igor Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 goede morgen frummers.bzzzzzzzzzzzzzzzz pprrrrrruttttelpruuttel grrrrrrrrrrrrrr koffie en thee en smoothie zijn zo klaar . de tafel is gedekt. joghurt, ei, croissantjes, ontbijtkoek, crackers, wittebolletjes, bruine bolletjes, cola en chips. nog andere wensen?eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Goedemorgen Igor en de rest.......lekker smoethie...ik zie jullie straks, ga naar school, fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 veel plezier op school susan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Goedemorgen allemaal(en de rest die nog volgt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 de douche is het eerste uur bezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Goede morgen allemaal,Vandaag twee maanden droog, op naar maand 3!Ik ga werken een fijne dag gewenst!!Dat we weer mogen genieten.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Goeiemorgen .... Iedereen al weer weg , naar werk of school?? Igor nog in de douche.... jeminee, waar heeft ze zoveel tijd voor nodig dan?? Nou, dan ga ik me maar te goed doen aan haar ontbijtje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 myriam klasse meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 yvonne en max ik ben NU onderweg naar jullie voor de sportschool.voor de rest tot latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 HMPF ... dat wordt straks weer een boze Igor dus... Want ik ga WEER niet. Maar morgen wel... ... denk ik. NEE, doe ik echt... beloofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Goeiemorgen Vandaag weer een drukke dag...Maar niet minder mooi, al is het zonnetje hier nog ver te zoeken.Jammer, ik wilde de tuin in en aldaar in het zonnetje schilderen.Dan eerst nog maar een bakkie koffie en een peuk;)Myriam, een bosje voor je 2 maanden droog...Igor, fanatiekeling, sport ze... Ik moet nog steeds beginnen:$Yvon, berg je maar voor Igor;)verder voor iedereen een droge dag,BTW Ik doe natuurlijk ook mee met het weekendpact:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Hallo Blondie,Hier in het zuiden van het land is er al volop zon, dusals je zin en tijd over hebt mag je ook bij mij komentuinieren, dit is niet bepaald mijn hobby.Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Goedemorgen allemaal Beetje hoofdpijn hier maar verder okidoki. Gisteren wel zin in na heel de dag werken maar was hanteerbaar. Automatisch gaan mijn gedachten naar bier als ik aan ontspannen denk. Probeer het door iets anders in te vullen maar tja..Zijn weer druk in de weer hier . Wie sport er nu zo vroeg??? Het is pas ochtend..Myriam, dikke proficiat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Hihihi, grapjas van een MarcIk wacht wel op het zonnetje hier, kan nooit ver weg zijn...Blaas hem maar effe deze kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Ben er weer vandoor . Tieners zijn wakker.Dochter vertrekt vandaag voor een weekje naar de camping met vrienden. Dus het wordt sterk wezen deze week . Moeilijk kan ook toch?Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Goedemorgen, even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Goeie morgen langslapers... Hier in het noorden schijnt de zon ook hoor Blondie.. Fleur, ALS ik ga sporten doe ik dat inderdaad smorgens vroeg... later op de dag of 's avonds heb ik er gewoon geen puf meer voor. Een kwestie van mezelf een behoorlijke trap onder den poep geven zoals jullie dat zo mooi zeggen Dochter een weekje weg?? Aan de ene kant kan ik me indenken dat 'het' moeilijker wordt.. aan de andere kant.... heb jij het gewoon hartstikke rustig.. misschien best wel lekker ff.. tijd voor jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Zonnetje breekt hier eindelijk door.Ik ben de tuin in.Laters:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Goedemorgen.Ik vandaag eens de hele dag sporten. Ik ga straks een lange wandeling maken met pick nick onderweg enzo. En geen BVO dit keer voor mij mee, maar dat heb ik ook helemaal niet nodig.Zo spullen even spullen pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Goeiemorgen mensen,de zon wil nog niet erg, dusgauw de noodzakelijke boodschappen enals ie dan toch doorbreekt, hup op de fietsnaar de uitwedstrijd van dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 BVO is een biertje voor onderweg. De onmisbare bagage van de drinkende alcoholicus. Maar tijdens zo'n wandeltocht kon ik daar best van genieten trouwens. Beetje in de zon in de natuur. Maar toch doe ik het niet. Zonder is het ook heerlijk.Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 goedemorgen allemaal,wil jullie even een hele fijne dag wensen!ik heb het droog gehouden gister, onverwacht wezen stappen met een collega, dus de kroeg in, heerlijke avond gehad, met een frisje , het gaat weer de goede kant op ga ff bijlezen met een kopje koffie, no niet helemaal wakker, laat geworden vannacht, niet meer gewend haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Hier is al Jane, dus komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 goeienmorgen allenal een tijdje op,maar toch te lang blijven liggen en daar krijg ik altijd hoofdpijn vanhad daar toen ik nog dronk nooit geen last vangaby ....je klink al weer helemaal de oude:present:straks lekker de stad in met de kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 OK Jaap, stuur je ff wat hierheen dan?Ik krijg zoveel energie vd zon op het ogenblikheerlijk, nar jaren weer eens plezierig actief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden