Spring naar bijdragen

zaterdag 23 april


igor

Aanbevolen berichten

mmm........ refu geslikt.........

meteen ff keukenvloer gedweild, want katten hadden overgegeven, snap ik nooit he, kunnen ze gewoon buiten doen?

maar hellepie, dit worden vrije dagen zonder drank, want kan nu vandaag en morgen niet drinken, heel goed voor mij, maar ook eng...

nu ja niet aanstellen Gaby, het zijn gewoon dagen waarop je niet werkt, hoppa, niet zo moeilijk doen! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen iedereen,

Hoe is het?
Hier gaat het wel, gisteravond beetje dipje gehad....grrr...wat had ik zin om mezelf te verdoven met wijn. Ik Nu moet ik met mijn emoties omgaan i.p.v. wegstoppen, dat is wel moeilijk.
Iedereen fijne dag, geniet van het mooie weer:rose::heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen wijfies en Marc,

Mooie dag, eerst even mij zoon ophalen, boodschappen doen, verder met de tuin af te maken. Morgen en overmorgen naar het strand.
Gisteren naar Den Haag - ADO geweest. Veel drankjes om mij heen maar de dappere was sterk (zonder Refusal).

Heerlijk gevoel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Mup. ik heb net boodschappen gedaan, ze komen me zo halen. Moet werken vandaag dus het gevoel dat ik al alles in huis heb geeft wel wat rust hoor.
Ja zeker met de vroege ochtenden waarin het gauw licht is, is het moeilijk om uit te slapen, je bent de engiste niet. Beter dan s'avonds wat vroeger erin. Alleen dat kan ik vaak ook niet. vind slapen nog steeds zonde van m'n tijd.
Heb altijd zo'n zin om veel te doen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

werd gisteren heel veel gebeld,maar was in zo'n bui dat ik niet op durfde te nemen, en ook niet mijn voice mail durfde af te luisteren (was gewoon nuchter, ook nuchter nog gek :wacko: ) heb soms van die dagen dat ik dan denk dat alles negatief is, dat ik m'n werk kwijt raak,of dat er klachten over me zijn, nu net m'n voice mail afgeluisterd (met hard kloppend hart) en is het (weer) een nieuwe aanvraag voor werk :)

kijk das nu eens een leuk begin van de dag, het gaat steeds beter met m'n werk, en als het in dit tempo doorgaat, gaat het straks helemaal super, dus niets ''vrij'' vandaag, ga werkvoorbereidingen doen, want hoe zekerder ik in mijn werk sta, hoe leuker,hoe zelfverzekerder, hoe meer geld, etc...... :moon:

wat ik dus nu wel merk, is dat ik het niet alleen kan, nu dit van een ander geeft me energie, zelfde als (ex)vriendje er is (maar is met pasen bij z'n kids) , alleen kan ik het (nog) niet ,
heb dus nog wat te leren,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :rose:

Pff wat ben ik nog moe..

@tine en summer: jullie gaat echt goed hé :present:
@mups: ben eigenlijk vergeten te vragen hoe het met je gaat :o
@Gaby: zeuren bestaat niet, het is soms moeilijk een dag op te vullen als je er alleen voor staat. Vond het stukje tekst van je gisteren prachtig. Maak van mezelf soms het slachtoffer van de situatie en was dus heel herkenbaar voor mij
@Marc: Me :heart: Londen
@Jane: Groot gelijk
@Bol: :present:
@Igor: Jij sport teveel
:huh:
@vonneke: :heart:

@Teveel: Waar zit je ergens?? Gaat het goed?? :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las gisteren wel dat het lekker gaat :). Keigoe!!! Hoe lang sta je nu al droog. Toch al zeker een week niet??

Waar zou ie toch zitten? Het lijkt alsof ik hem al eeuwen niet meer gezien heb..
Hij is vast aan het genieten van het weer :D.
Volgende week komt ie vast. Dan hebben we een afspraak. Onze evaluatie...ja ja wij doen het als echte werkmensen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Dappere is een Amsterdammer maar werkt voor een Haags bedrijf. Ons bedrijf heeft een skybox in het Den Haag stadion waar ik om de twee weken met klanten naar toe moet (is gewoon werk dus maar wel leuk).)
Hilariteit alom als ik met mijn 020 ponem tussen de Hagenezen zit. Bijt elkaar niet zolang we maar niet tegen Ajax spelen.

Wat me wel opvalt dat er zo veel drank rond je heen dwarrelt. We begonnen met het diner met........wijn arrangement. Daarna in de box waar het het drinken, na eerst een kopje koffie, vooral bier, Wiskey, en wijn betrof. Een cola light wordt met enig gelag ingeschonken. Dappere heeft natuurlijk de naam van gangmaker met een drankje in zijn hand. Het is voor iedereen even wennen dat Dappere niet meer drinkt. Na de wedstrijd even naar de business lounge en je begrijpt het al......een biertje. Relaties wegbrengen naar hotel alwaar een afzakkertje mortelt en gedronken. Klanten scheel naar bed en Dappere naar Adam rijden. Onderweg nog even in een fuik gereden en dat was met een big smile blazen.

Dit was maar een avondje voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, 'laatste boodschappen' in huis... kinderen komen dit weekend ... en ben altijd bang dat er niet genoeg is dan, met als gevolg dat ik weet ik veel wat allemaal nog extra ga halen.
Weeshuis zou er een aardig poosje mee toe kunnen:$
Affijn, hoef ik de komende tijd niet veel boodschappen te halen dus.
Was al om 8 uur naar de super, dan is het nog lekker rustig en lopen er niet zoveel van die krijskinderen rond EN je kunt nog parkeerplekje vinden.
Moet je niet ook nog even naar de rekkolB willen... die gaat pas om negen uur open en loop je dus een half uur met je ziel onder je arm :P
En dan nu de boel maar ff inruimen weer.


Harry is volgens mij een paar dagen op stap Fleur... komt vanzelf weer opdagen hoor.
Niks mis met hem...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Fleur, ja dat stukje tekst gister kwam ik tegen , stond bij een workshop meditatie achtig iets, was iets aan het zoeken om vandaag te doen, maar weet je, het klopt allemaal, maar ik ben al zo vaak naar die lezingen/workshops geweest, NU is het moment om het eens in de praktijk te brengen i.p.v weer naar een workshop te gaan om de tijd te leren doden,om de tijd te doden (snap je 'm nog ;) )

maar idd mooi stukje tekst en zo waar....:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah zo..hij is op de wandel :D. Dat ik daar over heb gelezen :$. Fleur!!

Een week is een bloemmetje waard :D:present:. En een kusje :sun:
Ik denk wel al ongeveer te weten wat de evaluatie gaat opbrengen. Toch is het moeilijk om bepaalde beslissingen te nemen. Terug te kijken en te zien wat je nu het beste past.
Denk dat ik de beslissing al genomen heb maar laat nog steeds ruimte voor in mijn hoofd. Er is geen druk en dat is wel ok.
Klinkt beetje warrig :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedenk me net iets..

Het is niet zo dat drank veel heeft stukgemaakt in mijn leven. Terwijl ik het bij sommige anders lees.
Ik maakte mezelf stuk dat wel.
Ik ben ooit naar het minderen toegegaan en dat ging wel. De vraag die ik me nu stel is..waarom ging je aan het minderen Fleur?..
Ik zou mezelf heel gemakkelijk kunnen wijsmaken dat het om de smaak ging. Maar in de meeste gevallen vond ik het niet eens zo lekker. Ik vond het niet vies maar niet ook niet super. Dus ging het eigenlijk enkel maar voor de roes toch? Het verlangen om gewoon dat tintelend gevoel te hebben. Ik weet niet of dat dat een goede basis is om over te stappen naar minderen. Alhoewel ik er wel van hou. Ik weet dat ik minderen kan...de vraag is nu wil ik het nog? Kan ik het voor mezelf verantwoorden als ik het niet eens echt lekker vind?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,
Wat een lange verhalen weer. Moet nog veel terug lezen geloof ik.
Eindelijk even een positief berichtje van mijn kant. Gister helemaal goed gegaan en vandaag neem ik de eerste maar niet.
Weer met goede moed verder gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat herken ik wel hoor.
Ik vond het ook niet altijd lekker. Vaak niet zelfs. Ook met het minderen was dat nog zo. Maar omdat ik dan op zo'n moment van mezelf toestemming had dronk ik het dan toch. Dat zegt wel genoeg toch?
En laten we eerlijk zijn, er zijn echt wel lekkerder dingen dan bier. B)
Ik ging ook voor dat lichte gevoel van verdoving. Dronken was ik vrijwel nooit. Een heel enkele keer wel, als er iets heel ergs gebeurd was. Dan ging ik door en kreeg gedachten als: kan mij het allemaal schelen.
Nu heb ik wel het gevoel dat die gedachten juist opgeroepen worden na een bepaalde hoeveelheid drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...