bolletje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Witje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Soms ben je echt vreemd cowboy . Moet altijd heel geconcentreerd lezen als je iets neerzet...Ben jij IRL ook zo gek? Of praat je gewoon raar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Jaap als je geen veiligheid thuis hebt en een verkeerd kontact, moet je het bij jezelf gaan zoeken. Nadeel is dat je je kind zijn heel gauw kwijt geraakt bent. Je hebt al vroeg geleerd om problemen van volwassenen te zien. Jammer hoor want kind zijn en vooral veiligheid hebben bij ouders is een van de belangrijkste dingen die een kind in zijn leven moet hebben. Dan is de basis goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Btw ik heb je graag hoor ondanks Moet er weer vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Bol, gebeurd is gebeurd. Ik probeer dat nu nog wel es te compenseren, maar dat kan natuurlijk niet echt. Ik heb er overigens later, toen ik al een paar jaar niet meer thuis woonde wel gesprekken over gehad met ze over hoe ik het heb ervaren. Ik verwijt ze ook niets, niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 strange, lonesome...totally weird en stapeldol fleur, je ziet het o zo goed!en jij dan, calamity...want t is wederzijds...met jouw schrijven...fantastisch...ben blij dat een amerikaan ooit eens tegen me zei,oh great, your an high concentration man!met die woorden spreekt hij mij nog altijd moed inals het eens effe wat minder is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Fijn dat je d'r weer bent muffin en goed dat je het vandaag weer oppakt. Succes:present: En je verhaal komt dan wel als je er toe bent en wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 jaap ik vind dat een geweldig verhaal hier,had niet anders van jou verwacht trouwens...anders dan bol misschien meende ik al te merkendat je een en ander hebt weten te verwerken...al blijven er altijd restanten...maar ik denk dat er veel te leren valt,van dit verhaal, hier en voor allen met kinderenjij bent een zeer bewust mensen dat waardeer ik enorm in jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Dank je, Henk, (bloos) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Van Borretje moet je dan een uur wachten, als je een compliment krijgt. Weet iemand waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 graag gedaan en welgemeend jaap...goeie vraag... ik was effe douchen trouwens, moet straks op pad...dat wachten, ik kan me er wel iets bij voorstellen... om te laten bezinken,ter voorkoming van dat je lichtzinnig reageert misschien...nodige tijd daarvoor zal voor iedereen verschillen, lijkt me... en ook afhankelijk zijnvan de overtuiging die je er al dan niet bij voelt..en hangt gerust van nog meer af... de band die je voelt enzo...ben benieuwd naar borretjes inzicht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 hihi.... en geen spijt van dat blozen krijgen he!vond ik juist zo charmant...borretje zal lachen als ze dit leest...hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 henkzullen we het dan maar bekend makendat wij samen wat hebben:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Borretje, ik snap het een beetje.Ik had begrepen dat jij in een kliniek zit en je gaat er in mei uit toch? Het lijkt me heftig zo'n kliniek. Ik hoop voor je dat er veel baat bij hebt.Voor binnen de kliniek snap ik die werkwijze op zich wel, maar straks 'buiten' wordt zoiets wel lastig lijkt me. In allerlei dagelijkse contacten wordt er toch vaak van je verwacht dat je snel reageert. Maar daar zal ook wel aan gedacht zijn in de kliniek.Bedankt voor de uitleg, en zo snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 zie ik den Will in town ?.den Will se:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Hallo hallo iedereen, spring maar ff binnen, want ik heb weer veel te veel te doen. Subiet tandarts, dan naar klant, gb, werken enz enz.Wel antabuusje ingenomen vandaag, voel me alweer lekker sterk tegenover het vergif nu Gisteren was dus idd een superdag voor mij, zoals ik,'s morgens al aanvoelde, en vandaag gaat het ook de goede richting uit. Yihoeeee, en de zon schijnt weeral volop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Wel wel, den niwi séwhat's up doc ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 en henk en jaap dan?en henk en Sha?Henk, waar ben je nou helemaal mee bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 wat te denken van Henk en Puck ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 het gaat weer helemaal de goeie kant uit, merk ik, Will... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 En Snoep en Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 wat een liefde hier zeg:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Ha die Wil, alles weer in wat meer opwaartse spiraal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 zullen wij het dan ook maar bekend maken van ons Henk???... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden