lady jane Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ik zet mezelf op de lijst, graag zelf verder aanvullen, fijn weekend allemaal.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ik heb zondag weer een feestje, kan het dus ook wel gebruiken:) Jij veel plezier Jane:present:JaneEkstertjeWie volgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Dit weekeinde doe ik ook weer mee.JaneEkstertjeSowhatMarc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 En ik ook natuurlijkJaneEkstertjeSowhatMarcMupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Met ADB doe ik ook meeJane Ekstertje Sowhat Marc Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 quote: Originally posted by: witteMet ADB doe ik ook mee Jane Ekstertje Sowhat Marc Witte Je bent mij onderweg verloren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Niet voordringen Mupke en Witte.JaneEkstertjeSowhatMarcMupkeWitte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ik zie het la. We schreven denk ik tegelijk. Jane Ekstertje Sowhat Marc WitteMupkeNu klopt ie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Oei oei ik maak er een zooitje vanen das niet de bedoeling.Sorry hoor hoe meer hoe beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 quote: Originally posted by: witteOei oei ik maak er een zooitje van Nee, niks aan de hand. We schreven gelijktijdig. Sorry dat ik je ervan beschuldigde dat je mij kwijtgemaakt had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 JaneEkstertjeSowhatMarcWitteMupke JaapEr is geen mooier weekend dan een nuchter weekend..... (Hmmm, ik sla misschien een beetje door) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 JaneEkstertjeSowhatMarcWitteMupke JaapBolletjeIk doe ook weer mee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 ik doe ook mee..maar geen tijd nu om me eigen erbij te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 JaneEkstertjeSowhatMarcWittMupkeJaapBolletjeSnoepieJoehoe mensen, sluit je maar weer aan. Hoe mee zielen hoe meer kracht we hebben We gaan een megapact afsluiten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Hoi hoi!Ik kom er ook gezellig bij!Jane-Ekstertje-Sowatt-Marc-Witt-Mupke-Jaap-Bolletje-snoepie-Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ik doe ook mee.Jane Ekstertje Sowhat Marc Witt Mupke Jaap Bolletje Snoepie Tine Wijfie Dombo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 oh help...was ADB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Hoi Leni welkom hier ADB betekent Alcohol de baas.Met een weekendpact proberen we allen het weekend droog door te komen met de steun van elkaar.Voor de meesten van ons is het weekend vaak een trigger, vandaar!Groetjes Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Joehoe!!Ik sluit me ook aan.Jane Ekstertje Sowhat Marc Witt Mupke Jaap Bolletje Snoepie Tine Wijfie DomboPrimula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ha, we heb weer een goed vol team:JaneEkstertjeSowhatMarcMupkeWitteJaapBolletjeSnoepjeTineWijfjeDomboAichaPrimulaNiwiNog meer liefhebbers??????We gaan er weer voor!!!!!!:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 is er nog een plekje vrij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 quote: Originally posted by: AichaHoi Leni welkom hier ADB betekent Alcohol de baas. Met een weekendpact proberen we allen het weekend droog door te komen met de steun van elkaar. Voor de meesten van ons is het weekend vaak een trigger, vandaar! Groetjes Aicha dank je..... meld me van de week goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Bent altijd welkom op het weekendpact, samen staan we sterk toch?Liefs Aicha:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Niwi je staat er al bij hoor, er is plaats voor iedereen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden