Spring naar bijdragen

Maandag 28 maart 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
bolletje

Hey die Fleurie, ja, ik als behaarde dame moet het zakie hier een beetje in het garnaal houden hoor. Het loopt hier de spuigaten uit. Heb er net nog een zien lopen, zo'n spuigat, dacht nog wat zie ie vol.:$



Ha die Bol, ben jij zo behaard dan :D

Een heerlijk weekend weg geweest, met veel zon en veel terrasjes. En elke keer weer helemaal helder naar het hotel terug, wat een weelde is dat toch. En 's nachts lekker slapen en 's ochtends helemaal fris onder de douche. Dat vind ik nog steeds genieten.

Woman, ik maak me een beetje zorgen om je. Pas heel goed op. Je dreigt de verkeerde kant op te gaan. Is zomaar een idee dat ik krijg. Misschien wat vaker een groen pilletje?
Is goed bedoeld :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Deze keer had ik met opzet een paar foutjes gemaakt, om de lol er in te houden.
O en goeie avond meiden en die Rekel.:sun:

Vanavond voor de liefhebbers. Indiana Jones and the Cristal Skulls. Ik hoop dat ik dat wel goed schrijf, heb geen zin om de tieviegids te pakken.

MENSEN ZATERDAG 20 - 22 gr. Veel te wamme.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind je verder wel leuk hoor, maar als ik dit lees denk ik: die vrouw is niet in orde. :wacko:




Ja daar maak ik me ook ernstig zorgen om Mupke maar het is niet besmettelijk hoor. Wel veel last van trekjes in m'n gezicht :P

Net gebeld door m'n zwager, broer van mijn manneke. Had een tijd geleden br. bonensoep gemaakt voor hem.
Of ik weer wat wilde klaar maken als ik volgende week vrijdag kom. Ja natuurlijk. Ik vind het zo fijn om voor mensen te koken, zeker voor hem omdat hij bijna niet eet en alleen maar leeft op wijn. Dus ga ik volgende week een litertje of 6 soep maken.
Blijf daar 4 dagen en daar zie ik wel wat tegenop want wat moet ik zo de hele dag doen zeg.
Nou ja niet invullen van te voren.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...