lady jane Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 volgend jaar wordt ie 40 Lytse:Dals 72 zijn geboortejaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Of hij is 73 jaar geworden vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 die Jaap:D(of hij is de 72ste aangemelde Max) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Ben jij de 4e Jane?Of van 1904? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 schaakmat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Even Max feliciteren.Van harte met je verjaardag Max. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Wat een baggerweer vandaag he? Ik heb de cv weer aan.En verder ben ik heel blij dat het weer maandag is. Snoepje, heb je nu dat bier nog in de koelkast staan? Misschien geeft het je wat rust als je het weggooit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 mupkenee staat er nog..moet er gewoon zo af kunnen blijven kan niet heel me leven drank uit de weg gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Snoep, toch wel op momenten als je het extra moeilijk hebt? Misschien eis je nu even te veel van jezelf en dat hoeft niet altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Goedemiddag allen trouwens, stort me er zo in....oeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Ik ben weer terug. O o wat hebben we het vandaag druk gehad. 19 dode dieren van de weg gehaald en verder een wilde rat opgehaald en terug gezet in de natuur, en twee duiven los gelaten, dieren terug zetten is altijd fijn om te doen. Wat katten, een paar konijnen en wat jonge vogeltjes opgehaald en naar de opvang gebracht.Kat van de dierenarts gehaald die een gebroken bekken en poot had ja en verder nog wat andere dingen gedaan dus best wel wat moe, maar een hele fijne lekkere drukke dag gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Wat je fijn vind Bol 19 dode dieren. Of went dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Eet smakelijk ik ga even een dood dier opeten, ik geloof een gehaktbal. Wel biologisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 sha:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 mupkevind bier helemaal niet zo lekker en wat heb je aan 4 flesjes als het rode wijn was geweest zou het gevaarlijker zijn want dat roept pak me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Hoi Bolletje, intensieve dag dus. Dieren die pijn hebben vindt ik altijd zielig natuurlijk. Hier een rustige dag gehad, wel weer meer trek gehad ineens. Max, we kennen elkaar niet, maar las dat je jarig bent, GEFELICITEERD! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Hoi Bolletje, intensieve dag dus. Dieren die pijn hebben vindt ik altijd zielig natuurlijk. Hier een rustige dag gehad, wel weer meer trek gehad ineens. Max, we kennen elkaar niet, maar las dat je jarig bent, GEFELICITEERD! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Ja hoor Jaap, dat went. Bovendien krijgen we voor ieder dood dier dat wij opruimen e5,-- dus reken maar eens uit wat dat per dag is. Hier kunnen we dan weer de rekeningen van de dierenarts van betalen, of af en toe iets kopen wat voor de dieren goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 wij hebben ook zaterdag avond ook gezins uitbreiding gekregen....2 cavia s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 hy folks,ben net terug van een aanhuiscafeetje, de alcohol zit er weer in;;;;ik wil er gewoon van af, het sociaaal drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Oscar, ik weet niet goed wat ik voel als ik jou lees.Het lijkt alsof je er nonchalant over schrijft, maar misschien bedoel je het als hulpkreet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Misschien toch nog eens goed nadenken wat je wilt Oscar.In je onderschrift lees ik: gestopt op 11 mei. En in je andere berichten dat je Antabuse slikt en daarbij drinkt. Dat is geen goede combinatie. Laat dan die Anta maar achterwege. Is beter voor je gezondheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Oscar, ik begrijp hier geen hol van... Meen dat je onlangs ook schreef dat je door de antabus had gedronken? En Joost mag weten hoe je dat voor elkaar krijgt... Maar misschien nog belangrijker... wat WIL je ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Oscar, mijn gevoel zegt me dat er aardig wat naar binnen gegaan is bij je.Waar is die bezorgde man ineens gebleven die ik las bij "wie is wie"?De man die opschepte over zijn dochter waar hij zoveel van hield. En z'n lieve vriendin.De hulpkreet die je toen had voel ik niet meer hoor. Het is het jofele ventje dat weer eens flink de beest heeft uitgehangen, of zit ik er naast.Probeer er nu eens eerst achter te komen wat je wilt, en probeer daar achter te gaan staan.Niet prettig als je dochter in de toekomst terug moet denken aan een vader die vaak bezopen is geweest. Die zwaar aan de drank was en alcoholist?En denk niet dat je dochter het niet in de gate heeft. Kinderen merken veel meer dan dat jij weet hoor, het is je eigen vlees en bloed, houd je zelf niet voor de gek kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden