Soothe Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Sowhat, wat zijn je plannen nu?Gaat het op eigen kracht, misschien een tijdje Refusal!Waar ik benieuwd naar ben ,is wat je de eerste deed nemen.Je voelde het al een paar dagen. Waarom? Wat was de trigger?Je hebt het niet op het forum gemeld, dat je iets voelde.Pak de draad weer op Sowhat.Laat zien dat je het "loser" zijn, te boven komt.Je stond een tijd droog, dus het kan.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Je bent geen "loser" sowhat, alleen "menselijk", wat natuurlijk ook geen reden mag zijn om ter drinken, maar iedereen begrijpt je wel hoor. Stevig herpakken nu, wat gebeurt is is gebeurt. Je kan de klok niet terugdraaien (hoor mij ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Hoi Soothe, jaap en alle anderen, cava ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Oeps dubbel berichtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Wat jammer Sowhat....Wat moet het steeds energie kosten zo...Steeds weer opnieuw die detoxfase in:o Ben je die keer dat je 7 jaar niet dronk zelf gestopt of heb je toen hulp gehad? Misschien eens goed kijken of dat je nu ook kan helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Helooooowwww Ekstertje. Damn, ben snipverkouden ineens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Hi Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Soothe, het water loopt uit mijn neus, nie te doen. Bestaat geen pilletje of drankje voor hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Heb ik je aangestoken Will? Ik kan me niet herinneren in je gezicht geniest te hebben:$ Zou niet durven:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ha die Wiil, lekker ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Oh sorry, da's helemaal niet netjes van me. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 den Will se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Hete grog Will.Zonder de rum.:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Wel mupke, er zijn ergere benamingen hoor, deze klinkt wel oké voor mij Nee hoor Eks, het is onder de mensen en heeft nog lang geduurd voor ik prijs had.De niwi sé, old chap, you good ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Dat rum gedeelte deed het hem eigenlijk altijd wel, maar daar ga ik nu niet mee beginnen. Geen zin, keelpijn en de citroen zal zijn werk wel doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 always, Will, everything in the middle... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ik ga hier mijn laatste taak gaan uitvoering, dus whooeezzzz, en ik ben weg met mn drupneusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Volgens mij is uitzieken het enige dat helpt Will, sterkte:present:Gaat het met je stemming wat beter? Je klinkt nl wel opgeruimder.Ik ga nu een hapje eten. Heb me vandaag verplicht om wat uitgebreider te koken. Ik maakte me er zelf de laatste tijd wat makkelijker vanaf terwijl ik het eigenlijk wel leuk vind om te koken. Nu dus een quiche gemaakt. Hij ruikt heerlijk, hopelijk smaakt hij ook zo:)Iedereen smakelijk eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Ha die Josje:heart:En nu echt eten:)Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Even vlug nog voor eks, vandaag eigenlijk slechte dag gehad, maar die moeten er ook zijn hé. Veel draaiingen in mijn lijf. Gaat wel over Nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Smakelijk eten Eks:present: Klinkt heerlijk, wij doen gemakkelijk, pizza.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 sowhat en tink heel veel sterkte met het niet drinken vandaag,(en natuurlijk iedereen die het moeilijk heeft vandaag, merk bij mezelf ook wat moeilijke momenten, maar vanavond werken, dus dat komt wel goed)Fijne avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Sowhat ga je nu wel eten dan? ik neem aan dat je je knap beroerd voelt. en neem als de donder die AD weer in de bijverschijnselen van het abrupt stoppen zijn totaal niet prettig en het gevaar dat je in een mega depressie schiet is groot (zegt de eigenwijze wijsneus ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Sowhat en Tinkie heel veel sterkte... ennnu, je schuldig voelen helpt niet hoor.Naar morgen kijken , kijken naar betere dagen die er aan komen wel.... En vanaf hier een dikke zoen op de neus van Igor. Kan nog wel bij al die likkies van knabbel en babbel.... Je bent een kanjer (waarom hebben we hier geen opgestoken duim als emoticon?? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden