fleurtje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Will, Nien. Dat is zonen Belg..je kent ze wel . Veel blabla weinig doedoe..Ikzelf woon op Aruba :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Ja ja Fleurie dat zal wel zenne. Een bruingebakken belgje in Aruba.maar Belgen vind ik heerlijke mensen met een ontzettend mooie leuke taal. Daar kunnen de Ollanders nog veel van leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Euuuuuhhhhhhmmmmm amai daar moet ik serieus over nadenken willeke . Een cadeautje pour moi??Misschien een steentje van de grond? Vind ik wel leuk! Samen met een foto van het moment dat je het steentje opraapt. Wel den Big Ben laten staan hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 :D Kon het proberen Bolleke :$. Hier dus ook een belg Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Ik moet er ff vandoor..De was en de plas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Een steen van de grond ? Dat gaat me een pak geld kosten daar Euh, weet je mijn wasmand staan fleurtje ? Ze zit nog vol. Voordeel: is al gewassen, nadeel: moet nog worden gestreken of opgeplooid Bollie, algoe dat we nog niet echt "plat antwaarps" praten hier hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Nu vlug stukje eten en uitrukken.Latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 goeie zonnige morgen maar weer,het wordt al bijna vanzelfsprekend hedat zonnetje in de tuin. Las gister dat het tot juli(!!!) zo blijft.Dat wordt sproeien dan weer. Voor vandaag lekker naar hetstrand, want dat is nu nog nieuw en luxe dat dat al weer kan in april. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Gezelligheid zo'n internationaal gezelschap. Maar Fleurtje, ik kom graag langs hoor op Aruba Antabus mag ik nog niet van de huisarts, te sterk had hij het over en gezien mijn leeftijd en kinderwens niet wenselijk om tegebruiken... Verder nog mensen met leuke paasplannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatrickB Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Goedemorgen mensen,Zo, wat een mooie dag weer! Zeker wanneer je wakker wordt met een helder hoofd. De terrassen zaten VOL toen ik gisteravond om half 12 uit de film kwam. Ik rook het bier maar ik liep er met een vastberaden glimlach langs op weg naar huis en heb heerlijk geslapen.Met Pasen is mijn moeder jarig. Op bezoek zondag en voor haar koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 hee bol, ole ole... ik doe het liever op mijn flatje in osdorp... ook als de rest het laat afweten hoor!aanpassing: vooral bedoel ik natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Goeiemorgen allemaal,Wat veel al geschreven.Vandaag lekker aan de BBQ.Laat de zon maar komen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Goedemorgen allemaal, Jammer Nien dat je hebt gedronken, maar nu weer oppakken. Hier nu de 7e dag en voelt goed. Pasen wordt een bedreiging maar ben me mentaal aan het voorbereidden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Morgen Soothe,Wil je even mijn pb lezen? / reageren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Hallo Jan,Onder 'Thema's....' kun je je aanmelden voorhet Paaspact 2011. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Goedemorgen allen, er zijn van die dagen dat er heel veel geschreven en bijgelezen moet worden, vandaag is er zo een:o Met mij prima, moet nog een even een goed adb plan voor het weekend maken. En vanmiddag boodschappen, daar zie ik toch zo tegen op, zal wel enorme paasdrukte zijn:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Ik ga me ook een bbq aanschaffen peins ikkeWordt pasen zo fel gevierd bij jullie? Ik vier het al eeuwen niet meer..dus eigenlijk iets waar ik eindelijk geen last van heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 hello marc, jij hebt teveel gisteren bijna weggepest met penny lane, zag ik...zullen we voor die zeurkous dan maar angie van de stones opzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Goeiemorgen deze morgen!Ik heb altijd gedacht dat ik een broodje aap hoorde toen mij verteld werd dat ze hier in de paashaas geloven. Maar deze week kreeg ik daar toch bevestiging van. Heel apart! Vandaag nog 1 dagje in het kippenhok en dan weekend! Heb maar alvast zekergesteld dat ik daar niet heel vaak meer hoef te werken, want het heeft een typische uitwerking op mij. Ik krijg daar superveel energie van. Opzich wel prima, maar niet als het de bedoeling is dat je ook nog wat uurtjes slaapt. Voor een paar dagen is dat prima maar continue denk ik dat dat op gaat breken.Bovendien is het altijd een valkuil voor mij geweest om te gaan drinken om mijn energielevel omlaag te krijgen om te kunnen slapen. En daar heb ik geen trek meer in, dus beter voorkomen dan opnieuw genezen. Vandaag drink ik niet, wie doet er mee?Fijne dag allemaal en alvast een heel fijn pasen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 fel pasen vieren? reken maar! is echt een fel feest met al die spijkers door het hout! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 wij gaan eieren gooien dit jaar...in zoeken hebben we geen zin meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 zo, ik ga es naar buiten, enorm trek gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 op naar het strand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Henk,Er is een PB voor jou en ik heb graagdat je deze nu leest.Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Jane Wish I was there Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden