Spring naar bijdragen

zaterdag 23 april

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey die kanjers.
Daar ben ik weer. Vandaag de hele dag hard gewerkt dus best wel moe. Ook een heel klein yorkje terug gebracht. Was bij iemand aan het logeren en is er tussenuit gepiept. Mensen helemaal in paniek, dus dol gelukkig toen wij het terug brachten. Verder wat dode dieren en een ziek mix. konijntje moeten laten inslapen. Poeh wat was het warm zeg. Zo nu op de bank liggen en dadelijk lachen om home video's:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Voor het eerst van mijn leven ben ik op een forum. Natuurlijk heb ik lang niet alles gelezen. Zijn er ook mensen die proberen te minderen met alcohol, in plaats van helemaal te stoppen? Hoe gaat dat bij jullie?
Ik heb een afspraak gemaakt over mijn aantal glazen per week, maar nu wordt het Pasen en is er een extra dag weekend. Mijn partner vindt dat we ons (hij doet met mij mee) dan niet aan het aantal hoeven te houden. Ik ben nog niet sterk genoeg om hem te zien drinken en zelf niets te nemen. Hopelijk wordt dit in de toekomst beter.
Hoe lossen jullie zoiets op?

Het invullen van de dag is voor mij niet zo'n probleem. Helaas heb ik chronisch pijn en daarom moet ik vaak dingen afzeggen.
Vandaag zouden we gaan barbecuen maar dat zat er niet in. Morgen beter.

Mijn vervanger voor alcohol is Spa rood met een scheutje citroensap. Helaas vind ik vrijwel alle drank echt lekker, dus afgezien van zelfmedicatie, kan ik op een zonnige middag ook snakken naar een biertje of een glas wite wijn.
Het schijnt minder te worden op den duur. Dat hoop ik echt.

Een volgende keer vertel ik wat meer over mezelf, als iemand daar geïnteresseerd in is.

Sterkte allemaal en houd de moed erin.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse,

Met Pasen, verjaardagen, sinterklaas, Kerst, Moeder en vaderdag, feestjes, op een terrasje zitten enz hoef je je natuurlijk niet aan alcoholvrij te houden. ook niet als de vloerbedekking exact een jaar ligt.
De dagen dat je je vrolijk of juist beroerd voelt ook nniet.

Sukses Meid. Wel fijn dat je partner met je meedoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lytse, zo te zien woon je ook in Friesland?
Tis nu even heel stil op de dagdraad.. ben blij dat je hem hebt gevonden.
Ik hoop dat jij en je partner tot een goede afspraak voor dit weekend kunnen komen.
En spreek met jezelf jouw eigen limiet af...
Probeer je daar aan te houden...
Welkom hier op het dagdraadje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amai ik dacht wat schrijft Sammy nu :huh:
En toen snapte ik het :D

Is wel een punt natuurlijk...
Ook minderen vraagt enorm veel discipline..het laten varen omdat het één dagje langer weekend is, is niet zo'n goede drive. Voor je het weet zijn er geen grenzen en kom je niet vooruit toch?

Hoeveel drink je juist Lytse?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, alcohol helpt voor geen meter, wiet wel.
Mits puur gebruikt in een pijpje of in de thee.
Dus niet gemixed met tabak in een joint.

Tijdens de helse pijnen van mn nekbreuk ben ik daar achter gekomen.
Al die pijnstillers, pammetjes niets hielp. Alcohol ook niet. Wiet wel. Stuff had ik toen trouwens.
Maar ik zou het niet zomaar doen. Wel in overleg. met een arts ofzo ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maken we van een alcoholist toch gewoon een wietrokend pijpje :D
Alhoewel ik geloof dat je daar ook een met gewenning zit, zou me niet kunnen voorstellen dat je op termijn niet constant een hogere dosis nodig hebt. Zeker als je het dagelijks gaat gebruiken toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...