Nien Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Ik vind het altijd een zoet taaltje, weet niet, klinkt in mijn oren heeel lieflijk.Dank voor je steun. Ik geloof dat jij ook niet in het makkelijkste pakket zit op dit moment.Maar hop hop, douchen en naar de Brijder voor de eerste keer, geen idee wat ik moet verwachten eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Leuk, Nien. Had het nooit een zoet taaltje beschouwd, maar ik vind het wel een leuke notie. Doe het goed daar, open geest. Neem op wat je kan, ook als je het niet aanstaat. Op dit forum kunnen heel wat mensen je zeker zinnige feedback geven. Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 succes bij de Brijder Nien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 quote: Originally posted by: Jaappas maar op dat je niet in allen mannen een vrouw gaat zien Jamaar Jaap ... in elke man zit een vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 oh ik dacht andersom: in elke vrouw zit een man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Jaap, hoe dacht je anders dat je in de buik gegroeid bent. Eerst was je zo'n stukje vlees. Met minieme geslachtsdeeltjes die nog elke weg konden. Dan komt jouw geval voor de raadskamer van Zeus. Die zegt .. euhm .. wel .. hm.. pft weetniet, maar dat uitstulptje daar .. dat lijkt op een ... ehm (vliegt een wesp rond z'n kop die effie de aandacht trekt) .. dan zegt ie EEN MAN!! (kon ie evengoed zeggen EEN VROUW, weet hij veel). Dus dan wordt je verder ontwikkeld als een minimannetje. Kon evengoed anders. Maar die twijfel, die blijft eeuwig zitten. Je bent net iets meer man dan vrouw gewoon omdat Zeus door die wesp afgeleid was. Of omdat zijn mannelijke slaaf net een lekker tasje ambrosius nectar bracht. Of zijn vrouwelijke slavin effie knorrig was. (nee Fleur, geen verwijzing naar jou). Zo zie je maar. We zijn een mens. Vrouw en man zit in onze genen. We zijn beiden en geen van beiden. Ik ben zelf een man. Val op vrouwen, ze maken me zot meneer (Van Het Groenewoud ) . Ik flip of vrouwekleren, wil ze ook dragen . Ik benijd vrouwen omdat ze zo veel mooie kleren kunnen dragen . Ik kan mooie mannen nastaren met een waw-gevoel. Heb ooit gegoocheld met homosexuele gevoelens. Maar niets dat kan tippen aan de aantrekking van een vrouw. Ik denk dat dat een noodzakelijk experiment was om mijn kennis naar sexualiteit te bevredigen. En wij mannen en vrouwen verschillen zelfs niet zoveel. We zijn een grillige variant in het zelfde mensenlichaam. Biologisch kan je zeggen dat het anders is. Ik bestudeerde onlangs een nestje van een meerkoet. Het vrouwtje gaf de kuikens warmte en bescherming (de kuikens zaten onder haar vleugels in het nest). Het mannetje cirkelde rond het nest omdat hij mij als een bedreiging waarnam en ik vermoede dat hij ook het voedsel verschafte, de kuikens waren immers nog maar enkele uren oud. Maar ... De maatschappij bestaat niet meer uit vrouwen die kinderen baren terwijl mannen in het veld voedsel zoeken/doden. Nu gaan wij naar de colruyt en kopen vlees en groenten in plastic verpakt. Ik wijk af. In elke man zit een vrouw en in elke vrouw zit een man. Ik kan er eeuwig op doorborduren. Voila Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Zo huisje tussen de buien door, half wit geschilderd. Merkte wel dat ik vanmiddag een paar keer gedacht heb, toen ik eigenlijk geen zin meer had, als ik nu zou gaan drinken, zou ik het helemaal afgemaakt hebben. Dan voel ik dat geen zin meer hebben, niet zo. Maar goed, dan maar volgende week verder hoor. Het hoeft ook niet in een x af.Morgen werken, misschien zaterdagmorgen nog ff schilderen, en zondag vissen. Ja jullie horen het goed ik ga forelvissen. Heb mezelf en een kennis getrakteerd. Ook Enka, een vriendinnetje gaat mee. Maandagmiddag op bezoek bij buufje, dus zal ik dinsdag wel weer verder gaan schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 quote: Originally posted by: Jaapoh ik dacht andersom: in elke vrouw zit een man Ja waarom denk je dat ik hier nu aan het schilderen ben. Puur mannenwerk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Heel goed. En ik heb gezien wat een vijvers jij gegraven hebt. Je schuwt de lichamelijke arbeid niet. Ik ook niet trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Hallo mensen,'k was vandaag niet op de Voedselbank. 'k had er g'woon de fut niet voor. 'k heb afgebeld en heb zowat de hele dag op bed g'legen. Noem me AUB geen werkschuwe %$&*#. Echt, 'k ben zo vermoeid! 'k heb netjes m'n medicatie ingenomen en neem me voor zodadelijk te gaan koken. Een eenvoudig pasta gerecht. Maar goed, g'noeg gezanikt. Hoe vergaat het u allen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Jaap Gunn weet je waar die vermoeidheid vandaan komt? Heb je nu ook gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 @bolletje,Neen, 'k heb (nog) niet gedronken, dus daar kan 't niet aan liggen. 'k denk - 'k weet 't haast wel zeker - dat 't tussen d'oortjes zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Fantastisch Summer.Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Verdorie, 't is al over vijven. 'k moet nu echt beginnen met koken anders stel 'k alleen nog maar verder uit. Met als gevolg afstel, en dan wordt 't weer een belegde boterham. Tot over een uurtje, mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Das al een groot compliment waard Gunn. ja als mensen stoppen met drinken hoor je wel vaker dat ze erg moe zijn. Waar dat aan ligt weet ik niet maar misschien moet je lichaam toch herstellen na een lange periode van drankmisbruik. als je kunt geef dan maar aan die moeheid toe. Hoe oud ben je eigenlijk? Ik kan nergens iets terug vinden van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Hé Gunn, ik ken het gevoel. Probeer een lekkere douche, dan fris je op. En eten .... zeer belangrijk.Aan deze dag komt ook weer een einde en morgen gaat het misschien beter.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Rae was jij dat die me zei dat mediteren misschien iets was?Ik heb het vroeger gedaan en nu in het Paasweekend weer geprobeerd. Het maakte me wel minder gespannen. Alleen het regelmatig inpassen moet ik weer voor elkaar krijgen.Goede tip. Bedankt.:light:Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Lytse hoe is het nu met je pijn? Gaat het een beetje? Kun je nu ook wat beter slapen of gaat dat moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Hallo allen Het weekend nadert en het wordt iets lastiger. Hoe langer ik niks gehad heb, des te meer dat stemmetje roept dat ik nu echt, echt wel een kleine tractatie verdiend hebt. Met veel sigaretten ook. Maar ik vind het toch ook wel heel erg zonde om nu daaraan toe te geven. 't Gaat net lekker dus gewoon nog maar even doorbijten. Nog even teruglezen hoe jullie dag geweest is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Ehh, Nien heet nu Niets? Hoe's da zo gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Vreemd hé Mup dat we vaak het idee hebben dat we ons mogen belonen met drank, terwijl we juist proberen te stoppen.Net alsof sommigen van ons nog steeds, stoppen met drinken als straf zien.Zoiets van, als ik maar flink m'n best doe met stoppen, geef ik mezelf een groot kado. Alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Ja Bol, raar hoor. Maar ik lees hier vaker dan mensen een vorm van beloning missen. Dus ik ga er maar vanuit dat dat overgaat. En dat ik moet nadenken over een andere vorm van mezelf belonen. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Mupke, een strak plan dat doorbijten.Mupke, verdienen doen we niets, alles is genade.En als je zelf wil verwennen, koop wat leuks.Tracteer jezelf niet op iets, wat slecht voor lichaam en geest is.Tanden op elkaar en gaan met die banaan.Je wakkert alles weer aan, dat werkt zoen een grote kans dat je weer wilt stoppen.Dus houd het simpel en ga zo door.Je gaat goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Mup is gewoon een kanjer Sootheen dat weet ze natuurlijk al, he Mup:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Het zijn ook de kanjers, die mijn oprechte steun krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden