Gaby Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 en voor Lenie en Nien ook een Proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Van mij ook van harte Jan Lenie en Nien:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Lieve tweeling. Leuk dat ik jullie allebei zie. Geeft een beetje familiegevoel;)Had het verhaal gelezen over je parkieten lieverd. en blij dat je er nu een beetje uitgekomen bent.Foto's komen binnenkort hoor Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 zo, was ff mails aan het lezensoms vergeet ik helemaal door het forumook nog elders te kijken.Rae was de patat lekker?Ik moest er wel ff van slikken,al zeker 6 weken niet op,maar ben wel eindelijk aan het afvallen, dus maarff aan de salades blijven, ook heerlijk met dit weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Bedankt voor jullie support aan ons allen! Het helpt mij enorm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Heerlijk Jane dat het afvallen goed gaat. Eigenlijk zou je denken dat je met al dat sporten, zo slank als een dennetje bent maar dat is dan toch niet zo.Lieve kanjers ik ga afsluiten en duik zo met mijn lief ukkeltje weer de koffer in. slaap lekker allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 slaap lekker Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Ik ga er nu toch ook echt uit, voordat witte weer begint te roepen;) Slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Goedenavond,Ik ben vandaag onderuit gegaan met de fiets. Op een paadje met van dat hele fijne grind op het asfalt in een scherpe bocht. Allemaal steentjes in mijn hand en knie en een trapper tegen min scheen.En niet eens gedronken dus voelde alles. Pijn trekt gelukkig al weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 oei Jaap, doet me denken aan de keer dat ik in van dat fijne grind viel met m'n brommer (heel lang geleden) maar weet nog hoe het voelde, pijnlijk, moest toen grit met pincet uit been halen, jij ook?beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 truste BolSorry Josje ik had ff stress met een pc klusjeJammer dat ik je niet ff gesproken hebIk heb eigenlijk te hard iedereen begroet en pats daarnawas ik zelf ff tijdelijk weg...SorryIk ga ook mn bed opzoeken enne Jan ODAT (one day at the time)Kusje erop Jaap;)Truste allemaal Laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Ging wel met mijn vingers. Maar die schaafwonden in het begin zijn zo pijnlijk op je hand. Als het niet gaat ontsteken is het zo weer over hoop ik. Grind op de paden, bah, vooral in de bochten. Was net nieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Dank Witte,Slaapse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 vervelend Jaap, en dat nog wel nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Ja wat dat betreft kun je beter vallen als je dronken bent. Dan voel je meestal niets. Nou je de volgende dag wel vaak natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 dan was je op je snufferd gegaan Jaap, letterlijkheb je calendulazalf? dat verzacht en heelt snelen aloe vera ooksterkte ermeewelterusten allemaalslaap lekkeren morgen zonnig weer op:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Er is trouwens nog iets veel raarder voor mij.Mijn vader heeft een date. (10 mnd. geleden is mijn moeder overleden.) Ik vind het wel leuk hoor, als hij daar aan toe is, maar moet er echt even aan wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Je een schaafwond op je gezicht is ook niet alles. Nee geen zalfjes in huis. Even afgespoeld en zo maar douchen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 zo, dus dat wordt spannend voor je vader, is het iemand die hij al kent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 ik denk Woman:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Is er nog iemand die er even voor is. Ben gigantisch de mist in gegaan .Al 8 halve liters bier op en nog niet dronken :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Nee, maar nu wel, hij gaat met zijn tijd mee. Internetdaten. Maar mijn vader is geen rasta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Jee Aicha. Hoe komt dat zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 internetdaten, knap,ik durf het niet Aicha, wat zette je eraan toe om te gaan drinken? en ga je nog doordrinken, om proberen dronken te worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Weet het niet Jaap ben sinds ik gestopt ben drinken erg depressief.Maar ja dit is ook geen oplossing. Ben allen erg bang dat ik tegen de kater morgen eerst weer een biertje ga drinken en dan is het einde weer zoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden