Spring naar bijdragen

maandag 16-5


Lenie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 189
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben weer terug. O o wat hebben we het vandaag druk gehad. 19 dode dieren van de weg gehaald en verder een wilde rat opgehaald en terug gezet in de natuur, en twee duiven los gelaten, dieren terug zetten is altijd fijn om te doen. Wat katten, een paar konijnen en wat jonge vogeltjes opgehaald en naar de opvang gebracht.
Kat van de dierenarts gehaald die een gebroken bekken en poot had ja en verder nog wat andere dingen gedaan dus best wel wat moe, maar een hele fijne lekkere drukke dag gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Jaap, dat went. Bovendien krijgen we voor ieder dood dier dat wij opruimen e5,-- dus reken maar eens uit wat dat per dag is. Hier kunnen we dan weer de rekeningen van de dierenarts van betalen, of af en toe iets kopen wat voor de dieren goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien toch nog eens goed nadenken wat je wilt Oscar.
In je onderschrift lees ik: gestopt op 11 mei. En in je andere berichten dat je Antabuse slikt en daarbij drinkt. Dat is geen goede combinatie. Laat dan die Anta maar achterwege. Is beter voor je gezondheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oscar, mijn gevoel zegt me dat er aardig wat naar binnen gegaan is bij je.
Waar is die bezorgde man ineens gebleven die ik las bij "wie is wie"?
De man die opschepte over zijn dochter waar hij zoveel van hield. En z'n lieve vriendin.
De hulpkreet die je toen had voel ik niet meer hoor. Het is het jofele ventje dat weer eens flink de beest heeft uitgehangen, of zit ik er naast.
Probeer er nu eens eerst achter te komen wat je wilt, en probeer daar achter te gaan staan.
Niet prettig als je dochter in de toekomst terug moet denken aan een vader die vaak bezopen is geweest. Die zwaar aan de drank was en alcoholist?
En denk niet dat je dochter het niet in de gate heeft. Kinderen merken veel meer dan dat jij weet hoor, het is je eigen vlees en bloed, houd je zelf niet voor de gek kerel.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...