetje ingaat! Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 zo ik ga ook wat nuttigs doen , tot laterzal ik...............?Ja ik doe het ZOEFFFFFFFFFFFFFF..................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden