Spring naar bijdragen

donderdag 31 maart

snoepje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gets...de regen komt hier met bakken uit de hemel:o Hoop dat het in Amsterdam beter weer is Yajala!

Iedereen een fijne dag, ik ga ook weer wat anders doen:)
Zit vandaag trouwens op dag 150 droog, net als Yajala. Heb een dagenteller op Google gezet, toch best handig. Merk dat ik steeds minder bezig ben met drank en hoeveel dagen ik nu gestopt ben. Maar morgen mag de vlag uit, dan zitten Ya en ik saampjes lekker op 5 maanden:D

Dus Ya, ga jezelf maar met iets moois verwennen daar tijden shet shoppen in Amsterdam. Je hebt het verdiend!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou moe
Allemaal lieve berichtjes in mn mailbox :)
Ik was er eventjes een paar dagen niet..

Gaat goed, dreadboy moet ik echt niet mee verder gaan, de laatste date stak hij smorgens al een stikkie op, heel kleintje welliswaar maar toch. Lieve hemel, moet er niet aan denken smorgens om 11.00, gatverdegatver.
Goed afgeknapt dus, en op nog een paar dingetjes.

Mn vriendin is hier, voor onbepaalde tijd, misschien een dag, misschien een maand, misschien alleen af en toe. Over een maandje vertrekt ze naar Indonesie om daar te werken. Voor 6 maanden. Vind het dan wel even heel prettig dat ze dan nog even een poosje hier is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Fleur,

Nondeju, dat zei mijn vader ook altijd, gek hoe zo 'n woordje herinneringen oproept.
Ben je lekker vrij vandaag? Dan mag je gerust een beetje inde war zijn, zolang het niet van de drank is...

Ik ga ook werken, tot vanavond een uur of zes denk ik.

Maak er een mooie droge dag van Fleurtje :heart:

Allemaal een mooie droge dag trouwens, bye...
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mij gaat alles goed.Gisteren stond ik 2 maanden droog. Ben er erg blij mee.
Alleen komt er sinds ik niet meer drink niets meer uit mijn handen.
Alles stel ik steeds maar uit tot morgen. Toch voel ik me niet erg depressief.
Snap het niet zo goed maar neem aan dat het wel weer overgaat.
Mijn maatje van het 12-stappenplan is na een jaar niet gedronken te hebben nu meer dan 1 week teruggevallen.
Heb op dit moment even geen contact meer. Ben erg teleurgesteld en weet niet goed er mee om te gaan
:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Het is lekker druilerig weer dus kan ik fijn met mijn cursus aan de slag. Oh en de bloesem in onze tuin is weer zo prachtig dit jaar.

Woman, fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Ik had je ook gemist. ALs dreadhead het niet voor je is kun je er beter ook geen energie meer in steken :brokenheart: Veel plezier met je vriendin.

Aicha, wat verdrietig dat je maatje is teruggevallen. Als je niet weet hoe je er mee om moet gaan kun je het maar beter even parkeren. Soms is er even niks aan te doen.

Zo gek, ik hoorde dat het gebouw waar ik mijn laatste glas dronk laatst totaal is afgebrand. Alle schepen...

Ik ga lekker aan de slag mensen, fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie bijna middag! :)

Ik heb zin om bomen om te gaan hakken en dennenappels en naalden bij elkaar te gaan vegen. Maar het weer laat het afweten. Jammer!

Gelukkig nog zat andere dingen te doen dus ik kom mijn dag wel door! :D

En vanavond voor het eerst van mijn leven nachtdienst en nachtmens als ik ben kijk ik daar ook naar uit! :)

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Kate.:heart:

Aicha dadelijk als het wat beter weer wordt krijg je misschien meer zin, er zijn nu zoveel dingen te voelen. Het lichaam en de geest geven even aan, eerst het een en dan het andere. Je zit nu nog in een proces om opnieuw alles te leren herontdekken en dat kost gewoon tijd. Ook heeft alles nu ff rust nodig je hebt je lichaam zolang geweld aan gedaan en daar moet het nu van herstellen.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...