henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 oohhh dank je wel weer bolletje...jij maakt me zo lekker verlegen weer... voelt goed!enne.. ik moet me niet teveel aanstellen ook hoor,het gaat vast weer heel goed vandaag!en igor, ruim drie jaar geleden is het numaar er zit wel wat achterstalligs in de verwerking ervanmet name door de drank denk ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 henk zet 'm op. het komt wel goed, geduld.Tink zat je jezelf voor de gek te houden? je weet dat je het niet bij 2 glaasjes kunt houden hoe voel je je nu (behalve schuldig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 He Tinkerbel, las je gister, dat het weer drinken was. Kan gebeuren. Ik denk dat er bijna niemand is die denkt ik drink niet meer en het vervolgens nooit meer doet. Soms heb je het even nodig om de ernst ervan in te zien. Maar je weet al dat het kan niet drinken. Dat heb je al laten zien.Succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 tinker! goed dat je er weer bent...wens je veel sterkte vandaagen jaap, het verslavingsgedoe, dat gaat juist heel goed!ik ben er behoorlijk open inen mijn dochter vind het gewoon goed van me,al zegt ze er meteen fijntjes bij: en nou dat roken nog he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Tinkie gewoon weer verder gaan waar je, voor dat je weer naar de drank greep, was gebleven lieverd. Je doet het goed maar het lukt niet altijd in een keer. Je bent een mens en maakt ooit verkeerde beslissingen. Niet erg hoor dat mag, als je maar altijd zo sterk bent om de draad weer op te pakken. We gaan er weer voor hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 goede morgen allemaal!wat is het fris buiten zeg 5ºC met mist brrrhoop dat het zonnetje er snel doorkomt want ik heb schilderwerk buiten,niet mijn favoriete werk,maar het moet ff gebeuren.fijne droge dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Tink.... vandaag weer een nieuw begin dus. Hartstikke goed hoor. Nieuwe dag nieuwe kansen en GRIJP ze en HOUD ze VAST..... Henk.... probeer maar gewoon te genieten van je dochter hoor. en laat haar dat ook merken... En dat roken..... tuurlijk blijft ze het proberen... en misschien gaat door haar blijvend vragen de knop wat dat betreft op een gegeven moment gewoon om bij je.... Dat merk je dan vanzelf wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Dat vind ik knap van je dochter en van jou, Henk. Ja, Henk, gewoon niet meer roken. Nooit meer doen. Simpel he. Ze hebben wel altijd gelijk, die kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 quote: Originally posted by: sailorwat is het fris buiten zeg 5ºC met mist brrr Hier nog maar net 2 graden sailor.. dak van het schuurtje is nog wit.... Maar de zon gaat het winnen hoor en het wordt vast een heerlijke dag om lekker buiten te werken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Goeie morgen Sailor. Ja het wordt vandaag superweer. Lekker om buiten dingen te doen. Trui uit en hoppa, de zon in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Zon, nou hier is het heel mistig. Ik hou daar wel van. Het maakt alles heel zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 dank je yvon, het gaat lukken hoor!dichte mist vandaag...rij je voorzichtig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Don't worry Henk... hier is de nevel al helemaal opgetrokken... stralende zon al. Ennnn ik hoef niet vroeg te beginnen.... Maar lief dat je bezorgd bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Zo, tijd om aan de slag te gaan hier. Sha, nog bedankt voor de lekkere koffie... Ik ga er vandoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Zit trouwens even te denken en te zoeken.... maar heb Fleur al weer even niet gezien . Fleur.... hoe issie meis? Dikke knuf voor je hoor. Moeilijke tijd (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 En nu ..... wegwezen Von..... Luitjes laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 even iedereen een fijne droge dag wensen, ga nu werken, tot vanmiddag!@Desi, hoe gaat het stoppen met roken?Doeiiiiiiiiiiiii........................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 hoi hoi lieve mensen...leuk om jillie te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Goedemorgen!Eksje is ziek...Balen, maar gaat vast wel weer over. Maar kom me ff droogmelden. Want voel me dan wel ziek, maar gelukkig niet van de drank. Iedere nadeel heeft zijn voordeel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ben weg mensen, tot vanavond:sun:O goeie morgen Gaby, Eks. en Suus.Ziek maar lekker uit eks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 bolletje veel plezier met alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 in de drukte vergeet je wel eens iets...susana, kwam jij nou uit zuidamerika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ben er nog vonneke lief . Kon gisteren niet komen piepen...in de voormiddag een supersaaie vergadering en later op de avond ben ik meestal moe .Maar alles draait hier goed hoor! Las ik hannah1 gisteren?? Wow dat is lang geleden...Het het dolletjesgedoe van gisteren niet gevolgd maar kan er inkomen dat het kan irriteren. Maar kan me ook voorstellen dat het evenwicht moeilijk te vinden is. Dat is altijd zo geweest. Al van toen ik hier binnenkwam lopen en ik veronderstel dat het daarvoor ook zo was. Ik dolde er ook op los, als ik niet aan het bekvechten was natuurlijk . Good old Fleur..Als er iemand komt binnenlopen en iets serieus plaatst is het heel vervelend als anderen blijven doordollen. Vooral op zulke momenten kan het voor iemand heel moeilijk worden en kunnen ze zich niet serieus genomen voelen. Zulke momenten kunnen keerpunten zijn voor iemand nieuw en niet in de positieve zin. Meestal omdat er velen zijn die niet de kracht hebben om aandacht op te eisen. Zich al niets voelen en dit bevestigd zien. Hoe je dit moet aanpakken, hoe iemand zich moet gedragen, hoe reageer je? Pffff eeuwige discussie..Bepaalde opmerkingen vond ik wel niet gepast maar soit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden