Spring naar bijdragen

Zondag 8 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het doet me verdriet dat je het zo ervaart Fleurtje.
Ik heb toch echt gemeld dat we een weekendje naar Limburg gingen en vandaag via Kleve, verjaardag zwager, terug naar huis.

Dat was nota bene de aanleiding voor de hele discussie over minderen versus stoppen waaraan jij ook mee gedaan hebt.

Maak er nou maar een mooie dag van en maak het niet groter dan het is.

Liefs :heart:
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Josje...
Ja, dat is ook zo.
Het feit dat ik contact heb met een groepje mensen van bijvoorbeeld de sportschool wil niet zeggen dat ik verder geen contacten zou kunnen onderhouden met mensen van de cursus tuinieren .. om maar twee groepen mensen te noemen..
Maar daar steekt ook geen kwaad in lijkt me... iedereen die contact met een ander heeft heeft ook weer contacten met weer anderen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Yvonne, ja dat is zo. Soms is het alleen moeilijk, en dan spreek ik voor mezelf, dat er groepen zijn waar jij geen deel van uit (mag) maken, waar je niet bij hoort. Dat kan soms triggeren en als een afwijzing voelen. Ik merk dat soms. Ik heb bijv. een aantal vriendinnen, die weer een vriendenclub hebben, waar ik dan niet bij hoor. Maar zo gaat dat, je kunt ook niet overal bijhoren en je hoeft ook niet door iedereen aardig gevonden te worden. En dan heb ik het er niet eens over of ik het wel zou willen. Het is nog meer de gekrenkte trots dan dat je er je thuis zult voelen. Hmm, is dit wel een duidelijk verhaal?

Ik moet echt weg nu, kom te laat..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen:D

Vanmorgen schromelijk verwend door mn kids.
Heerlijk dat ik het nu helder mee kan maken.
En zo blij dat mn kids zijn dat ik niet meer drink.

Rottige depri gevoel van gisteren is verdwenen na zo'n begin van mn dag.
Zo de tuin maar weer in,voordat de voorspelde regen zn opwachting doet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josje, dat gevoel kennen we allemaal denk ik.
En je hebt gelijk, je kan niet overal bijhoren, als je dat al zou willen...

Als ik de laatste dagen zo overzie zorg ik telkens voor de nodige opschudding hier en voor onplezierige gevoelens bij mensen.
Maar heb ook geen zin om te liegen of te zwijgen over wat ik doe, wat ik voel en wat ik denk.

Maar eens rustig over nadenken.

Fijne dag allemaal,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp het helemaal Josje...
Herken dat gevoel ook best uit het verleden.
En inderdaad, vorig jaar heb ook ik wel even gedacht... huh??? Not me??
Maar gelukkig kon ik bijna direkt daarop al denken: nou , graag of heel niet dan.. KLAAR!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie morgen mensen,
nog niet bijgelezen
maar als vraagje: is het in de buurt van Scheveningen strandweer?
als iemand die kant uit woont, mag het ook per pb
maar via internet kom ik er niet achter
en mijn strandmaatje gaat zondag morgen meestal wandelen met de kleinkids
of is nu bezig onbtbijt op bed te verzorgen, kan ook.
ff bijlezen dan nu weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Teveel

Het doet me verdriet dat je het zo ervaart Fleurtje.


Ik heb toch echt gemeld dat we een weekendje naar Limburg gingen en vandaag via Kleve, verjaardag zwager, terug naar huis.




Dat was nota bene de aanleiding voor de hele discussie over minderen versus stoppen waaraan jij ook mee gedaan hebt.




Maak er nou maar een mooie dag van en maak het niet groter dan het is.




Liefs
:heart:

Harry




Je hoeft me niet te vertellen dat ik iets groter maak dan het is. En nee je hebt het niet verteld van je weekje verlof. Ik heb al je berichtjes toen terug afgegaan. Of ik moet echt héél blind zijn geweest..
Bovendien ken ik het soort van forums waar je zeggen kan wat je wil. Gaat altijd héél netjes.
En op het moment erger ik me er ook dood aan dat ik hier van daken sta te roepen dat er voor minderaars geen ruimte is. Dom van Fleur! Stuur ze gewoon naar een ander forum toch??
Ik ben er klaar mee

:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Yvonne

Hoi Josje...


Ja, dat is ook zo.


Het feit dat ik contact heb met een groepje mensen van bijvoorbeeld de sportschool wil niet zeggen dat ik verder geen contacten zou kunnen onderhouden met mensen van de cursus tuinieren .. om maar twee groepen mensen te noemen..


Maar daar steekt ook geen kwaad in lijkt me... iedereen die contact met een ander heeft heeft ook weer contacten met weer anderen....



*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal:)

Alle moeders gefeliciteerd met de moederdag:present:
Vanmorgen zelf door mijn 3 koters verwend met zelfgemaakt moois en van het vriendje ook nog een mooi kado gekregen. Nu even bijlezen, want ik heb dagenlang geen tijd gehad om te kunnen internetten. Veel gewerkt en gisteren in de winkel natuurlijk de drukste dag van het jaar gehad ivm alle moederdagkadootjes. Vandaag dus even bijtanken in het zonnetje:)

Wat een nieuwe "gezichten" hier trouwens;) Zag dat Josje, Teveel en Woman een ander "hoofd" hebben. Da's wennen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ekster... lekker genieten vandaag dan maar hoor.

En ja... hoop nieuwe koppies hihi.

Akelei, denk inderdaad dat de meesten ' buiten ' zitten... ik wissel het ook af.. ff binnen , ff buiten...
Maar goed dat je het over de was hebt... moet um zelfs nog in de machine stoppen...

Fleur.... ik snap dat je boos bent.. blijkbaar ook op mij... begrijp alleen niet waarom....
Maar goed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur,

Mijn berichtje van vrijdagmorgen half zeven:

"Lig te wachten tot W klaar is in de douche.
Ben vrij vandaag, straks verjaardag van kleinzoon, wordt 11.
Na de verjaardag naar Limburg, moet ik nog wat doen en ook een beetje genieten van het weer en het terras hoop ik,
Zondag via Kleve (D), zwager is jarig, terug naar huis.
Weekend al helemaal vol gepland dus"


Berichtje van vrijdagmorgen kwart over negen:

"Hallo Fleurtje,

Ik zwalk op dit moment tussen eerlijk zijn en anderen niet in verleiding brengen.

Ik ga straks naar Limburg, prachtig weer en heerlijke terrasjes.
Zondag verjaardag bij mijn zwager in Duitsland.
Deze jongen kan echt niet beloven dat dat de stopperiode nog lang duurt.

Niet elk voorbeeld hoeft gevolgd te worden, dus hou jij het maar lekker droog:heart:"

Daarna is er alleen nog gesproken over wel of niet niet drinken, niemand heeft gereageerd op wat ik verder ging doen.

't Is jammer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja jammer is het Harry,
ik lees mee en zie weer
dingen als: verschil tussen verstand en gevoel.
Je wilt je graag welkom voelen, zelfs al hoef je niet naar
een ander forum, gevoelens zijn zo kwetsbaar vaak.
een knipoogje dat alleen ingewijden kennen is de rest buitensluiten, jammer
en niet slecht bedoeld, maar het wakkert bij een ander iets aan.
En Fleur, ik zie je teleurstelling, je hebt een pact en het loopt af,
ik heb met mijn pactmaatje veel contact en we communiceren veel van dit
soort zaken, ik zou niet weten hoe ik het anders gered had, ik gun dat echt iedereen hier,
het is zo waardevol en het zit m echt niet in het stoppen of minderen, het is de klik, zeg ik
maar even om er woorden aan te kunnen geven.
En Akelei, bedankt voor je goede voorbeeld; er draaien nu een afwas- en wasmachine
dus als ik al naar het strand mag/kan van mezelf, heb ik het vast verdiend, dus ik ga dan
ook met een fijner gevoel. Moet mijn beloning toch eerst ff verdienen vaak, maar beter dan schuld en boete in elk geval.
Ik ga dr ff van genieten,
heb een fijne dag allemaal:rose:
liefst droog
dan heb ik het ook:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*
Zulke praatjes zijn niet interessant voor een alcoholist als ik. Mijn leven draait gelukkig niet meer om proberen te stoppen, ik ben gestopt tot en met vandaag heb ik me al voorgenomen en daar past zoon verhaal van jou niet tussen qua interesse.

Geen alcohol.
Groet.
Sjef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er weer vandoor.
Hoop dat de strubbelingen op het forum snel uitgesproken worden. Altijd jammer wanneer dat gebeurt, maar wel begrijpelijk..Hier op het forum stel je je al gemakkelijk kwetsbaar op, al helemaal omdat het over een taboe als alcoholproblematiek gaat. En een geschreven woord valt al gauw op meerdere manieren uit te leggen...En dan zie je ook nog niet de persoon en de bijbehorende mimiek erachter.
En die meerdere forums...Van mij mogen ze er zijn. Alleen dat "ronselen" van nieuwe leden via een PB onder hier net aangekomen leden vind ik persoonlijk niet kunnen. Bij deze.

En graag gedaan Dinah! Hoop dat je snel een leuk maatje vind. Heb er zelf ook eentje en ben er blij mee:) Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...