Shahire Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Fleurrie..peper in je gat om aan het werk te gaan tenzij je vrij bent natuurlijk Jopie...zo bekijk ik het dan maar weer hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Nee niet vrij maar heb al héél hard gewerkt ..echt..Peper in je gat brand..foei..Ik ben een suikerjunkie geworden . Van snelle suikers krijg je dipjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Hey druppie!! De enige echte . Hoe is het met keffertje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ach Fleur, denk maar zo....als jij naar huis mag moet ik aan het werk Weet alleen niet of ik zin heb om hard te werken vandaag, geloof het niet....Nou ja....wordt vanzelf wel 23 uur vanavond Have a nice day...tijd om maar eens een douche te nemen en wat actie te ondernemen...ook niet veel zin in maar soms zijn er van die dingen die toch moeten gebeuren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Kom weer neerploffen ............ net mijn galerijgedeelte schoongemaakt van mijn bovenwoning. Gaat sneller dan een voortuintje opknappen en dat met fris gespetter in het zonnetje Nu koffie en uitrusten, zodat ik vanmiddag niet zo moe ben dat ik een fles wijn (of twee) wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Goedemorgen,Gaby doe het maar niet, 't is gewoon een slecht idee.Josje, waneer vertrek en je dat eiland, Spaans? Italiaans? Grieks?Fleurtje zit jij aan receptie of een soort helpdesk of zo??HarryVoor van de week: had het even gehad, ben tamelijk extravert en uit dat dus, als het iemand gekwetst heeft of zo, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Teveel!!! Nee gewoon achter mijnen bureau..Sorry dat ik zo op je afgaf...Fleur soms grrrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ha teveel, fijn dat je d'er weer bent. Ik vertrek dinsdag naar een Spaans eiland. Ben nu aan het overwegen of ik vanmiddag meedoe aan een inspiratie wandeling, maar ik ben zoo moe. Heb vanochtend al met de hond gewandeld. Als ik dan terug kom van de inspiratiewandeling, moet ik weer met de hond. Ben ik de hele dag aan het wandelen en ik heb zulke zware benen, mijn ogen vallen bijna dicht. Pfff. Lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Krijg ik nu 10 euro om het goed te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: TeveelVoor van de week: had het even gehad, ben tamelijk extravert en uit dat dus, als het iemand gekwetst heeft of zo, sorry Menselijk.....herkenbaar.........Soms heb je wel eens ruimte, lucht nodig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeKrijg ik nu 10 euro om het goed te maken? Met de mattenklopper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Lucht lucht lucht?? Jullie zijn niet aan het werken sapperdescheeten. Lucht genoeg zou ik zo zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Sssssssssssjtttttttttt Sha...zo verdient dat niets hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Zeker nu een schop onder mijne gat Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Krijg ik daar 10 euro voor Sha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Och je kan nog veel meer krijgen Fleurtje als ik je daar plezier mee doe.Josje misschien gewoon lekker relaxen vandaag, zorg dat je ontspannen aan je vakantie begint.Je moet alleen doen waar je plezier in hebt, wandelen is leuk en goed maar niet als het moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 oooooooooooooeeeeeeeee tijd voor mijn favoriete hobby..Lunchtime!!!slutjes :d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ik ben nog niet aan het werken Fleurtje, om 13 uur vertrek ik naar mijn job.Morgen en overmorgen training in Schuddebeurs.Blijven daar overnachten, heb dat al meer gedaan, de avond vraagt de nodige zelfdiscipline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Soms kan het helpen om even je zinnen te verzetten en maar gewoon te doen, maar in dit geval ben ik al een week bezig om mijn zinnen te verzetten en dat is nog maar korte momenten gelukt. Dus ja, ik blijf gewoon thuis en ga een beetje in de tuin klooien/hangen. Denk ook niet dat ik geinspireerd kan raken vandaag, zal waarschijnlijker nog meer moe worden van zo'n club mensen om me heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Vanavond weer dansenGister die zigeunerdans was 3x nix. Veel te braaf en ingetogenWilde halverwege al weg maar ben uit fatsoen nog gebleven. Vanmiddag nix doen, beetje mezelf verzorgen, haar wassen enzo. Nu eerst even lekker op mn erf mn koffie drinken. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 goedemiddag!!even terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 mijn dag is druk vandaag..vanmorgen gewandeld met de honden1 was hangt de ander kan straks.zo eerst op het fietsie naar het diabetencentrum voor de laatste controles.daarna boodschapjes doen...stoffen, zuigen en dweilen.en dan kan ik al weer zowat aan de kook.vandaag 1 week droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Hoe doen jullie dat met privee berichten die je niet weg wil gooien maar als het vol zit? Misschien toch maar weggooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jean Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Hallo allemaal,Jaap, misschien kun je ze ook ''knippen en plakken" en als Worddocument opslaan.Nou, ik heb de intake vragenlijst voor hulpverleenster ingevuld, een hele klus, maar het verzet je gedachten wel wat betreft piekeren.Ik zit nu pas op dit huiskamerforum, en het voelt als een familie, af en toe eens reageren en wat typen, lucht op, en dan voel je ook niet meer zo eenzaam.Heb net een stuk gefietst, moe in de benen, maar de onrust in het hoofd is nog niet weg. Ik wou dat er een pompje bestond, waarmee je die onrust eruit kon zuigen.Alleen de winkel in durf ik nog niet, dan moet er iemand mee. Af en toe bestel ik wel eens boodschappen via internet.Vanavond ga ik spaghetti bolognese maken.Jean Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Voor de geïntresseerden. MAAND MEI = 8 MAANDEN ALCOHOL VRIJ (wel met Baclofen)Groetjes bb.ps. zonder bijwerkingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden