Spring naar bijdragen

2 april 2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 88
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Voor ik afsluit..............

@ Jaap....weet niet of je gisteravond nog leest..............:present::present::present::present::present::present::present::present: for you!! En zelfs nog een dansje gewaagd....hmmm...zou met jou ook wel eens een dansje willen wagen :D

En voor mijn maatje een dikke :sun: ben supertrots op jou!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :D

Hm is stil hier..laat uit bed..
Ben verschrikkelijk moe :(. Had vannacht de meest akelige droom. Ik droom wel vaker slecht sinds ik gestopt ben. Had daar nooit of heel weinig last van toen ik nog dronk.
Het enigste dat ik me nog heel goed kan herinneren van vannacht is dat ik half wakker werd en dacht dat ik gedronken had. Wist niet meer of ik het wel of niet gedaan had. Vooral dat vraagt telkens veel energie. Het duurt altijd wel een tijdje voor ik door heb dat het maar dromen zijn. Al die emoties maken me moe :(

Dus...ik heb het ff gehad. Ik heb geen zin in denken meer, ik heb geen zin in al die emoties meer, ik heb geen zin in het lijntje waar ik op loop. Hopelijk waait het gewoon weg na een paar uur en is er weer niets aan de hand.
Ik kan wel janken. Hoe labiel kan een mens zijn??

Poetsen dus
Laters
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Goeie morgen Fleurie.
Ondanks dat het goed is dat je niet prettig droomt kost het een hele hoop energie, en dat wreekt zich de volgende dag.
Zeker drankdromen zijn eng omdat je nu heel anders met drank omgaat. Drank is geen vriend meer van je maar een vijand dus ben je daar ook s'nachts mee bezig.
Maar de wetenschap dat dit tijdelijk is moet je misschien toch een fijn gevoel geven. Houdt vol meis.:heart:

Goeie morgen lieve Witje.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee lieve bol:sun:

Jammer joh dat je moet werken met dit mooie weer.

Ik ga zo lekker naar de tuin toe,
heerlijk genieten vh zonnetje.

Ik wens iedereen een goeie dag toe en
ik gun iedereen een beetje :rose: ook voor in je:heart:

Laterzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen weer fris op. Ik ga zo maar eens heerlijk naar buiten.

Saar, misschien moet je je vriend ook af en toe bij jouw uitnodigen. Ik heb ook wel eens een periode gehad dat ik niet veel in mijn eigen huis was. En dan gaat inderdaad de lust om er wat aan te doen een beetje weg. Sterker nog ik voelde mij er niet eens meer thuis.

Maak er een mooie dag van allemaal.

Sha, bedankt voor de rozen en wie weet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha jaap, wat heb je het fantastisch gedaan he gisteren! En wat een comedy
om te observeren hoe anderen het tegenovergestelde doen vind je niet.

Iggy Pop, wil je wel eens ff dimmen, strenge schooljuf: kijk eens naar buiten,
misschien zijn M&Y wel lekker aan het fietsen.
Ik kom net mijn bed uitrollen, vandaar ff easy going hiero,
wasje ophangen, de markt op en dan de zon in hoor, alles mag blijven liggen
want ik ben heel mindfull bezig: ik leef per dag nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen,

mmm ik zou ook blij moeten zijn. Maar voel me zo'n beetje als fleurtje.
Nu ben ik al 7 weken en 2 dagen droog maar voel me steeds meer depressief, ook al is het nu goed weer.
Gisteren bijna heel de dag gehuild.
Zou het kunnen zijn dat ik dronk omdat ik depressief was?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fleurtje heel labiel kan een mens zijn, neem maar van mij aan.
maar fijn voor je dat je denkt dat het lijntje waar je op loopt ook weer weg kan waaien en dat het dan goed is.
Ik heb meer het idee dat als mijn lijntje wegwaait dat ik er dan ook mee weg ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

myriam van drinken schijn je ook depri te worden, je blijft dus in het kringetje draaien als je je depri gevoelens weg wilt drinken.
ik blijf ook hangen in de put en drink zo'n 7 weken niet meer, zo af en toe ben ik bang dat ik er niet meer uitkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Myriam, je dronk misschien omdat je geen somberte wilde voelen, maar depressief word je meestal door teveel drank. Door te lang tegen drank te vechten, het steeds weer te verliezen, je steeds voelen falen, je steeds een grotere slapjanus te voelen, door de leuke dingen dus ook niet meer te voelen en binnen te laten; kortom de glijdende schaal naar beneden.
Ik heb héél lang in dat stuk van jou en Fleurtje gezeten, langer dan goed voor me was, zat op het deel wat
Sara zo mooi beschrijft een stukje terug (bedankt Saar), en helaas weet ik niet hoe lang het bij jou en Fleur gaat duren. Ik heb erg lang met drank gevochten, de laatste 10 jaar van mijn drinkend leven
(30/35 jaar), misschien dat dat invloed heeft. Ik denk dat je dat niet kunt voorspellen; er zijn zoveel faktoren en omstandigheden die je leven bepalen en onze karakters zijn ook verschillend.
Wat ik wel weet is dat het heel belangrijk is om juist in deze periode veel hier te zijn en het te delen, want
JE STAAT HIER NIET ALLEEN IN! En delen is helen, zolas Rudy ons al jaren leert.
En dat doen jullie nu allebei, dus het gaat goed komen.
Wat ik kon, en velen hier, kunnen jullie ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik weet dat je van drinken ook depri word, dat was ik ook dus daarom dacht ik dat het nu over zou gaan maar het word erger! veel erger
Igor Jij drinkt ook 7 weken niet meer en jij voelt ook dat de depri niet weg gaat ?
En jij klinkt zo actief hier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het stuk van sara is heel herkenbaar.
Maar ik heb mijn lieve vriend, ik heb een baan, ik heb een dak boven mijn hoofd wat wil ik nog meer?
ik ga elke week naar de sauna ook gisteren avond maar kom met een kater terug en dat zonder alc hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...