Spring naar bijdragen

Woensdag 11 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Tsja Tatum, maar je begrijpt dat mijn voornemen dan 12 blikjes is, en dan sla ik me er wel doorheen...
maar ik weet natuurlijk ook dat ik het beter niet kan d0en, maar dit ''vreet'' al dagen aan me, en ik weet niet goed hoe wat nu te doen, ik heb gisteravond stom spelletje op de pc zitten spelen (las jullie over gamen) en ook dat gaf me geen rust, eigenlijk moet ik er nu op vertrouwen dat er iets gebeurt wat me over dit gevoel heen helpt (iets anders dan drank) , daar moet ik dan voor openstaan, daarom vertel ik het ook hier, en ik ga nu naar m;n werk, probeer er met een open mind heen te gaan,wie weet wat de dag nog brengt, elke dag kan de eerste van een nieuw leven zijn (blabla we kennen de spreuken, en wijze woorden), maar het raast.... kennen jullie het gevoel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klopt Bolletje, elke morgend opstaan en die discussie met jezelf, zal ik stoppen : ja of nee ?
Daar kruipt zoveel energie in, nu kan ik niet drinken en dat is een grote zorg minder.
Enfin, nu heb ik nog veel praat, ben benieuwd voor wat nog moet komen.
Morgenavond moet ik gaan tafelen met vrienden.....:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal
Oscarke ik begon met antabus terwijl ik de avond ervoor nog gedronken had.
Was bij ij geen probleem.
Gisteren een amstel malt gedronken met 0,1% alc erin.
Dat is 1/50 deel van een normaal biertje,
was ook geen probleem.
Drink verder alleen light dranken en bavaria wit bier af en toe (0,0% alc)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé mensen,

Reed'lijk geslapen allemaal? 'k wel. 'k kreeg vanochtend een telefoontje. Vandaag hoef 'k niet naar de Voedselbank. Hmm, dat was onvoorzien. Dus nu moet 'k mezelf zien bezig te houden. Als het mooi weer is, trek 'k er met de fiets op uit. Bammetjes mee, flesjes water, blikjes generieke prik. En ergens in een bosrijke omgeving lekker opeten. Goed, dat is voor vanmiddag. Nu even een beschuitje eten en een kop thee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Wel goed geslapen, maar ik ben zo moe. Al dagen, er komt weinig uit mijn handen. Nergens zin in. Volgende week ga ik op vakantie, 2 weken naar een eiland in de middelandse zee, samen met een vriendin. Ik heb daar ontzettend veel zin in. Andere omgeving, hopelijk wat nieuwe inspiratie en energie opdoen om daarna weer verder te gaan met solliciteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Goed geslapen en ik verheug me op een dagje in de zon, dat heb ik mezelf nl gisteren beloofd. Gisteren was het druk, maar vandaag mag Ekstertje luieren;)

Gaby:
Probeer door te zetten. Snap je zin in de verdoving van 1 avondje drinken. Maar dat is de trek die praat, je verslaving zogezegd. Probeer het te weerstaan: pil erin. Wanneer je het langer volhoudt om niet te drinken worden ook die trekmomenten minder. Maar je moet door die periode heen. Zelf vond ik de eerste 4 maanden het moeilijkste. Ook omdat ik eerder steeds na 4 maanden terugviel. Nu ik daar ver overheen ben voel ik me rustiger.
Sterkte:present:

Niets:
Sterkte de komende dagen op de detox:present:

Oscarke:
Welkom hier en succes met de Refusal en het stoppen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werk niet vrijwillig hoor..ik werk van de moettes :huh:

Ik vind vrijwilligerswerk juist zo mooi staan. Zo zie je dat het bij iedereen anders overkomt.
Ik heb het ooit ook gedaan voor ik mijn dochter had maar vind er nu de tijd niet meer voor. Ik vind het een soort van nobel iets dat werken op vrijwillige basis. Iets waar je echt trots op mag zijn.
Ik wil het ooit in een asiel doen...alleen hou ik waarschijnlijk dan al die beestjes voor mezelf B)

Misschien moet ik een andere job zoeken..dat kan ook natuurlijk :D

Gaby, steekt die pil er nu al in??? Ik heb niet gelezen dat je dat gedaan hebt :devil:. Zo begon het ook bij je laatste terugval. Slikken die handel sapperdeflappen!!! :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jopie

jane en alle anderen....


jullie zouden mij een genoegen doen om niet altijd het woord 'vrijwilligers-' voor je werk te zetten.


Werk je minder hard, is het minder belangrijk, doe je iets anders? Nee toch!




Dat voorvoegsel maakt dat het altijd minder serieus, minder echt, minder belangrijk, minder goed, minder etc etc etc lijkt.


Zo onterecht!




Doe ermee wat je wilt. Tot die tijd zet ik wel een filter op dat woord in mijn ogen
:)



Jopie, gelukkig mogen de menigen verdeeld zijn.....
mijn inziens mag het juist best vermeld worden,
heb namelijk zelf enorm respect voor mensen die dit werk doen
vrijwillig (filter op!) en niet voor geld, al of niet bewust zelf voor gekozen
laat wel zien dat iemand 'power' heeft om zich in te zetten in deze maatschappij
even hard werken, net zo serieus, even echt, net zo belangrijk
en daar mogen anderen zich best wel eens bewust van worden!!
idem telt voor de gewone huisvrouw/man...ook een volwaardige baan mijn inziens
wordt ook niet voor betaald maar ook even belangrijk, goed, echt en serieus

zo...dat degene die wel betaald worden voor hun baan zich dat ook maar even realiseren (vind Sha).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...