lady jane Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Goeiemorgen mensen,het lijkt wel strandweer.De hele dag binnen op een training tot 21.00 uur!Help! Dat ben ik niet meer gewend, echt vrijdag de 13e dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Bol, Puck zit er minder mee als jijdat is wel duidelijk, maar plassen op je bed,pffff daar zou ik ook niet tegen kunnen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 quote: Originally posted by: Calimero@Jan, Heel veel sterkte, ik las het gisteren over je relatie, heel erg voor je, die van is onlangs na 17 jaar ook op de klippen gelopen, we zitten nu midden in een scheiding, ik weet dus hoe dat je leven overhoop kan halen. Kop op hoor, hoe lastig het ook is, elk eind betekend ook een nieuw begin. Groetjes, Cal. Het is loslaten en doorgaan weet ik. Voelt alleen zo alleen nu. Vandaag even met iemand erover praten. Er zijn ook veel omstandigheden die tegenzitten, lastig nu. Kan alleen maar beter worden denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Bollie gelukkig doet ze weer gewoon. ik weet hoe je je voelde hoor. het deed jouw zeerder dan de hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 jan praat maar eens flink van je af. sterkte . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ja Jeane ik weet het maar ik ben opgevoed waarin heel vaak mijn schuldgevoelens aangesproken werden.Als ik maar iets verkeerd deed werd er gezegd hoeveel pijn ik daardoor bij mijn moeder veroorzaakte.Dat is van een kant goed anders zou ik veel meer mijn agressie laten spreken omdat ik van nature best wel agressief ben, maar van de andere kant voel ik me altijd super gauw schuldig en dus doe ik me, als ik kwaad ben, gauw zelf teveel pijn met die gevoelens. Schuldgevoels zijn bij mij heel vaak, heel sterk aanwezig, en dat verlamt soms.Een van de rede waardoor ik ben gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 latersssssss.en bollie puck is het al weer vergeten en heeft vergeven dus voel je nu niet langer schuldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Hey Bol,Ik geef mijn hond ook wel eens een tik en naderhand heb ik ook spijt.Geef ik haar een extra kluif om het goed te maken.Ik neem aan dat je goed voor je kindje bent dus als je eens een foutje maakt hoef je niet helemaal in de put te zitten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Goedemorgen allemaal:)Eindelijk een beetje "normaal" waker gewordenQua humeur bedoel ik dan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Mss dat puck een soort eigen teritorium probeert te creeeren daarBol, en daarom haar eigen geur daar achterlaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik weet het Dappere maar jouw hond is wat groter. Puck is best klein en dan heb je al gauw zoiets van voorzichtig met haar. Ik ben ook best wel erg beschermend en houd ze de hele tijd in de gate, zodat er niets met haar gebeurd.Ze eet alles op, haalt de planten uit de tuin enz. dus moet haar wel in de gate houden.Maar ik moet maar eens een klein beetje harder worden. Van een tikje is nog nooit een hond doodgegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Goeiemorgen allemaal,Ik ben een beetje in de zenuwen, ik ga op een verrassingsweekend.Nou ik kan jullie vertellen dat dat niks voor mij is, om totaal geen controle te hebben.Maar ja, soms moet je ergens doorheen om iets nieuws te beleven.Ik ga in ieder geval adb blijven, dat wou ik hier toch maar ff gemeld hebben.Gewoon voor mezelf.Strenge tante Bol:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Even een ander onderwerp.Ik heb van de week een aantal mensen mijn excuus aangeboden voor mijn fouten die ik heb gemaakt toen ik nog dronk.Dat geeft een lekker gevoel. Ze zien dat je een ander karakter hebt nu en iedereen reageerde zeer positief,Ik heb veel warme reacties gekregen en dat steunt me bij het laten staan van drank.Gisteren na mijn werk had ik overigens veel zin om een wijntje te drinken....gedachte verplaatsen en het is me makkelijk gelukt om een Colaatje te nemen. Echt, de voordelen van niet drinken zijn zoveel groter dan de nadelen.Er zijn van die momenten dat het niet makkelijk is en ik heb die vooral als ik lekker in mijn vel zit.Na het afsluiten van een goede deal, zonnetje, terrasje...dan zou ik graag een wijntje nemen om te genieten.Die momenten moet ik waakzaam zijn, vooral als ik geen Refusal heb ingenomen.Ik sta nu op 49 dagen en dat record wil ik elke dag verbeteren. Ook dat is een stimulans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik ben heel benieuwd waardoor je verrast wordt Witje. Het zal best leuk zijn.Kan zijn Max maar ik denk zelf dat ze gewoon niet in de gate heeft dat ze dat niet mag.Maar goed, genoeg over het onderwerp.Lange tijd al dat je droog staat hé Dappere? Knap werk hoor, velen doen het je niet na, maar die zie je dan ook niet op een forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Witte,have fun!!!!Ik ga aan mijn dag beginnen,wellicht tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 En ik blijf vandaag thuis. Werd net gebeld dat het later wordt dat ze me komen halen. Nou dat hoeft niet dan kan ik beter hier aan de gang gaan. Heb nog zat te doen in de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ga ook wat doen, boodschappen en naar de gammanog naar de markt en f stofzuigen.Ben er vandoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Gaat lukken Albertina,dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Gaby kom eens ff binnenspringen meid .Moet weer verder aan het werk...en geen spinnen geproefd vannacht..IS HET NOG GEEN WEEKEND??...I need a holliday Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Goedemorgen (kan nog net;))Sjacherijnig en dit al een dag of 3. Kan niet de vinger erop leggen waardoor. Alle beetjes helpen denk ik dan maar. Wat relatieperikelen, kinderen al 2 weken thuis ivm de vakantie, druk met vanalles en niks en hierdoor ook vaker trek in wijn:o Zin om mezelf te verdrinken in de roes, rust....Maar ik doe het niet.Jan::present:sterkte!Gaby:Hoop dat je snel weer op het forum komt, veroordelen doen we hier niemand!Igor:Bus er weer in? Blijven rijden hè!Witte:Snap je spanning, zou ik ook hebben:o Maar hoop voor je dat het superleuk gaat worden! Sterkte èn geniet ervan!Dappere:Morgen dag 50 dan, gefeliciteerd vast! Mij geeft het ook altijd een stimulans die stopdatum en het aantal stopdagen. Alle beetjes helpen! Je gaat goed hoor!Jean:Succes bij de psycholoog, het valt vast mee hoor! Het belangrijkste is dat jullie elkaar een beetje liggen, want je moet wel een tijdje samen door.Bolletje:Knuffel Puck maar flink vandaag en zelf weet hij het vast al niet meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 En Eks is weer weks...Fijne dag nog en hou het droog:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Tandarts weer overleefd.Mag gelukkig nog 4x terugkomen:huh:Eerst maar eens een boterham met mn dochter eten en daarna aan de strijk.Zonnetje is hier ver te zoeken helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 middag!!!rondje hondje is gedaan...vandaag weer wasdag en alvast wat boodschappen doen voor morgen.verders niet veel byzonders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Vrijdag de 13e? Ik doe vandaag niks meer! Mooi excuus. Gaby nog niet terug op 't honk? En Rae, ook al een paar dagen niet gezien dacht ik.Waar zitten jullie?Ik heb graag iedereen een beetje in het vizier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Oh ja, toch een slechte dag. Ik vond net een mezenjonkie in de tuin. Oudste kat zat erbij te snuffelen, maar ze kwam snel binnen toen ze doorhad dat ik bezig was met worst. Het mezenjong ligt in de groene container nu en poes ging weer naar buiten. Om daar vervolgens heeeeel hard te gaan mauwen. Uitslover! Bol, ik las van jouw Puck. Ben je al met haar op puppytraiing? Dat was je van plan toch of zie je ervan af? Hopelijk was het op bed plassen een eenmalig incidentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden