Nien Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Hi allen,kom me ook weer even melden. Niet alles nog terug gelezen.Lenie, balen dat je gister de fout in bent gegaan. Ik ben vandaag ook weer opnieuw begonnen. Ga er weer vol tegenaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 quote: Originally posted by: SootheTactive is heel de dag aanwezig. Het zijn zij'en en hij'en. Kan zijn dat ze om vijf uur kappen. Je krijgt altijd antwoord. Als ze al weg zijn, krijg je morgen antwoord. oh..oke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 bij het huisdierendraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Wow, twee boxers, Twee goedsullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 zijn geen boxers!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Bullmastiffs Zag je antwoord aan Bolletje, die zei ook Boxers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Goedeavond luitjes. Kom nog even binnenwippen vlak voor het eten.... Het is al eerder gezegd, maar het valt mij ook op dat er zo ongelooflijk veel draadjes hier staan de laatste tijd. Ik kan me nog herinneren dat er vorig jaar besloten was om hier alleen de dagdraad, woorddomino en het donderdags onzindraadje te houden... Als ik nu kijk zie ik geloof ik 10 draden vandaag en gisteren... Best chaotisch zo langzamerhand. We hebben tenslotte ook nog de 'thema's ' en de 'tips... '... Hier trouwens weer een heerlijke dag. Bijna de hele dag in de tuin bezig geweest, zonnetje was er... maar de wind was best koud, geeft niet als je bezig bent. Soothe.... het maakt niet uit hoe groot of klein je hond is hoor..... ieder formaat kan jou uitlaten ipv andersom, hihi.... onze windhoos is ook niet veel groter dan die van jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Zo weer thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 quote: Originally posted by: SootheBullmastiffs Klinkt gevaarlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ja klinkt....en zien er ook zo uit...whoehahahaha( sorry) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... zien er dus helemaal niet gevaarlijk uit, gewoon twee knuffels.. Maar ben trouwens zeer onder de indruk van je poezekind, wat een scheetje is dat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Hoi Jan, dag zit er weer op dus?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ja, net eten gemaakt voor mijn zoon. Ook komend weekend alleen. Normaal zou ik dan inslaan en verinken. Nu maar sterk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Hallo allemaal.Ben ook weer thuis, maarre mn dag zit er nog niet op hoor VonTenminste ik moet er niet aan denken om nu al mn bed in te gaan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ik ben er heel even. Vreselijk opgefokt vandaag en dit zou wel typisch zo'n dag zijn om eens fijn een paar pilsjes te nemen en vet veel te roken. Maar ik weiger!!!!!!! Mooi niet dat ik me gek laat maken. Nou ja, ik laat me wel gekmaken, maar niet zoooo gek dat ik overstag ga. Ajuus. misschien kom ik vanavond later nog even binnenwippen. moet nu eerst weer de deur uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ffkijken of Heintje dr bloemtje nog zietVoor jou Muppie, dappere dodo!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Heintje heeft het gezien en gaat nu echt weg. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 oh Heintjehello/goodbye dan maar:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ha allemaal, net terug van cursus. Volg een 3 daagse cursus, heel boeiend en leuk maar ook weer even wennen 3 dagen onder de pannen. Mupke:present: Hoop dat het straks beter met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Dit bericht is ongepast gebleken.Verwijderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 En Josje, veel geleerd? Wat lijkt me dat toch boeiend hé? heerlijk voor je.Goeie avond lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Heee die Josje en bol:heart:Het is dat ik er geen trek in heb nu, Grunn,maar ik kan me zo voorstellen dat er misschienwel iemand ontzettende trek krijgt van jou omschrijving.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Goeie avond allemaal,zal zo ook even tussen de huisdieren gaan kijken. Begin nu benieuwd te worden naar iedereens knuffels. vanavond hou ik het droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Mupsiepupsie Natuurlijk laat jij je zo gek niet maken!!! Nou...wat denken ze wel Ik wip maar binnen en buiten vandaag. Beetje afkickverschijnselen van het forum vrees ik..Vonneke niet moeten werken???POEH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden