Spring naar bijdragen

zaterdag 23 april


igor

Aanbevolen berichten

Fleurtje, gaten in de muur rammen is niet okay. De stap naar het gezicht van je zus is dichtbij. Sorry als ik zo cru over kom, maar ze komt in grote problemen als dat eenmaal een keer gebeurt.
Je kunt als omstander ook terrecht op 'nu is het genoeg'
Ik wil de link voor je opzoeken als je dat wil.
Huiselijk geweld is een misdrijf, en heel heel heftig....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ah Mup,

Ik loop door het stad.

Twee dingen lopen door mijn hoofd.

Nimf 1: top priority. zie ik 1 maal per maand maar speelt 24/7 door mijn hoofd. Doe ik alles voor.

Nimf 2: 20% van de winkelende bevolking waarbij ik denk: 'oh my god'. Buig ik het hoofd en zeg: dank u mijn heer.

Ik ben wel atheïstisch :huh:

Rae

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te hoog gegrepen voor iemand als jou Mups?? Kom nu! Heb je jezelf al eens goed bekeken??
Niemand is te hoog gegrepen. Daarmee haal je jezelf alleen maar neer. Wie weet tussen wat voor seuten zit ie heel de tijd. Super dan toch dat ie zich net kan vinden in iemand die heel boeiend is op een andere manier. Je moet proberen uitvinden wat hij van jou denkt :D
Oh moet een zalig gevoel zijn, die kriebels..

Ik weet het Woman :(. Heb zelf in een gewelddadige relatie gezeten toen ik nog jong was. Het is een fijne lijn waar ze nu op loopt. De relatie zit niet zo goed op het moment en hijzelf heeft al een paar keer aangegeven dat hij die niet meer zo ziet zitten. Dus zij hoopt ergens dat ie op een bepaald moment gewoon verdwijnt. Wil hem graag proberen in te schatten. Denk dat ik moest ik meer weten van het proces ik me een beter beeld kan vormen.

Eens te meer een reden om iets aan je op te rapen Rae :D. Je weet nooit waar het eindigt als je er afgeborsteld en droog voorkomt.
Die tweede nimf zijn gewoon je hormonen volgens mij :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...