Spring naar bijdragen

Maandag 28 maart 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

Hallo, knokkers / lotgenoten / strijders:present:

Even melden: dag 15 droog! Ik zit weer in het ritme, gelukkig...
Geeft zoveel meer rust in mijn hoofd.
En heerlijk genoten van het mooie weer vandaag, en morgen nog zo'n dag! Dat wordt weer genieten.

Sterke en succes allemaal. samen staan we sterk!

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

O gelukkig, er zijn nog frummers aanwezig:) Ik doe tussendoor spelletjes, ook best leuk. En ga zo ook lekker naar bed, lekker vroeg, want ik heb me vanochtend een uur verslapen.

Hoorde dat Rusland vanaf nu de zomertijd aanhoudt, de klok wordt daar niet meer verzet. Ik hoop zo dat Nederland dat ook gaat doen. Ik heb er elke keer last van. En zat net zo eens te denken wat een geld het eigenlijk kost. Al die ambtenaren bij gemeentes die 2x per jaar alle klokken moeten verzetten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,
Ik lag er een tijdje uit vanavond. Had me kennelijk afgemeld of zo, maar nu heb ik weer een nieuw wachtwoord en ben ik er weer.
Ik had 19 dagen niet gedronken, maar afgelopen vrijdag en zaterdag toch weer een fles soldaat gemaakt.
En waarom? Daar denk ik veel over na.
Zondag met name voelde ik me rot.
Dus nu weer op naar de volgende 19 dagen en ik hoop nog veel meer.
Maar herkennen jullie zo'n uitglijder?
Ik ga ook zo naar bed.....
Morgen maar vol goede moed weer op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josje

Als het zomertijd blijft dan wordt het in de winter wel erg laat licht.
Lijkt me ook geen optie.
Wen zelf makkelijk aan het tijdsverschil.

Primula
Wat jammer dat het mis ging. Gewoon weer doorgaan en de eerste gewoon niet nemem

Ga weer.
Moet morgen om 6 uur weer in het donker opstaan. 1/2 8 op mijn werk.
Dat is wel balen
Weltrusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eigenlijk nog nooit een uitglijder gehad..of miss wel maar het voelde niet als een uitglijder.
Wat is een uitglijder eigenlijk?
Je neemt die fles toch heel bewust niet?...je kiest er zelf voor om iets te drinken. Dat recht heb je ook en die keuze maak je om één of andere reden heel bewust.
Ik weet het al! Een uitglijder is een impulsieve actie, nooit doordacht. Anders is het geen uitglijder maar meer een sprongetje naar de donkere kant. Spelen met vuur met het doel het onder controle te houden.

Volgens mij heeft Henk gelijk..er is een draadje los hier :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet in de periode dat ik nu gestopt ben sinds 4 januari. Daarvoor wel, maar toen waren mijn pogingen halfslachtig en stond ik eigenlijk niet achter mijn besluit. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik voor mezelf een periode van 3 maanden heb afgesproken, wat ik daarna ga doen ben ik nog niet uit. Naar alle waarschijnlijkheid ga ik wel proberen of het me lukt matig te drinken, maar ik wil dat hier niet promoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...