henk Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 snoepmelden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Hey maatje van me :)Be @ work...ik schijn hier te provoceren zegt mijn client...duhhhhh?voor de zekerheid maar de tussendeur dicht gedaan naar de andere afdelingnu zit ik fijn achter een gesloten deur met haar...we zullen het zien vandaag....Ik heb snoep al gehoord vanmorgen!Laterssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 HENKKKKKK.........op deze draad moet je blijven of bij stapeldol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 ben hier shier! de vraag is altijd... waar zit jij intussen? kijk je een beetje uit daar? enfin, dat zit wel goed me dunkt...type als jij.. arme patienten..hihiik probeer net als mijn vriendin ook duizend dingen tegelijk te doen... ben al bij drie!drukke familiemail deze dagen, mijn moeder krijgt vanmiddag een nieuwe heup;heb wat schrijfwerk liggen, soort opdrachtjes...en de boel een beetje poetsen, want ik heb snoep wel gemist zeg...en dan nog hier gluren, wat ronddolen, en o ja, jij had nog een leestip...eigenlijk al vier dus, vier dingen tegelijk...hihi... ik leer bij he!geen paniek!dat voor alles, geen paniek!daar komen de schutters.... don't panic!... die ouwe, weet je t nog? vond ik lachen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 shier! zit nog even veilig op kantoorja arme client hihi...laat echt niet met me sollen...ik kom niet meer, ben wegggg druk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 SUPERDIKKE PROFICIAT voor Wijfie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ferry, van harte gefeliciteerd. Je hebt eens de juiste beslissing genomen,dus knoop er maar weer een droog jaartje aan vast.Een fijne dag.Warme groet, Michael. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Wijffie bedankt ook voor je felies en jijzelf ook een slinger voor je 1ste maand droog, super!:moon::present::moon::present::moon::present::moon::present:Nog liefhebbers voor het weekendpact hier? Staat op een apart draadje bij de Ditjes en datjes.See youB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ferry van harte gefeliciflap met je verjaardag en dat je een hele fijne dag mag hebben! En alle droogstaande feesters, jullie ook van harte gefeliciflap met jullie behaalde mijlpalen en dat jullie er vele maanden/weken/jaren aanvast kunnen rijgen! :rose:De wensgoden hebben mij gisteren geleuf ik verkeerd begrepen want ik mocht gisteren alsnog dennenappels en takjes rapen alleen dan gemaakt van aardappels. Dat was niet precies wat ik gisteren in gedachte had maar ik kon er de humor wel van inzien. I.i.g. heb ik gisteren wel een aantal palen voor de omheining bij elkaar geraapt, dat dan weer wel!Nu even wakker worden want ik voel me geraadbraakt, alsof ik gisteren flink aan de fles geweest ben. Gelukkig weet ik wel beter, gewoon een beetje slaap tekort, blijkbaar is het voor de katten geen optie om ´s ochtends thuis te komen en meteen mijn nest in te duiken. Morgenvroeg dus een beetje anders aanpakken. Fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Harrie en Fleurtje 1 maand helemaal helder samen. Hartstikke goed van jullie en hou dit vast Ekstertje en Yala ook mooi zo Wijffie, ik ben blij dat je weer de draad te pakken hebt. Je problemen worden niet zomaar opgelost, maar nuchter kun je ze beter aan. Er klinkt ook weer iets van plezier door in je schrijven. Het is ook niet makkelijk die muziekwereld waar je in zit, zo heeft iedereen zijn eigen situaties waarin alcohol om je heen is. Als je verder komt zal dat steeds gemakkelijker worden :present::present:Ferry als je nog meeleest, hele fijne verjaardag!Snoepje sterkte, en hou het nuchter. Ook jij gaat zo goed. Ja zo is het leven he, slingers en verdriet in 1 bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Gister de hele middag geslapen, even eruit voor de hond en een boodschap, thuis op de bank en om 20.30 lag ik in bed. Steeds een uurtje slapen en weer wakker, en rond middennacht in diepe slaap tot 13.00 vanmiddag. Ik ban de tevee uit mn leven. Ivm soul vacation, en kijk eens wat er gebeurt. slapen slapen slapen. Tevee is naar, films gaan over nare dingen, nieuws, docu enz ook. Stomme komedie hou ik niet van. Dus uit. Misschien zelfs weghalen vandaag als ik dat durf. Gewoon doen, kan em altijd weer terug zetten. Vandaag kijk ik geen tevee. Eerst maar eens genezen, dan weer ellende in de wereld me aantrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Lekker 's avonds met een boek op de bank Woman, of iets anders wat je leuk vindt, muziekje en borduursel, veel leuker dan de agressie op t.v. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ik begrijp de grap niet Tweede keer dat iemand het zo neerzet...ik snap em niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 ... o ja, de comp. moet nog uit,moet zo weg, help, douchen enzo, wat moet ik aan...eerst nog wat vervelende dingen... mar dan, ja dan...ole ole ole ole! weer een kopje thee in het bruin cafe!ze komt ze komt zekomt ze komt!!!!!!!!wat zal ik zeggen?geen idee...ze komt....haasten nu, dit nog dat nog... oef...voel me net bertie wooster vandaag...hihi.. kent iemand die nog?maar die mazzelkont had een butler die hem altijd uit de problemen hielp...help! jeeves! hihi...enfin, zie jullie vast vanavond, hoop eigenlijk morgen....mmmmmaar ho... niet voorvv wegwezen ji Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ik kan het eigenlijk niet uit leggen, heb het al aangepast Fleurtje. Jullie leken wel een grappig stel. Niks negatiefs verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Indeed Kate, vind je het gek dat ik nachtmerries heb ?Oi, als je de hele avond agressie zit te kijken ga je er ook over dromen !Gewoon eens een paar dagen proberen. Krijg wel beetje paniek gevoel maar dat betekent dat ik wel beetje hooked ben dus aan die televee..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Dank je wel Kate..Ik vond het gewoon beetje gek staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Goeiemiddag,Druk hier, maar meld me toch nog even hier...Morgen naar Borrie, verheug me er verschrikkelijk op...Auto weer eens kaduuk, maar niks houdt me tegen.Here I come, soulmate !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Eigenlijk zocht ik Jaap maar ik zie dat hij vandaag nog niet is geweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Goeie avond kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ha die Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Zo wordt ik gezocht tegenwoordigDag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ha die Shah. en Jaap.alles goed met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Hey Jaap...ja ik zocht je maar heb je al gemaild Ja Bol...wel redelijke dag, erg druk omdat een client tegen crisis opname aan stond en ook nog suicidale neigingen heeft dus extra allert vandaag en een hoop geestelijke energie....maar nu lekker 4 dagen vrij Wel arme collega's die vanavond werken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Zag het sha. Dag BolIk wou nog zeggen dat je hele mooie vijvers hebt gemaakt. Die je hier liet zien een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden