Kate Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Succes Rae! Er gloort altijd weer een keer hoop. Het is mogelijk, een leven zonder drank. De wereld vergaat niet. Nou ja misschien wel, maar niet door helderheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Dinah....ja heb een maatje..Rae??...ben jij een boarderliner? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 een (ex vriendin) van mij was een boardeliner.....ik heb wat meegemaakt met haar hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Ik ben gesloopt. Man o man wat ben ik moe. Heb een hele drukke werkweek achter de rug en ontzettend blij met het komend lange weekend. Niet echt bijgelezen, maar zag wel weer een paar bijdrages van Igor voorbijkomen die een brede lach op mn gezicht gebracht hebben :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Mupke.....nu genieten van het zonovergoten weekend!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 'k ga even eten met 1 man!laterssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Dat ga ik zeker doen Lenie. Het blijft mooi weer als de voorspelling juist is. Nu eerst even eten en dan mag ik een dutje op de bank doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 De voorspelling is juist hoor Mupduizenden met paasweekend en die verdienenhet net als U, ik en wij allemaal hier:heart:Gaby wordt the passion live uitgezonden?Hij is hier op de markt, Syb en Do spelen de hoofdrolen ik ga samen met 10.000 anderen proberen er wat van mee te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Goeie avond lieve mensen.O o wat heb ik vandaag genoten in de tuin. Maar ik ben geloof ik de enigste niet.Verder denk ik dat ik een paaspact ga plaatsen bij thema's. Hopelijk doen er weer veel mensen aan mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Dan meld ik me alvast aan Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Hoi lenie, ja ik heb een borderline persoonlijkheidsdiagnose. Die komen wel in maten en soorten. Ik vermoed dat de gemiddelde diagnose er in bestaat dat een grijszone moeilijk bereikbaar is voor die personen en de realiteit beschouwd wordt als alles of niks. Ook al wordt dat door de persoon zelf rationeel weerlegd. Veel borderline personen ervaren een eenvoudige, lichte emotie als een tsunamie van emoties. In mijn geval heb ik de indruk dat dit mijn controle over alcohol volledig overspoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Oké mupke ik zet je er bij lieverd.Heb je al een douche gepakt? Daar knap je toch altijd een beetje van op. Misschien word je dan ook wat minder moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Je mag me erbij zetten, maar dan sta ik dubbel. Ik ben een ochtenddoucher Bol. Mn eten is bijna klaar en dan lekker even op de bank liggen. Van een half uurtje slapen knap ik ook al wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Welkom Niwi,Je profiel is in orde!Bij 'wie is wie' kan je een kleine beschrijving geven.Ik hoop dat je wat aan het forum hebt.Voor velen was het de redding.Sterkte en houd het droog. De ook nog droge. Als een cactus.groet Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Hoi allen.Lekker weertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Ik dacht onlangs de puzzelstukken samen te brengen, dacht eindelijk een deel zelfbedrog, zelfmedelijden, frustatie, vluchtgedrag, zelfverwenning, gemakzucht, eigenliefde, minderwaardigheid, samen te brengen, misschien zelfs tot een soort oplossing, maar als gevolg bego, ik te zuipen tot ik er bij neerviel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Goeie avond Master Soothe:heart: Heeft de woef nog geen last van die warmte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Hoi bolleboos.Heel warm! Hij heeft een dikke jas en het zit in de genen.Een Schotse hond uit een weerbarstig klimaat.Hij krijgt nu een zomerdepressie.Echt waar, hij kan het niet hebben.Is niet vooruit te branden.En onze tsjiawawa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Ok, mensen, ik kan niet meer. help Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Hoe kunnen we je helpen Rae? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Zo Rae je noemt nogal wat aan negativiteit op zeg. Ja zo zou ik ook weer aan de zuip gaan hoor.Weet je dat we ook een draadje hebben waarin je 10 pos. eigenschappen moet noemen van jezelf.Ik heb hier nog nooit geeist maar dat doe ik nu wel eens.Ik EIS van jou dat je er daar 10 op schrijft. Het staat bij thema's.Ik zal het voor je naar boven halen en wil ze vandaag nog lezen. Akkoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 quote: Originally posted by: RaeHoi lenie, ja ik heb een borderline persoonlijkheidsdiagnose. Die komen wel in maten en soorten. Ik vermoed dat de gemiddelde diagnose er in bestaat dat een grijszone moeilijk bereikbaar is voor die personen en de realiteit beschouwd wordt als alles of niks. Ook al wordt dat door de persoon zelf rationeel weerlegd. Veel borderline personen ervaren een eenvoudige, lichte emotie als een tsunamie van emoties. In mijn geval heb ik de indruk dat dit mijn controle over alcohol volledig overspoeld. dit is/ word denk ik extra moeilijk.hoop dat je er zelf goed mee om kan gaan.mijn vriendin was echt mega erg....tot armen snijden aan toe.ik hoop dat jij wijzer bent...en wel denkt dat er mensen zijn die om je geven en willen helpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Ik kan maar aan 1 ding denken als oplossing en dat is zelfmoord. Helaas heb ik zeker 3 jaar geleden beslist dat ik dat nooit zou doen. Maar nu zit het zowat 24/7 in mijn kop, terwijl ik het toch niet ga doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 quote: Originally posted by: RaeOk, mensen, ik kan niet meer. help hoe kan ik je helpen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Beste Rae,Jij zit toch op een begeleid wonen project? Je hebt vast een contactpersoon. Ik zou je adviseren met hem of haar contact op te nemen nu. Wat je nu schrijft daar kan ik helaas niets mee. Sorry. Het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden