Spring naar bijdragen

vrijdag 22 april


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wel, fleur, gaan winkelen met een vrouw vind ik fantastisch.

kan ik:

- afgeven op het feit dat vrouwen 100x meer keuze hebben dan mannen
- afgeven op het feit dat mannen zich moeten content stellen met iets dat *past* terwijl vrouwen 100 kleren kunnen passen dat hun natuurlijke schoonheid nog es benadrukt
- aftoetsen hoe die hemd of die broek een mannelijk lichaam toch ietsiepietsie mannelijker maakt.

Zucht,
kun je voorstellen dat kleren passen mij moeilijk ligt en ik niet zelden in de vrouwenafdeling op zoek ga naar een broek :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae we hebben een refu en antabusdraadje hé? Daar zou je ook kunnen melden dat jij jouw pilletje ingenomen hebt. Vraag of er mensen bereid willen zijn om dat iedere dag te controleren.;)

Hoorde net de Mattheus Passion, en kreeg het toch ff wat moeilijk. Mijn manneke vond dit ook zo mooi en draaide het iedere pasen. ik draaide het het hele jaar door omdat ik het zelf ook een van de mooiste stukken van Bach vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey bol,

ik ga extatisch bij het beginkoor van de matheuspassie. Op het unief kwam ik een gast tegen waarvan bleek dat we samen een recitatief uit de passie konden zingen*, was hilarisch. Was het begin van een stevige vriendschap. Nu, na 10 jaar zingen we nog altijd dat recitatief samen :D

Da Jesus diese Rede vollendet hatte, sprach er zu seinen Jüngern: Ihr wisset, dass nach zweien Tagen Ostern wird und des Menschen Sohn wird überantwortet werden, dass er gekreuziget werde.


Antabuse ....
Moet ik nog over nadenken .. na het drinken op dat spul is de drempel groot dat nogmaals te proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae ik bedoelde te zeggen dat je iedere dag ff meld dat je je medicatie niet vergeten bent. Je hoeft niet persé refu of antabus te slikken, hoewel ik er bij zweer. Ik vind het voor mij een wondermiddel, dat weet iedereen hier. maar als je zo vaak je andere medicatie vergeet, zou het melden hier, je een stuk kunnen helpen om het iedere dag consequent in te nemen.;)
Nee als je het zo wilt proberen om zonder refu te stoppen met alc. is het natuurlijk veel beter, maar ik ben zo sterk niet dus slik ik het wel. 2 x per week een halve. Daar heb ik genoeg aan.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

antabus helpt als je wilt stoppen en niet kunt.

Ik kan stoppen. Maar de wil ontbreekt. Alcohol heeft me 2 relaties gekost, mijn muziekstudie, mijn filosofiestudie, mijn vrienden, mijn kans op een liefdesrelatie, kans op zelfontplooiing, kans op een normaal leven.

Als je dan nog drinkt, begrijp ik niet wat antabuse nog kan doen.

Liefs, Rae

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net wakker, was even gaan liggen, wou eigenlijk naar de kerk vanavond, maar verslapen, blijf maar in bed heb ik besloten, misschien dat ik dan morgen wat fitter ben en flink in de tuin kan werken zodat ik me a)nuttig maak, B) tenminste iets doe c)s'avonds moe ben en kan slapen

en als ik later op de avond nog fit wakker wordt ga ik ook in de tuin aan de slag, bouwlamp erbij en dan is het i.i.g iets koeler haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kan niet drinken, (refu) ik wil niet drinken, ik ga niet drinken (niets in huis) waarom wil ik me dan niet zo voelen, alsof ik met de roes van de drank me beter voel, ja even, en wil ik dat dan zo graag, ik weet blijkbaar (nog) niet goed om hier nuchter mee om te gaan, hoe doen jullie dat? is het echt alleen maar afleiding zoeken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das voor iedereen weer anders Gaby, sommigen werken met een eierwekker: telkens de tijd tien minuten vooruit zetten..
... anderen lukt het door veel water te drinken...
... een boek lezen wil wel eens helpen..
... vroeg naar bed gaan...
.. of strijken, vouwen, stoffen, poetsen.. noem maar op.
En vooruit kijken naar morgen.... dat je trots op jezelf kunt zijn en weten dat je je beter voelt dan wanneer je gedronken zou hebben....

Kijk vooruit meis.... succes :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tis ook een ''luxeprobleem'' even teveel vrije tijd, moest alleen vanochtend werken, duurde eeuwigheid voor de middag om was, voel me gewoon eenzaam deze dagen, gelukkig mag ik maandag weer werken, maar nu nog 2 hele dagen, en vond deze al zolang duren, lig nu al vanaf half zes in bed, weet me met mezelf geen raad, moet echt iets gaan bedenken om de dagen door te komen, dit heb ik al jaren met de ''feest''dagen, en elke keer weet ik me geen raad, en het wordt elk jaar erger, maar dit jaar i.i.g nuchter.

sorry voor het zelfbeklag,moet iet zeuren, tis mooi weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeeses Rae..lees jezelf eens terug.
Het heeft je alles gekost en toch blijven drinken. Nou ja..de wil is er niet..dus doen we het maar ff niet toch?
Wat is dat nu voor larie en apekool???!!!!!!!!
Als je niet wil, zou je hier nu niet zijn of het moest zijn dat je ons niet naar waarde schat, je je gang wil gaan in dit totaal destructief gedrag en geniet van de aandacht die je ondergang meebrengt.
Je bent hier omdat je wil stoppen toch?
Of op zijn minst een poging te wagen, niet? Je hakkelt maar aan...vind het wel knap dat je er zo oprecht over bent maar dat is het dan ook.
Wanneer ga je stoppen? Wanneer raap je die ballen nu eens bij elkaar en stop je?
Wel? Wel? Wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik morgen nuchter ben , zal ik een van jullie luitjes aanspreken om maatje te worden.

Vind het gewoon een beetje akelig. Als we nu es niet overeen komen? Of zelf nog beiden worstelen met nuchter blijven?

Ik zie op dit forum 3 mogelijke maatjes. Maar allen bezet. Allen lieve mensen. Heb ik zelf al veel steun van.

Ik hou het effie zo.
Rae

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is maar hoe maatjes maatjes zijn.
Mijn maatje is Teveel. Ik heb eigenlijk niet zo veel contact met hem, op privé basis dan. Ik ben ook niet zo'n pb iemand. Maar ik denk wel dat ie dat ook ok vind (toch Teveel?). Het pact dat ik met hem maakte wil ik ten allen tijde respecteren. We hadden een deal en daar hou ik me aan. Dat is beetje heilig voor me
Maar ondanks dat we niet zoveel contact hebben is hij het allerbeste maatje dat ik me wensen kon. Is heel vreemd..
Waar zit ie eigenlijk??
Dus het is maar hoe je het bekijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je bang om niet aan hun verwachtingen te voldoen of zij niet aan de jouwe Rae.
Want nu weer zie ik je terugkrabbelen.
Een maatje doet het probleem niet verdwijnen. Ik wil je zo graag horen zeggen:
'Ik heb genoeg van al die drank'. 'Ik stop' of 'ik minder'. Het maakt me niet uit wat lieve Rae.
Al is het maar iets kleins maar waar je wel consequent gaat achter staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe,
ik zie wat mensen op dit forum waarnemen, terecht.
Enerzijds heeft alcohol m'n leven kapot gemaakt, maakt het nog steeds vanalles kapot.
Dat is een beetje het drama waarmee ik vandaag sukkel.
Het vernietigde, het vernietigt, en het blijft vernietigen.
En ik blijf drinken.
Ik wil liefde.
Een lieve dame die me gezelschap houdt.
Kunnen genieten op een gezonde manier.
Kunnen werken.
Iets opbouwen.
En niemand die me meer dan mezelf kan overtuigen dat alcohol dat omogelijk maakt.
Gewoon de wil om te stoppen. Maar zelfs dat is weg.
Stom hé :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...