Spring naar bijdragen

Woensdag 11 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach Fleur, denk maar zo....als jij naar huis mag moet ik aan het werk :D
Weet alleen niet of ik zin heb om hard te werken vandaag, geloof het niet....
Nou ja....wordt vanzelf wel 23 uur vanavond :)
Have a nice day...tijd om maar eens een douche te nemen en wat actie te ondernemen...ook niet veel zin in maar soms zijn er van die dingen die toch moeten gebeuren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom weer neerploffen ............ net mijn galerijgedeelte schoongemaakt van mijn bovenwoning. Gaat sneller dan een voortuintje opknappen en dat met fris gespetter in het zonnetje :D

Nu koffie en uitrusten, zodat ik vanmiddag niet zo moe ben dat ik een fles wijn (of twee) wil. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Gaby doe het maar niet, 't is gewoon een slecht idee.
Josje, waneer vertrek en je dat eiland, Spaans? Italiaans? Grieks?

Fleurtje :heart: zit jij aan receptie of een soort helpdesk of zo??

Harry

Voor van de week: had het even gehad, ben tamelijk extravert en uit dat dus, als het iemand gekwetst heeft of zo, sorry :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha teveel, fijn dat je d'er weer bent. Ik vertrek dinsdag naar een Spaans eiland.

Ben nu aan het overwegen of ik vanmiddag meedoe aan een inspiratie wandeling, maar ik ben zoo moe. Heb vanochtend al met de hond gewandeld. Als ik dan terug kom van de inspiratiewandeling, moet ik weer met de hond. Ben ik de hele dag aan het wandelen en ik heb zulke zware benen, mijn ogen vallen bijna dicht. Pfff. Lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och je kan nog veel meer krijgen Fleurtje als ik je daar plezier mee doe.

Josje misschien gewoon lekker relaxen vandaag, zorg dat je ontspannen aan je vakantie begint.
Je moet alleen doen waar je plezier in hebt, wandelen is leuk en goed maar niet als het moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms kan het helpen om even je zinnen te verzetten en maar gewoon te doen, maar in dit geval ben ik al een week bezig om mijn zinnen te verzetten en dat is nog maar korte momenten gelukt. Dus ja, ik blijf gewoon thuis en ga een beetje in de tuin klooien/hangen. Denk ook niet dat ik geinspireerd kan raken vandaag, zal waarschijnlijker nog meer moe worden van zo'n club mensen om me heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond weer dansen
Gister die zigeunerdans was 3x nix. Veel te braaf en ingetogen
Wilde halverwege al weg maar ben uit fatsoen nog gebleven.
Vanmiddag nix doen, beetje mezelf verzorgen, haar wassen enzo.
Nu eerst even lekker op mn erf mn koffie drinken. x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn dag is druk vandaag..
vanmorgen gewandeld met de honden
1 was hangt de ander kan straks.
zo eerst op het fietsie naar het diabetencentrum voor de laatste controles.
daarna boodschapjes doen...stoffen, zuigen en dweilen.
en dan kan ik al weer zowat aan de kook.

vandaag 1 week droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Jaap, misschien kun je ze ook ''knippen en plakken" en als Worddocument opslaan.

Nou, ik heb de intake vragenlijst voor hulpverleenster ingevuld, een hele klus, maar het verzet je gedachten wel wat betreft piekeren.
Ik zit nu pas op dit huiskamerforum, en het voelt als een familie, af en toe eens reageren en wat typen, lucht op, en dan voel je ook niet meer zo eenzaam.
Heb net een stuk gefietst, moe in de benen, maar de onrust in het hoofd is nog niet weg. Ik wou dat er een pompje bestond, waarmee je die onrust eruit kon zuigen.
Alleen de winkel in durf ik nog niet, dan moet er iemand mee. Af en toe bestel ik wel eens boodschappen via internet.
Vanavond ga ik spaghetti bolognese maken.

Jean

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...