Spring naar bijdragen

vrijdag 25-3-2011


PROUD2BME

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk beide bol.
Minderen met librium zal ook de reden zijn.
Vandaag naar de arts, mss nog een week op 1 per dag en
dan helemaal zonder.
AD doet er ook (nog) geen goed aan.
Heeft tijd nodig.
Vriendin is tot maandag vrij en ik heb
maandag weer mijn vrijwilligerswerk.
Nu even op de beurs, heb nog ff twee uurtjes voordat ik weg moet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

Moet er weer ff vandoor :(.
Doe dat goed allemaal!

Will? Kom gewoon ff langs als je je niet lekker voelt..Of kom wat meer hier...kop op! Het is een echt dieptepunt nu maar je weet wat ze zeggen 'als je op het laagste punt zit kan je alleen nog maar naar boven gaan' of zoiets :heart:. Je moet er door...laat ons een beetje helpen?

Later
:sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmorregens:)

Snoepje en Shahire:
:musicnote::present::):present::moon::rose:B):musicnote::D:musicnote::present::):present::moon::rose:B):musicnote::D:musicnote::present::):present::moon::rose:B):musicnote::D:musicnote::present::):present::moon::rose:B):musicnote::D
GEFELICITEERD met jullie 75 droge dagen en dat er maar velen mogen volgen:present:

Tinkerbelle:
Sterkte met je zieke thuis, lekker verwennen dan maar!

Sowhat:
Wat is dat nou:o Wat zul je balen....Vandaag er weer tegenaan?

Jane:
Wat goed meis: 4,6 kilo eraf! Dat zul je ook vast al met je kleding merken...Wil je er nog veel af?

Will:
Wat jammer om te horen...Maar slikte jij geen Antabus of Refusal dan? Ik dacht zoiets nl. En je was in therapie geloof ik, heb je daar nog wat aan? Klinkt alsof je wel wat steun kunt gebruiken...Het is allemaal niet niks waar je doorheen moet emotioneel gezien.


Zelf nog steeds in de lappenmand, maar ga wel vanavond werken. Het is maar een paar uurtjes en morgen zie ik wel weer....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Allereerst wil ik jullie heel erg bedanken voor de steun afgelopen woensdag. Fijn hoor!

Die pizza is uiteindelijk opgegaan (bedankt ook voor het meetellen ;-) en heb huilend en schreeuwend (zo genant) nu echt alles opgebiecht aan manlief.
Ik ben gisteren wel gaan werken en vandaag komt het zonnetje voor mij ook een beetje door....
Alle drank is uit de kast.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn gemoed schiet weeral vol van jullie. Wat een steun heb ik hieraan :D
Vandaag nog steeds niet goed, maar sla me er wel door. De zon schijnt en er is veel werk hier, dus gedachten wat verzetten.
Ja Eks, maar af en toe, niet continue. Gisteren voelde ik het van ver aankomen, ik weet het, 't is geen reden maar ja, wat gebeurt is is gebeurt. Ik sta precies terug waar ik maanden geleden stond, maar weet dat dit nu van kortere duur zal zijn. Zo hoop ik toch.
Sowhat, echt moed krijg ik niet van je berichtje, hoop dat het geen 5 jaar duurt bij mij hoor ;)

Fleurtje :heart:
Het hangt een klein beetje van het werk af thuis, maar heel misschien zaterdag een ijsje eten ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rekel en dan slaat de eenzaamheid weer genadeloos toe. Voor het alleen zijn kun je kiezen voor eenzaamheid niet, en dat vreet energie. Je kunt niet delen met je partner, niet meer aan de toekomst werken, niet meer lekker op vakantie gaan met haar, je bent ze kwijt. en je dat realiseren doet pijn joh.:heart::sun:

En je staat niet weer aan het begin Rekel, daarvoor ben je teveel gegroeid, je pakt de draad weer op.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wil niet drinken, ik wil niet drinken, ik wil niet drinken x 100

morgen een maand weer droog, dat ga ik echt niet verpesten, trouwens kan ook niet want refu ingenomen, vanavond avondje stappen met vriendin, dus niet alleen, dat scheelt voor mij, vindt het wel verdraaid moeilijk dat ie trek er nu is,:( tijd weggeweest, en ik had vanochtend wel het euforische gevoel dat ik niet gerookt had, maar met drinken heb ik dat nu niet maar ik ga het niet doen, ik ga het NIET doen,

(sorry, ff mezelf streng toespreken ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby, die trek is enorm vervelend....morgen een maand niet gedronken en wil ik je :present::present::present: kunnen geven.........je wilt niet drinken en je hoeft niet te drinken........

Niets, maar dan ook niets is het waard om het eerste glas te nemen.

(laatste regel is van Anna haar stukje van eergisteren, hele stukje heeft mij aan denken gezet).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby...niet dat ik de trek bij je kan weg halen maar bij zit nu ook een duiveltje te kijken of ik thuis ben......en ook ik ben nu de hele tijd die deur aan het dicht gooien zodat ie niet zijn voet ertussen kan krijgen........
En ik blijf net zo hard tegen die deur trappen totdat dat duiveltje zijn nek breekt..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Shahire en ik wil ook helemaal niet drinken, maar iets in mij zeurt er enorm om, begon gister al, dus moet ff extra allert zijn, het verleden heeft me geleerd dat ik vaak na een dag of 3 er toch aan toe gaf, alsof ik niet anders kon, maar dat is natuurlijk onzin, ik kan wel anders, en ik wil nu hier doorheen zonder drank, probeer het maar als een uitdaging te zien, hoop wel dat die trek niet erger wordt, ben morgen vrij en ben de hele dag alleen, en eenzaamheid is een trigger voor me, maar ik moet nu ook ophouden met die rampscenarios, oh wat ben ik toch een d**s soms aarghhhhhh........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...