niwi Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Goed dat je zelf de bediening van die knop hebt, Nien...zet hem dan om ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Lekker douchen Nien, daar knap je sowieso van op. En je jebt toch je eigen woonruimte? Even een bakkie doen bij je ouders is niets mis mee, maar dan zorgen dat je jezelf weer op de rails krijgt hoor. Pfff, wel een sterk middel dus Snoepje. is er dmv van het verterken van de omliggende spieren niet iets aan te doen? En kan dat depri gevoel ook niet iets met de tramadol te maken hebben??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 dank u , sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 quote: Originally posted by: blondie6173Rae, Aan de slag jij, doorbijten en aan de opruim !!! Ook goeiemorgen Blondie, Ik denk dat Rae inderdaad inmiddels als een orkaan door zijn huis aan het gaan is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 yvonnebegrijp et wel..want de tramadol is ook een ewenning geworden en werk nog maar 20 procentmaar anders zijn de nachten niet meer uit te houdennee is niks meer aan te doen,me onderste rugwervels zijn plat... liggen op elkaarmaar moet echt wat hebben voor de pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 quote: En waarom wil je met haar trouwen? Nou ... het is gewoon een heerlijke meid En ze kent me door en door. Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Goeedemorgen lieve allemaal:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 een goedenmorgen...balen Nien..maar kom op meid niet bij de pakken neer gaan zitten hoor!!ik snak naar een bak koffie,maar ik mag niet wheeeeeik moet met 10 minuten weg, naar het diabetencentrumen dan moet ik nuchter zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Reden temeer om als een razende door je huis heen te gaan Rae;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Hup hup hup Rae, aan de slag dan dus Pfff, das wel heel ellendig Snoepje, ik hoop dat jouw huisarts een goede vervanging heeft dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Jij natuurlijk ook een goede morgen Yaja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Ga me hier weer opkuisen voor een rondje terras:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Over dat razen door mijn huis ... sorry folks. Ik zie er zo tegenop dat ik niets beter weet dan hier gewoon op mijne stoel zitten. En straks .. ja .. dan fris ik me beetje op. Zweempje parfum en mijn beste hemd. Buikje intrekken, charmes bovenhalen. Proberen niet te janken. Neem ik koekjes en een fles thee mee naar beneden. Hopen dat ze niet over telepathische gaven beschikt Afin, A day in a lifetime. Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Kop op Nien,niet opgeven nu he!Vandaag nieuwe dag nieuwe kansen!Het hoort erbij,vallen en opstaan!Wij zijn ook niet zonder slag of stoot zover gekomen!Maar elke keer leer je er wel een beetje van!Succes meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Rae, nog even...Gisteren een vent, nu ook een vent !!!Raap jezelf bijeen en aan de slag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Ik een vent? En 't is nog waar ook!! Hellup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Rae,als je nu niet meer drinkt, dan is het wss niet meer zo'n bende ook...??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 goeiemorgen mensenff blijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Ook goeiemorgen Jane, Nou Rae, we horen het wel van de klap straks. Maar een luchtje opspuiten en met een pot thee buiten voor de deur ..... ben bang dat het niets gaat worden. Jezelf ff bij elkaar rapen nu en het lijstje van Sowhat afwerken zal meer zoden aan de dijk zetten.... Luitjes, ik ga aan de slag hier.... Veel te mooi weer om constant achter de pc te zitten. .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Goeie morgen lieve Ya. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 quote: Originally posted by: SowhatRae, Je bent een luie donder. Sowhat, groot gelijk. Ik ga dadelijk je lijstje nog effie bestuderen, het klonk interessant, maar nu nog effie zinken in de liefde... gewoon effie hier op mijn luie stoel met de volumeknop op onverantwoord niveau. Woman I can hardly express,My mixed emotion at my thoughtlessness,After all I'm forever in your debt,And woman I will try express,My inner feelings and thankfullness,For showing me the meaning of succsess,oooh well, well,oooh well, well,Woman I know you understandThe little child inside the man,Please remember my life is in your hands,And woman hold me close to your heart,However, distant don't keep us apart,After all it is written in the stars,oooh well, well,oooh well, well,Woman please let me explain,I never mean(t) to cause you sorrow or pain,So let me tell you again and again and again,I love you (yeah, yeah) now and forever,I love you (yeah, yeah) now and forever,I love you (yeah, yeah) now and forever,I love you (yeah, yeah)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brugal Geplaatst 26 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 quote: Originally posted by: YvonneKrantje eindelijk in de bus Brugal? Of heeft de krantenjongen/meisje een vakantiedag er aan vastgeplakt?? Nog niks, ik heb wel al mijn portie beweging gehad, de nieuwe wasmachine stond om half 9 voor de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Zo, mijn paasweekend zit er weer op. En een makkie wat niet drinken betreft. Verder ook genoten van bos en paasvuur en terrassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Super, Jaap. Blij je hier terug ook aan te treffen. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden