Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 april


Brugal

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal!

zo dat is nog eens uitslapen, heerlijk, merk dat als ik niet drink ik steeds vroeger wakker wordt, maar vind ik met dit weer heel niet erg :D
Pasen is weer voorbij, heb de eerste werkmail er al uitgegooid, maar ben nog niet helemaal wakker merk ik, dus nu eerst ff koffie maken en bijlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nien, volhouden nu en hier blijven. Allemaal helaas erg herkenbaar. Soms heeft het tijd nodig om de juiste knop te vinden.
Niet te lang stilstaan nu bij gisteren, gaan voor vandaag, toon veerkracht!! Het gaat er niet om dat we nooit vallen, het gaat erom dat we telkens opstaan als we gevallen zijn. Werk aan vertrouwen in jezelf. Vecht voor jezelf, je bent het waard en dat moet je gaan inzien nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alsnog een goedendag allemaal,

Het tripje van gisteren is er helaas bij ingeschoten.

Voor vandaag kon ik geen leuke muziek voor Europese bestemmingen
vinden, dus het uitstapje is wat verder weg: Cuba.





NB Rae mag pas mee als het huishouden weer wat op orde is.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby wat ontzettend fijn dat je het vol gehouden hebt meid. Zie je dat je het wel kunt? En je zag er zo tegenop hé?
Ikzelf ben ook nog iedere dag blij dat ik niet drink. Soms overvalt me de trek maar weet dat ik toch niet kan drinken.
Soms denk ik ook van, ach een keertje doorzakken? Wat kan dat nou voor 'n kwaad. Denk ook vaak, het zal nooit meer zo worden als vroeger. Dat gezuip. Maar dan realiseer ik me ook dat dat de triggers zijn. Zoiets van niet meer als vroeger, waarom zou ik dan niet een keertje.......... Nee nooit meer, ik kan nooit meer drinken. Punt uit. Verder met mijn, nu fijn leven. Waarom vergooien voor een paar uurtjes wat ik nu in bijna anderhalf jaar, opgebouwd heb. Is dat het waard?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Heb al een hele ochtend achter de rug...De kinderen naar school gebracht, meegeholpen op school bij de schoolbieb en met mijn jongste naar de tandarts omdat hij vanmorgen een stuk van zijn tand afbrak:o En nu dus ff relaxen met een kop koffie, welverdiend:)

Even bijlezen nu...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt Bol, wat verwoord je dat weer mooi! :heart:
het is het mezelf willen verdoven, maar weet je, bij mij wordt het al nooit meer zoals vroeger, de keren dat ik nog gedronken heb, was het geen feestje, het was triest, drank naar binnen gieten om mezelf te verdoven en niet te voelen,en relaties ben ik ook niet goed in :wacko:

hele weekend alleen gezeten, nu lees ik net ene sms die ik 0.15u vannacht van (ex)vriendje heb gehad;
ik ga het hier ff neerzetten, want ik snap er niets van en weet ook niet wat te antwoorden, ik had hem gevraagd donderdag The Passion te komen kijken, want wou ik liever niet alleen zien

Hoop voor je dat je goede dagen hebt gehad? Kan er weer niks van begrijpen ,dat je geen enkele moeite doet om me te zien/spreken. Als ik niks doe,doe jij ook niks. 2 weekenden hard bij je gewerkt (hij doet de tuin) , ik steek daar geld in,dan kap je een gesprek af (hij was stoned, dus ik hing op). Helpt niet even mij te herinneren (waaraan The passion??) En dan meteen weer je muurtje optrekken omdat ik eerlijk zeg dat er goede tv is (vroeg hem do of ie nog kwam, hij zei nee is goeie tv, heb ik verder geen punt van gemaakt) NIks vragen voor dit weekend, er al weer vanuit gaan dat ik met m'n kidsmoet zijn, heb m'n kids bijna niet gezien x

tsja we hebben communicatieproblemen, maar als je bedenkt dat we volwassen mensen zijn, is dit wel puber gedrag of blijft dat zo? heb een vriend die 50 is, en die van het weekend gezoend heeft en daar helemaal lyrisch over is, net een puber haha, ik had (ex)vriendje nog wel prettige pasen gesmst, en hij smsde prettige paas terug, tsja Gaby is nu eenmaal koppig, ik vraag hem voor de donderdag , hij komt niet en laat dat niet op tijd weten, dan ga ik ook niets verder vragen, heb ook altijd het idee, dat mensen liever ergens anders zijn dan bij mij, nu ja heel verhaal, ik wou het ff kwijt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net terug van het diabetencentrum..
nu snel een bak koffie naar binnen werken en lekker met de honden lopen daarna.
ik heb veel huishouden te doen want ik heb het hele weekend niets uitgevoerd
en dat kan eigenlijk niet als je beesten hebt.
ik ga me niet vervelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby de vraag is of en wat jij nog wilt van je ex. Als er communicatieproblemen zijn, wil het nog wel eens helpen om bevestiging te vragen of die ander jou begrepen heeft. Hij wil duidelijk meer contact met jou, tenminste dat begrijp ik er uit. Ik denk dat bij jou duidelijk moet zijn wat je nog van hem wilt, en dat heel duidelijk moet zeggen.
ik zou me kunnen voorstellen dat hij, (terecht of onterecht) voelt dat je hem alleen nodig hebt voor de tuin, ook al is dat jouw bedoeling misschien niet. Maar dan is duidelijkheid wat jij nog van hem wilt, heel belangrijk.
Misschien zou je dat eens op papier kunnen zetten?
Verder kun je hem misschien duidelijk maken dat, als hij geblowd heeft, jij geen behoefte aan kontact hebt, omdat dat de communicatie niet goed gaat lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja bellen is ook altijd een hot item, kan niet als zijn kids erbij zijn etc.. of hij aan het werk, maar ik stuur hem wel even een smsje met dat dit niet per sms kan :D

bedankt voor het meeleven en dat ik het hier ff kwijt kon, doet me goed merk ik, ''vroeger'' was ik alweer ''ingestort'' na dit soort dingen, ging een heel eigen leven leiden in m'n hoofd, en dat pakte nooit positief voor mij uit, maar hee, ik heb toch maar een heel pasen niet gedronken en gerookt, en kan er nu anders mee omgaan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja en dat is idd heel positief SoWhat, vroeger met drank op, was ik er een ster in mezelf helemaal omlaag te denken, minder dan min, of ik zat op de troon, beter dan de beste ,maar dat was altijd meer werkgerelateerd, in relaties was ik altijd de minste, nuchter doen dingen me wel pijn, maar zijn ze niet zo overweldigend, bedoel er zijn dan ook nog andere dingen,

:huh: mmmm... komt beetje verward over, en ben toch echt nuchter, snappen jullie het nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bol, mijn therapeute zei ook al; neem een vel papier, schrijf de mogelijkheden op, en kijk wat je samen wil, nu is mijn (ex)vriendje een man, dus die staat dan niet gelijk te springen ;) maar wie weet wat ie nu doet? daar heb ik dan wel een eenzame paas voor over, duidelijkheid , lijkt me heerlijk, maar hij kan nogal dwarsliggen, man he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik begrijp het wel Wijffie, ik ben ook blij dat de Paasdagen er weer opzitten, ik heb het (met moeite) droog gehouden, maar komt denk ook wel omdat ik refu had geslikt, was anders denk gister ook voor de bijl gegaan. Maar kop op he, gewoon weer verder :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ff tussendoor :D

Ik haat werken! :devil:
Ik wil ook in de tuin :angry:
En ik wil ook een lekker stuk aan de deur :huh:
Of het zwembad..of aan de crèmerie..of...waar was het ook alweer..

Ik wiiiiiiiiiiiiiil naaaaaaaaaaaaaaaar huiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis blèèèèèèèèèèèèèèt blèèèèèètttt
Dramatisch genoeg? :D

Laters
:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...