Spring naar bijdragen

Donderdag 21 april

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben gesloopt. :o Man o man wat ben ik moe. Heb een hele drukke werkweek achter de rug en ontzettend blij met het komend lange weekend. :moon:

Niet echt bijgelezen, maar zag wel weer een paar bijdrages van Igor voorbijkomen die een brede lach op mn gezicht gebracht hebben :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De voorspelling is juist hoor Mup
duizenden met paasweekend en die verdienen
het net als U, ik en wij allemaal hier:heart:

Gaby wordt the passion live uitgezonden?
Hij is hier op de markt, Syb en Do spelen de hoofdrol
en ik ga samen met 10.000 anderen proberen er wat van mee te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lenie, ja ik heb een borderline persoonlijkheidsdiagnose. Die komen wel in maten en soorten. Ik vermoed dat de gemiddelde diagnose er in bestaat dat een grijszone moeilijk bereikbaar is voor die personen en de realiteit beschouwd wordt als alles of niks. Ook al wordt dat door de persoon zelf rationeel weerlegd. Veel borderline personen ervaren een eenvoudige, lichte emotie als een tsunamie van emoties. In mijn geval heb ik de indruk dat dit mijn controle over alcohol volledig overspoeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht onlangs de puzzelstukken samen te brengen, dacht eindelijk een deel zelfbedrog, zelfmedelijden, frustatie, vluchtgedrag, zelfverwenning, gemakzucht, eigenliefde, minderwaardigheid, samen te brengen, misschien zelfs tot een soort oplossing, maar als gevolg bego, ik te zuipen tot ik er bij neerviel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo Rae je noemt nogal wat aan negativiteit op zeg. Ja zo zou ik ook weer aan de zuip gaan hoor.
Weet je dat we ook een draadje hebben waarin je 10 pos. eigenschappen moet noemen van jezelf.
Ik heb hier nog nooit geeist maar dat doe ik nu wel eens.
Ik EIS van jou dat je er daar 10 op schrijft. Het staat bij thema's.
Ik zal het voor je naar boven halen en wil ze vandaag nog lezen. Akkoord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Rae

Hoi lenie, ja ik heb een borderline persoonlijkheidsdiagnose. Die komen wel in maten en soorten. Ik vermoed dat de gemiddelde diagnose er in bestaat dat een grijszone moeilijk bereikbaar is voor die personen en de realiteit beschouwd wordt als alles of niks. Ook al wordt dat door de persoon zelf rationeel weerlegd. Veel borderline personen ervaren een eenvoudige, lichte emotie als een tsunamie van emoties. In mijn geval heb ik de indruk dat dit mijn controle over alcohol volledig overspoeld.

dit is/ word denk ik extra moeilijk.
hoop dat je er zelf goed mee om kan gaan.

mijn vriendin was echt mega erg....tot armen snijden aan toe.
ik hoop dat jij wijzer bent...en wel denkt dat er mensen zijn die om je geven en willen helpen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...