Spring naar bijdragen

vrijdag 22 april


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een steen van de grond :D ? Dat gaat me een pak geld kosten daar ;)
Euh, weet je mijn wasmand staan fleurtje ? Ze zit nog vol. Voordeel: is al gewassen, nadeel: moet nog worden gestreken of opgeplooid :D

Bollie, algoe dat we nog niet echt "plat antwaarps" praten hier hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie zonnige morgen maar weer,
het wordt al bijna vanzelfsprekend he
dat zonnetje in de tuin. Las gister dat het tot juli(!!!) zo blijft.
Dat wordt sproeien dan weer. Voor vandaag lekker naar het
strand, want dat is nu nog nieuw en luxe dat dat al weer kan in april.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezelligheid zo'n internationaal gezelschap. Maar Fleurtje, ik kom graag langs hoor op Aruba ;)
Antabus mag ik nog niet van de huisarts, te sterk had hij het over en gezien mijn leeftijd en kinderwens niet wenselijk om tegebruiken... Verder nog mensen met leuke paasplannen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen,
Zo, wat een mooie dag weer! Zeker wanneer je wakker wordt met een helder hoofd. De terrassen zaten VOL toen ik gisteravond om half 12 uit de film kwam. Ik rook het bier maar ik liep er met een vastberaden glimlach langs op weg naar huis en heb heerlijk geslapen.

Met Pasen is mijn moeder jarig. Op bezoek zondag en voor haar koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen, er zijn van die dagen dat er heel veel geschreven en bijgelezen moet worden, vandaag is er zo een:o Met mij prima, moet nog een even een goed adb plan voor het weekend maken. En vanmiddag boodschappen, daar zie ik toch zo tegen op, zal wel enorme paasdrukte zijn:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen deze morgen!

Ik heb altijd gedacht dat ik een broodje aap hoorde toen mij verteld werd dat ze hier in de paashaas geloven. Maar deze week kreeg ik daar toch bevestiging van. Heel apart! :)

Vandaag nog 1 dagje in het kippenhok en dan weekend! :rose: Heb maar alvast zekergesteld dat ik daar niet heel vaak meer hoef te werken, want het heeft een typische uitwerking op mij. Ik krijg daar superveel energie van. Opzich wel prima, maar niet als het de bedoeling is dat je ook nog wat uurtjes slaapt. Voor een paar dagen is dat prima maar continue denk ik dat dat op gaat breken.
Bovendien is het altijd een valkuil voor mij geweest om te gaan drinken om mijn energielevel omlaag te krijgen om te kunnen slapen. En daar heb ik geen trek meer in, dus beter voorkomen dan opnieuw genezen. ;)
Vandaag drink ik niet, wie doet er mee?

Fijne dag allemaal en alvast een heel fijn pasen! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...