Tobbertje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Hallo, knokkers / lotgenoten / strijders:present:Even melden: dag 15 droog! Ik zit weer in het ritme, gelukkig...Geeft zoveel meer rust in mijn hoofd.En heerlijk genoten van het mooie weer vandaag, en morgen nog zo'n dag! Dat wordt weer genieten.Sterke en succes allemaal. samen staan we sterk!Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Héél dikke proficiat, tobbertje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Sssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 tobbertje volhouden nu.KLASSE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Knuffie, zit er een winkel van oom Albert, bij jou in de buurt?Of doe je de boodschappen bij ons?Goed voor onze economie. Wij wachten op mensen, die veel kunnen uitgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Hee Soothe!Hoe is het ouwe makker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Het gaat Marjo. Ik hoop jij ook. Dat het gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Rae, welkom in het dorp.Hopelijk werkt het voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Goedeavond allen, wat zijn jullie allemaal aan het doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Henk en Saar zitten natuurlijk op een roze wolk,Sha en snoep op de mns, smn, ofzoietsEn jane is aan het broeden op de woorddomino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Hai Josje, ik zit een brief en mails te beantwoorden en af en toe hier te kijken........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Hoi Josje, Ik zit gewoon effe een beetje rond te neuzen.... en te niksen.... en te bedenken dat het richting bedtijd wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 O gelukkig, er zijn nog frummers aanwezig:) Ik doe tussendoor spelletjes, ook best leuk. En ga zo ook lekker naar bed, lekker vroeg, want ik heb me vanochtend een uur verslapen.Hoorde dat Rusland vanaf nu de zomertijd aanhoudt, de klok wordt daar niet meer verzet. Ik hoop zo dat Nederland dat ook gaat doen. Ik heb er elke keer last van. En zat net zo eens te denken wat een geld het eigenlijk kost. Al die ambtenaren bij gemeentes die 2x per jaar alle klokken moeten verzetten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Dag allemaal,Ik lag er een tijdje uit vanavond. Had me kennelijk afgemeld of zo, maar nu heb ik weer een nieuw wachtwoord en ben ik er weer.Ik had 19 dagen niet gedronken, maar afgelopen vrijdag en zaterdag toch weer een fles soldaat gemaakt.En waarom? Daar denk ik veel over na. Zondag met name voelde ik me rot. Dus nu weer op naar de volgende 19 dagen en ik hoop nog veel meer.Maar herkennen jullie zo'n uitglijder?Ik ga ook zo naar bed.....Morgen maar vol goede moed weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Maar ik mis mensen......Het is "gevaarlijk"" om namen te noemen. Maar bijvoorbeeld:Hoe gaat het met Lot, en met Desi?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Niets gevaarlijk aan toch primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Vandaag weer de eerste dag Primula! Sterkte, en het kan helpen hier te komen als je veel trek hebt. Misschien kun je het het hier aangeven voordat je een glas neemt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Nee, maar ik bedoel natuurlijk dat je dan zoveel namen niet noemt....Ja Josje, dat heb ik al een paar keer gedaan.... Maar vrijdag dus niet....Had het beter wel kunnen doen natuurlijk! Maar herken je zo,n uitglijder als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 JosjeAls het zomertijd blijft dan wordt het in de winter wel erg laat licht.Lijkt me ook geen optie.Wen zelf makkelijk aan het tijdsverschil.PrimulaWat jammer dat het mis ging. Gewoon weer doorgaan en de eerste gewoon niet nememGa weer.Moet morgen om 6 uur weer in het donker opstaan. 1/2 8 op mijn werk.Dat is wel balenWeltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Ik heb eigenlijk nog nooit een uitglijder gehad..of miss wel maar het voelde niet als een uitglijder.Wat is een uitglijder eigenlijk?Je neemt die fles toch heel bewust niet?...je kiest er zelf voor om iets te drinken. Dat recht heb je ook en die keuze maak je om één of andere reden heel bewust. Ik weet het al! Een uitglijder is een impulsieve actie, nooit doordacht. Anders is het geen uitglijder maar meer een sprongetje naar de donkere kant. Spelen met vuur met het doel het onder controle te houden.Volgens mij heeft Henk gelijk..er is een draadje los hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Niet in de periode dat ik nu gestopt ben sinds 4 januari. Daarvoor wel, maar toen waren mijn pogingen halfslachtig en stond ik eigenlijk niet achter mijn besluit. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik voor mezelf een periode van 3 maanden heb afgesproken, wat ik daarna ga doen ben ik nog niet uit. Naar alle waarschijnlijkheid ga ik wel proberen of het me lukt matig te drinken, maar ik wil dat hier niet promoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Dus primula...een uitglijder is een impulsieve actie. Niet doordacht en gebaseerd op een bepaalde drang zonder doel. Zoiets..Wat ben ik slim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Heb je een maatje op het forum Primula? Soms is het prettig om even 1 op 1 over de MM te praten met je maatje, tenminste is mijn ervaring. MM was toch van jou of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden