Spring naar bijdragen

woensdag 30 maart

snoepje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Suus en Blondie.

Lekker rustig aan doen jullie twee. Als dat tenminste lukt hoor.:) Maar als je kunt toegeven aan rust, ben je meestal eerder van die vermoeidheid af.
En Blondie, je hebt de laatste tijd nog al wat voor je kiezen gehad meid. Eerst de zorgen of je je huis wel terug kon krijgen, de verhuizing, dan ook nog je kindjes die je moet verzorgen.
Moeders heeft nu rust verdiend hoor.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allen:)

Max:
Klinkt niet fijn dat je je zo voelt door die medicatie. Wel goed dat ze je in de peiling houden en je kunt afbouwen nu. Misschien dat ze je dan daarna in kunnen stellen op iets waar je meer aan hebt. Dacht dat je antidepressiva juist wel altijd moest afbouwen vanwege de bijwerkingen die je er anders van krijgt (o.a. misselijkheid), maar misschien heb je een variant waarbij dat niet hoeft. Sterkte:present:

Blondie:
Doen dan hè! Niet alleen maar zeggen dat je het rustig aan gaat doen vandaag, maar ook doen dus!

Voel me zelf al iets beter. Hoop dat dit doorzet. Moest eigenlijk vandaag terug naar de huisarts als er geen vooruitgang was in mijn pijnbeleving. Zie een pietsie opklaring en heb het huisarts bezoek dus maar uitgesteld. Vandaag de laatste pil van de 2de antibioticakuur.
Doordat ik me niet goed voel is mijn stemming ook niet best. Natuurlijk heeft dat zijn weerslag. Zou momenteel het liefst ergens in een hutje op de hei zitten, lekker in mijn uppie. maar weet daar daar mijn stemming ook niet beter van wordt uiteindelijk. Gewoon doorgaan met het leven dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie morgen Eks. Toch fijn te horen dat het weer een beetje beter gaat met je. Ja natuurlijk voel je je geest. dan ook niet zo toppie dat gaat samen. Maar in het weekend wordt het 20 gr. en kun je misschien in de zon zitten. Daarvoor hoef je niet helemaal naar de hei hoor, dat kan thuis op het balkon of in de tuin. Lekker met een boek of zo. Misschien kun je je met dat idee een beetje beter voelen.:heart:

Ik ben weg kanjers. Moet gaan werken. voor iedereen die het nodig heeft, heel veel sterkte vandaag en tot vanavond.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is goed susana, ben benieuwd!

en ik wou ekstertje eens sterkte wensen... heb jou niet veel gesproken hier, voor zover je het
al spreken kunt noemen, maar ik lees je natuurlijk wel, en die ziekte schijnt nogal hardnekkig...

wat is het?
als je nu liever je aandacht aan iets anders wijdt, is goed hoor...
of anderszins moeilijk is... maar ik begin te zwetsen.... send

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...